יום שלישי, 30 במרץ 2010

מה נשתנה הלילה הזה?










אני לובשת: שמלה- וינטג' (מכאן), נעליים- סלבטורה פראגמו, תיק- מנגו, קשת- יעל שטיינברג.
וזה היה ליל הסדר שלנו:




האחיינית של נתן, אריאל, שחוגגת בקרוב שנתיים של קיום מקסים. היא אחת התינוקות הנפלאות שהכרתי ואני מאחלת לעצמי שיום יבוא וגם לי תהיה תינוקת כזו.




שולחן החג שלנו.

חגים תמיד מהולים בעצב לדעתי. כל שנה אנחנו נאלצים להשאיר כסא ריק עבור אדם אהוב שכבר לא נמצא איתנו.


וגם אנחנו מציינים בימים הקרובים שלוש וחצי שנים יחד ואם תשאלו אותי- זה רק משתבח עם הזמן.




אנחנו חילוניים לחלוטין, מהסוג שמאמין שאם יש אלוהים הוא בוודאי נמצא ברגעים הקטנים של החיים ובמעשים טובים שלנו ולמרות כל זה עדיין נחמד לפעמים להיתקל בחפצים שמתקשרים עם דת ומסורת.


מחביאים את האפיקומן.















איך אתם חגגתם?

6 תגובות:

  1. נראה משפחתי ונעים!
    אצלנו היה יחסית צנוע, הארוס שלי לצערי לא חגג איתי השנה.. אבל זה באמת החג האחרון שאנחנו חוגגים בנפרד. בראש השנה שיבוא עלינו לטובה, כבר נהיה נשואים כנראה.. ואז נתחיל במסורת של "חג פה, חג שם".
    על כל פנים, כמויות האוכל שהיו אצלנו, נשפכו והיו מוגזמות למדי!
    לא דפקתי הופעה כי אני חולה עם חום גבוה, ולא היה לי כוח לכלום!

    שיהיה לך חג שמח,
    שרונה

    השבמחק
  2. דפקת חתיכת הופעה, ממש אהבתי את השמלה שלך!
    אני עשיתי סדר אצל המשפחה של החבר שלי.. מה שאני אוהבת זה שהם לא עושים את זה בצורה חופרת, קוראים כמה ברכות, וקדימה לאכול! בכל מקרה היה נחמד, ואני רוצה לאחל לך חג שמח והמשך שבוע מקסים!!

    השבמחק
  3. חגגנו אצל דודים של בעלי.. אני באה ממשפחה חילונית עד אתאיסטית ואצלנו מעולם לא קראו בהגדה.
    אצל המשפחה שלו קוראים, אז העברתי את הסדר בעזרתן האדיבה של חמש כוסות יין
    :)

    השבמחק
  4. נראה אחלה סדר ואת נראית כמו נסיכה. על איך שאני חגגתי כתבתי כבר (בקצרה) אצלי בבלוג.

    השבמחק
  5. אחח איזה חג היה לנו אה לובה?...
    מאוד הצחיק אותי החלק של החבאת האפיקומן ,(במיוחד כי הייתי צריכה לחכות בשירותים עד שתחביאו אותו ;))...
    לחג הבא, מבטיחה להביא לך קשת כמו שלי =]...
    חג שמח!!

    השבמחק
  6. את ממש נראית כמו נסיכה!
    השנה הסדר התקיים אצלנו. אבל היה נחמד ולא יותר מזה...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top