יום רביעי, 10 במרץ 2010

היצירה האחרונה של מקווין

אתמול בשואורום פרטי הוצגו 16 הדגמים האחרונים של אלכסנדר מקווין. העבודה על הדגמים שהוצגו היתה מוכנה בכ-80% כשמקווין נמצא מת ולכן יד ימינו שרה בורטון נדרשה לסיים את המלאכה במקומו.
למקרה שהיה לכם ספק בכלל- הקולקציה הזו נהדרת. מדובר בקולקציה שלא דומה לשום דבר אחר שראינו בשבועות האופנה וגם לא מזכירה ולו במעט את הקולקציה הגאונית הקודמת של מקווין. למעצבים יש נטייה לשחזר הצלחות מעונות קודמות ולהתרפק על עיצובים מוצלחים מהעבר אך מקווין היה ידוע ביכולתו לספק עונה אחר עונה פריטים מקוריים ולגרות את הדמיון.
הקולקציה הזו, בניגוד לקולקציה הקודמת שהייתה עתידנית מאוד, זורקת אותנו דווקא לתקופת ימי הביניים. הדגמים בקולקציה נראים כמו תלבושות של סרט תקופתי וניכרים בה גם אלמנטים של גיהנום, גן עדן, מלאכים ושדים (כמה אירוני).
סביר להניח שהדגמים בקולקציה הזו יהפכו להיות פרטי אספנות ויהיה מעניין מי תהיה הסלבריטאית הראשונה ללבוש אותם במחווה למקווין (אתם בוודאי יודעים מה הניחוש שלי).

























עצוב.
התמונות נלקחו מכאן ומכאן

9 תגובות:

  1. ימי הביניים? קצת, אבל אני רואה כאן גם איזשהי השפעה אסייתית (כל שילובי האדום-זהב האלה)
    אני לא מצליחה להיזכר איפה קראתי שזהב הוא השחור החדש..

    השבמחק
  2. באמת קולקציה מדהימה

    השבמחק
  3. יש לי 2 דברים לומר:
    1. ממילא כל בגדי מקווין (או כל מעצב על אחר) יהיו פריטי אספנות.
    2. הוא לא מעתיק מעצמו וזה חיובי לגמרי. הוא לא שלמה ארצי, זו המסקנה שלי. מצד שני, שלמה ארצי עדיין חי.

    השבמחק
  4. חבל שהוא כבר לא איתנו :(

    ולגבי הפוסט הקודם, הייתי מתה לבקר בחנות ההיא!

    השבמחק
  5. מהמם!!!! אהבתי במיוחד את השילוב של זהב ואדום שבראש שלי תמיד נחשב למראה של אירועי חינה למיניהם והרבה קולולווו אבל הוא פשוט הפך את זה ליוקרתי!!!

    השבמחק
  6. לדעתי בודאי תהיה זו דיטה וון טיס.
    קולקציה מופלאה... מה שאמרת לגבי מעצבים שמשחזרים שוב ושוב פריטים שמצליחו בעבר, ישר עלו לי לראש ז'יבנשי שכבר 4 עונות חזק עם הניטים בכל מחיר... אפילו ניטימהוליקית כמוני לא יכולה יותר.

    השבמחק
  7. WOW!
    פשוט מאוד WOW!
    אני חושבת שאני בין הבודדות שלא אהבו את הקולקציה החייזרית שלו כלל וכלל, אבל פה הוא פשוט הפיל אותי! הייתי רוצה ללבוש כל אחד ואחד מהבגדים בקולקציה ובמיוחד את המגפיים....! (מריירת על המקלדת וחולמת בהקיץ...)
    תענוג צרוף לעיניים,
    בהחלט קולקציה לסיים איתה את החיים...

    השבמחק
  8. קולקציה ממש יפה!
    אבל אני לא חושבת שהייתי מזהה שהיא שייכת לו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top