יום רביעי, 10 במרץ 2010

והיום בפינתנו..

לפני שאני פונה להמלצות השבועיות שלי, רציתי לחלוק איתכם חווית קניה לא נעימה שעברתי עם אתר 'תותית' לפני מספר חודשים וטרם יצא לי לשתף.
כפי שכבר סיפרתי בעבר, רכשתי מסקרה של הלנה רובינשטיין מהאתר לפני כחודשיים בעלות של 145 ש"ח. אתר 'תותית' מתחייבים לזמן אספקה של עד 14 יום ולכן כשתקופת ההתחייבות עברה (ואף יותר מכך) פניתי לשירות הלקוחות של האתר כדי לדווח על הבעיה. בטרם הפניה לשירות הלקוחות, ניסיתי להיעזר בקוד המעקב שסיפקו לי כדי לאתר את החבילה באתר של דואר ישראל אבל החיפוש לא העלה שום נתונים חדשים.
ציינתי כבר בעבר ששירות הלקוחות של תותית מאוד יעיל ברוב המקרים וגם הפעם- הנציג חזר אליי במהירות, ציין כי החבילה ככל הנראה אבדה בדואר וזיכה אותי על מלוא הסכום.
אחרי שהפנמתי שהמסקרה שהזמנתי אבדה ושאני צריכה כעת לקנות חדשה- פניתי לרשת 'אפריל' ורכשתי שם אותה מסקרה בדיוק, במהדורה שיצאה שנתיים מאוחר יותר ובעלות של 141 ש"ח.
כמה ימים לאחר הקניה, הדוורית דופקת לי בדלת כהרגלה (הרי אנחנו כבר מטפחות יחסי ידידות) ומביאה לי חבילה שנראית כמו חבילה סטנדרטית מהמזרח הרחוק. מאחר שאני קונה אונליין לעתים קרובות וציפיתי באותה תקופה לחבילה נוספת מהמזרח- חתמתי על אישור הקבלה בלי לחשוב פעמיים.
להפתעתי גיליתי שהחבילה כללה בתוכה את המסקרה. גם אם נתעלם מהעובדה שהיא הגיעה כשבוע לאחר המועד עליו התחייבו באתר, הרי שציפיתי לקבל מ'תותית' חבילה מישראל עם הלוגו של האתר.
שום לוגו ושום חבילה ישראלית- החבילה נשלחה אליי ישירות מאתר סטרוברי, האתר שממנו תותית רוכשים מוצרים בסטוקים.
כמובן שבאותו יום קיבלתי טלפון מאותו נציג לקוחות שקיבל את אישור המסירה של החבילה וביקש לחייב אותי שוב. הסברתי לו שהחבילה הגיעה שבוע לאחר המצופה, הסברתי לו שלא צוין בשום מקום שהחבילה שייכת לתותית וגם הסברתי שהייתי משלמת על המסקרה שוב ברצון אילולא הייתי רוכשת כבר אחת במקומה אחרי שהוא בעצמו ציין שהחבילה ככל הנראה אבדה בדואר.
לא עזרו כל הטיעונים שלי, הנציג התעקש שמדובר באשמתי ושהייתי צריכה לרוץ למחשב ולהצליב מספרים סידוריים בזמן שהדוורית עמדה במפתן הדלת ולא לחתום על אישור הקבלה.
הסברתי לנציג שאני מוכנה לשלוח להם את החבילה בחזרה אם רק ישלמו לי את עלויות המשלוח והנציג כמובן מיהר לסרב והסביר כי זו אינה טעות שלהם וכי מסיבות טכניות אין להם אפשרות לזכות אותי בכרטיס האשראי על עלויות המשלוח הנוספות.
השיחה הסתיימה בלי שום החלטות קונקרטיות עד שכעבור כמה רגעים הנציג חזר אליי ותראו את הפלא! 'תותית' מצאו דרך לזכות אותי על עלות דמי המשלוח של החזרת החבילה חרף הקשיים הטכניים.
אני כבר לא מדברת על הטרחה שכרוכה בעמידה בתור בדואר ובזבוז הזמן שנובע מכך, זה ניחא. סביר להניח שלא הייתי מתייחסת לפרשה הזו אילולא תותית היו יוצאים מגדרם כדי להוכיח שהטעות היתה שלי. אז נכון, הססמא שאומרת שהלקוח תמיד צודק היא לא רק בלתי נכונה אלא גם לא רלוונטית, אבל סליחה? להטיח בפני הלקוח שזו הטעות שלו ושעליו להתמודד עם ההשלכות? זה כבר באמת לא מקובל.

למרות שידעתי על קיומו של אתר סטרוברי כל הזמן הזה, העדפתי תמיד להזמין מהאתר הישראלי מטעמי נוחיות, כי קל יותר להתנהל מול אתר ישראלי ויש פחות מקום לטעויות.
כשגיליתי ששילמתי דמי תיווך (כי הרי המחירים בסטרוברי זולים באופן משמעותי) על פיקציה, על חבילה שממילא נשלחת לי מחו"ל- הודעתי ל'תותית' שלא אקנה אצלם יותר לעולם.
כשזה נוגע לקניית קוסמטיקה, אני ממליצה להשוות מחירים בין האתרים השונים לבין המחירים בפארמים כי בייחוד בתקופת החגים והמבצעים- האתרים הם לא בהכרח האופציה המשתלמת יותר.
אם כבר החלטתם להזמין קוסמטיקה מהאינטרנט- הזמינו ישירות מאתר סטרוברי, כי אין טעם שתשלמו דמי תיווך רק על נציג שמדבר עברית.
תודה לשרון ששפכה קצת אור על צורת העבודה של האתר ולא תודה ל'תותית' שפרטו לחינם על העצבים שלי.

על אילו אתרים ישראליים אני בכל זאת ממליצה?
ראשית כל יש את אתר קול-פרפיום שרק ממנו אני נוהגת להזמין בשמים. במרבית המקרים מדובר בבשמים עם תגי מחיר שאין להם תחרות ויש להם שירות לקוחות מעולה (יצא לי בעבר אפילו לשלוח להם מכתב תודה).
האתר השני הוא ג'אסט פור יו: גם שם ניתן למצוא בשמים במחירים הוגנים (אם כי ברוב המקרים Callperfume ישתלמו יותר) ומעבר לכך אפשר למצוא שם מוצרים של ויקטוריה'ז סיקרט במחירים שפויים. מאתר Just4you נהגתי להזמין עוד בתקופה שבה היה להם סניף אחד בכפ"ס. למרבה שמחתי, החברה התרחבה ופתחה סניף שני ממש ליד הבית שלי- האירוניה.

וכעת להמלצות-
snowmotions2- אחרי שמדדתי בטופשופ שמלת דובדבנים מתוקה להפליא ממדף הסיילים שלהם ביום ראשון האחרון שהיתה גדולה עליי, מצאתי את עצמי מחפשת באיביי שמלה עם אותו הדפס במחיר דומה. נתקלתי באתר הזה שיש בו אוסף מתוק למדי של שמלות רטרו. כיאה לאתר מהמזרח הרחוק (תאילנד הפעם), איכותן של השמלות לא מדהימה ועל מרבית החגורות המגוחכות הייתי מוותרת. יש שם כמה שמלות עם פוטנציאל ממש נהדר שעם האבזור הנכון יראו מעולה לדעתי.
השמלות עולות פחות מ-70 ש"ח כולל עלות המשלוח ואם מזמינים יותר ממוצר אחד ישנה אופציה לעלות משלוח משולבת.
מידות לא תוכלו למצוא כאן בכלל כי מדובר במידת וואן סייז סטנדרטית.







Theexbay- חנות נוספת ברוח הרטרו. אמנם מבחר השמלות כאן קטן יותר ביחס לאתר הראשון אך גם עושה רושם שהוא הרבה יותר איכותי. המחירים עולים בהתאם- השמלה הזולה ביותר תעלה לכן 142 ש"ח כולל עלות המשלוח והשמלה היקרה ביותר תעלה כ-420 ש"ח. הבשורות הטובות הן שבחנות הזו יש את מבחר המידות הגדול ביותר שראיתי- החל ממידה 4 ועד מידה 28 ויש בה כמה שמלות מאוד נאות.






ולסיום, אני ממליצה לכם בחום לצפות במערכון עטור הסלבס הזה בג'ימי קימל, אמנם הוא יגזול עשר דקות מזמנכם אבל זה לחלוטין שווה את זה- מדובר בפנינה אמיתית עם הרבה גברים נאים:




סופ"ש נעים!

17 תגובות:

  1. אני כל כך שמחה (החשבון בנק שלי פחות) כשאת מפרסמת דברים ייחודיים כאלה. כל הכבוד לך על החיפוש והפרסום.

    השבמחק
  2. השמלות באתר הראשון מהממות!
    חבל שאין כאלה במידות נורמליות :(

    מחכים לעוד המלצות!

    השבמחק
  3. תודה על הקישורים! אני אוספת את כל החנויות שאת ממליצה עליהם בתיקייה מיוחדת :) ומיותר לציין שבזכותך התחלתי לרכוש באיביי...

    השבמחק
  4. אני שמחה שאתן חושבות שהקישורים שלי מועילים (לארון, לא לחשבון הבנק), זה נותן לי מוטיבציה להמשיך לחפור ולחפש.
    צפיתן בסרטון? :)

    השבמחק
  5. הקטע עם אתר תותית מרגיז ומקומם. אני אף פעם לא קניתי מהם כי המחירים תמיד נראו לי מופרזים, אבל זה שהם בלי בושה שולחים את הסחורה ישירות מסטרוברי זה שיא החוצפה.

    השבמחק
  6. צפיתי בסרטון השנון ונהניתי מכל שניה. כל כך הרבה חתיכים במקום אחד. תאווה לעיניים.

    השבמחק
  7. הי לובה
    טוב לדעת להתרחק מתותית.
    והמערכון!!! כ"כ קורע, פשוט ענקי

    השבמחק
  8. לובה, את אדירה! אני פשוט מאוהבת בבלוג שלך.

    השבמחק
  9. והסרטון-תענוג.
    תודה!

    השבמחק
  10. הסרטון מעולה!! ראיתי אותו כבר אתמול ולא הפסקתי לצחוק =)

    השבמחק
  11. המערכון כל כך מצחיק!
    ואני מצטערת על המקרה שלך עם תותית...

    השבמחק
  12. השנה התחפשתי לSailor Pinup Girl,
    כ"כ אהבתי את התחפושת שכל הזמן אמרתי שככה אני רוצה להתלבש כל יום בשנה- ועם השמלות האלה נראה לי שבאמת אוכל- הן מהממות!

    השבמחק
  13. תותית פישלו איתך - השירות שהם נתנו לא תקין בשום צורה.
    וכן, הם שולחים ישירות מהאתרים בחו"ל. זה לא בסדר (כשאני גיליתי את זה הרגשתי מאוד מרומה), אבל זו צורת העבודה והיא כנראה המהירה ביותר שיכולה להיות.

    רק לציין שהם לא מזמינים רק מסטרוברי אלא מעוד כמה אתרים. יום אחד נמצא את כוווווווווולם :)

    השבמחק
  14. תודה רבה לכן! הסרטון באמת גדול..צפיתי בו שוב אתמול
    ולגבי תותית- מטעויות לומדים.
    נינה- ראיתי את התחפושת שלך בתמונות בפייסבוק, היא היתה ממש יפה!

    השבמחק
  15. חבל, חבל, חבל, אני כותבת כל כך הרבה על סטרוברי בבלוג שלי וממליצה - ובכל זאת הלכת לקנות מתותית?! זה בכלל לא שלוחה ישראלית של סטרברי ואין ביניהם קשר, זה פשוט אתר שמשתמש בשם הזה על מנת לתעתע. אני ממליצה לכולם לקנות אך ורק בסטרוברי שהם תמיד זולים ואמינים, וגם עכשיו הוסיפו עברית באתר:
    http://www.strawberrynet.com/country/

    השבמחק
  16. שיקסע- מסכימה איתך. הכרתי את תותית לפני שהכרתי את סטרוברי וכבר הפכתי להיות לקוחה קבועה. כל עוד זה עבד בצורה הגיונית ולא נתקלתי בשום בעיות עם המוצרים או המשלוח- המשכתי לקנות. אחרי המקרה הזה אין סיכוי שאני קונה שם שוב.
    זה מעולה שאת ממשיכה להפיץ את העניין, אני חושבת שכולם צריכים לדעת מהם אתרים אמינים ומהי עבודה בעיניים.

    השבמחק
  17. שלום לובה, אהבתי את המערכון מאוד העלה לי חיוך מתוק ונעים לפני העבודה.
    רציתי לשאול אם תוכלי להמליץ לי על אתר שאני אוכל לקנות מוצרי טיפוח של לנקום , כמו קרם פנים יום שאני קונה מאוד יקר בסופר פארם 475 ש"ח במחיר זול מאיזה אתר שאת ממליצה עליו טוב וזול...
    תודה מראש ושיהיה יום מקסים ומלא אהבה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top