יום רביעי, 31 במרץ 2010

עם נתן בשוק

יכול להיות שכבר הזכרתי שהשבוע נתן נמצא בבית לרגל הדממת פסח ולכן החלטתי לנצל את ההזדמנות ולקחת אותו לשוק שבו הוא לא ביקר מעולם.
הוא לא סבל כפי שציפיתי והוא אפילו עמד דומם כשצפה בי מהצד מתמקחת בלי בושה (וגם בעדינות, כפי שציין) על כל מיני מציאות.
השוק הפעם היה במתכונת ממש חלקית, ככל הנראה בגלל החג ובכל זאת הצלחתי לקנות כמה פריטים שווים כפי שתוכלו לראות בהמשך.






וזה מה שלבשתי היום-











אני לובשת: שמלה- יד שניה, גרביונים- הוניגמן, נעליים- מארקס אנד ספנסר, חגורה- הייץ' אנד אם, תיק- שוק אשדוד.

וזה מה שקניתי-




מגפונים חומים חדשים של נעלי מרקו, תיק שחור (חיקוי לא רע של דיור), שמלת תחרה לבנה ושמלה בצבע נייבי של גאפ.

אלה הטבעות שקיבלתי היום, את שתיהן הזמנתי מאטסי וכל אחת מהן עלתה לי משהו כמו 4$. אני לא מתכוונת לענוד אותן על אותה יד (זה רק לצורך התמונה) אבל הן ממש אדירות בעיניי:


וקדימה לנקיונות!

6 תגובות:

  1. נפלא, נפלא, נפלא!
    הטבעות מקסימות!
    לא יודעת איזו מהן אוהבת יותר אפילו.
    הכל יפהפה.

    את יפהפיה.
    ואני משתפכת יותר מהרגלי.
    המשך חג נפלא, יקירתי!

    השבמחק
  2. תתחדשי על הרכישות....
    אפשר את הלינקים של הטבעות???

    חג שמח

    השבמחק
  3. השמלה מהממת,אהבתי ששידכת אותה לורוד הזוהר.

    השבמחק
  4. זה האאוטפיט הכי-הכי-הכי יפה שראיתי אצלך מותק! הכל פשוט מושלם ואני מסתכלת בתמונות שלך שוב ושוב ומריירת על הכל... אין, בעיניי פשוט התעלת על עצמך והצבת רף גבוה לפוסטים הבאים! נשיקות וחג שמח...

    השבמחק
  5. הטבעות מאוד מאוד קיוט, וכך גם הנעליים בצבע פוקסיה. אדיר!
    גם אני הזמנתי לא מזמן, לראשונה, משהו מאטסי: טבעת פפיון ע-נ-קית מכסף. צריכה להגיע בקרוב. הממ. אולי באמת אגש לתיבת דואר לבדוק.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top