יום שני, 8 במרץ 2010

איך פספסתי את פראדה?

כן, אני יודעת שבמדובר בדיליי לא מבוטל במונחים של עולם האופנה ולא ברור לי איך פספסתי את הפנינה הזו של שבוע האופנה במילאנו אך יגידו הנשמות הטובות שמוטב מאוחר מאשר לעולם לא ולכן החלטתי לחלוק את הקולקציה הזו איתכם בכל זאת.
אני חושבת שהקולקציה של פראדה היא דרך ראויה לחגוג את יום האישה הבינלאומי שכן הקולקציה היא כולה על טהרת הנשיות עם פריטים צמריריים ורכים, מדגישי מותניים, לבישים ומחמיאים.
אהבתי בתצוגה הזו הכל- החל מתסרוקת שנות ה-60', דרך משקפי דיים עדנה ועד החצאיות המעגליות וגרביוני הטוויד. הו הגרביונים, הם היו בעיניי הכוכבים האמיתיים של התצוגה. כמובן שאני חומדת את הקולקציה במלואה אבל הגרביונים הם הפריט הראשון שהייתי מצרפת לארון שלי אילו הייתה ניתנת לי האפשרות.
כנראה שעל מרבית הנעליים בקולקציה הייתי מוותרת כי חרטום מחודד גורם לי לרוב לבחילה אבל כל השאר- רטרו שיק במיטבו.




























והנה קלוז-אפ על גזרת הנעליים:







(התמונות נלקחו מ-style.com ומכאן).

נ.ב: אולי נחה עליי רוח של התעצמות בגלל יום האישה ואולי כי כבר סתם אין לי עצבים מיותרים להקריב אבל הגעתי היום להחלטה להפסיק לקיים אינטרקציה בזויה עם המעסיק הקודם ולפעול נגדו באמצעות הליכים משפטיים. אחלו לי בהצלחה, אני בהחלט אזדקק לזה.

12 תגובות:

  1. בהצלחה! שימחת אותי עד מאוד עכשיו.

    השבמחק
  2. אכן קולקציה מופלאה ובעלת ניחוח וינטאג'י.

    לגבי ההחלטה שלך, המון בהצלחה!

    השבמחק
  3. אנחנו לא פספסנו את הקולקציה הנפלאה הזאת, אבל תמיד כיף לראות אותה שוב.

    השבמחק
  4. מרג'ורי- אני מניחה שזה כבר עניין של "הגיע הזמן" אבל לומר לך שאני שמחה מהנושא הזה? ממש לא. היתה לי תקווה קטנה שהוא ישלם לי את מה שמגיע לי כדי שלא אצטרך לקיים איתו יותר שום אינטרקציה, אבל למה שיטרח?
    טנטי בקי- מבחינתי זה הגיע לשלב שבו יכולתי להניח לנושא הזה ולנסות לשכוח מהכסף או להילחם עליו. אני רוצה את הכסף שלי בחזרה. תודה!

    השבמחק
  5. אכן קולקציה משובחת. בקשר לעניין עם המעסיק - מחזיקה לך אצבעות.

    השבמחק
  6. המון בהצלחה, אני שמחה שהחלטת להיות פחות נחמדה ולצפות לכך שכל האנשים יהיו הוגנים כלפייך ( לצערי זה לא קורה המון פעמים במיוחד כשמעורב כסף).

    הקולקציה מיוחדת, השימוש במרקם ובבדים הכבדים גורם לבגדים להראות עשירים והזגרות הקלאסיות ומחמיאות .. יאמי - אלו שמלות שכל ארון היה מקבל אליו באהבה.

    השבמחק
  7. הפוסטים שלך הם סוג של קרן אור ביום חם מדי שעובר עלי...
    היה לי כיף לקרוא:)

    השבמחק
  8. ושתי- תודה רבה!
    ספייקי- אני לא בטוחה אם זה עניין של נחמדות כמו שפשוט קיוויתי בשביל עצמי שזה יסתדר מבלי שימרטו לי עצבים. לצערי זה לא קרה וזה הראה לי שוב כמה מעט אמון יש לי באנשים שאינם קרובים לי.
    הקולקציה פשוט מושלמת.
    תמרי- חם, חם, חם! וכנראה בגלל זה נחמד להתבונן בכל הקולקציות החורפיות ולהיזכר שלדקה וחצי בערך היה גם לנו חורף.
    תודה!

    השבמחק
  9. הקולקציה של פראדה מעולה! אני תמיד מעדיפה רטרו שיק על פני וינטאג' והקולקציה הזו קולעת בול לטעמי. דווקא קולקציית החורף האחרונה שלה הייתה פחות מוצלחת לדעתי והפעם אני אוהבת הכל! בקשר למעסיק הקודם - הזכרת את העניין כבר כמה פעמים בבלוג וכנראה שבאמת הגיע הזמן להראות לא שאת בכלל לא פראיירית. הצדק לזכורת, מחזיקה לך אצבעות מותק!

    השבמחק
  10. שיהיה המון בהצלחה!!!!!

    השבמחק
  11. ליליה- אני אוהבת רטרו ווינטג' באותה מידה, זו בעיקר שאלה של המחיר מבחינתי (אם כי לדעת שאת לובשת שמלה בת כמה עשרות שנים זו פריבלגיה עצומה לדעתי).
    מקווה שיעשה צדק, יש לי מעט מאוד אמון במערכת המשפט בארץ אבל נמאס לי לשתוק.
    עירד- תודה, אני בהחלט אזדקק לזה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top