יום שבת, 27 במרץ 2010

תלבושת אחידה

את שמלת הקומביניזון הזו קניתי בשוק לפני מספר שבועות בעשרה שקלים. כפי שהכותרת מרמזת, מדובר בתלבושת אחידה שאפילו נשאה עליה את התוית המעונבת Official school wear. מעבר לעובדה שאני אוהבת בגדים שיש מאחוריהם סיפור, רציתי שמלת קומביניזון כזו כבר תקופה וזו היתה וריאציה מוצלחת במיוחד.
אני כמעט יכולה לדמיין בת עשרה קתולית מתרוצצת עם השמלה הזו ועם גרביונים לבנים במסדרונות של ביה"ס פרטי אי שם בניכר בעוד שאני לובשת אותה סתם ככה, כי מתחשק (עם כל הכבוד, חולצת הטי-שירט עם הדפס 'מקיף ח' לא בדיוק מתקרבת לשמלה המופלאה הזו).
את מה שאתם רואים כאן לבשתי היום לארוחה אצל אמא של נתן.










אני לובשת: שמלה, חולצה, קרדיגן, תיק- שוק אשדוד, גרביונים- ניו פארם, נעליים- טופשופ, חגורה- נלקחה משמלה אחרת.



וזו ארוחת הערב שהכנתי אתמול: תפו"א מוקרמים ברוטב שמנת ופטריות. אין כמו לאכול משהו משמין וטעים בליל שישי!
שיהיה לכולנו שבוע טוב, כיף שהחג מתקרב.

13 תגובות:

  1. מהממת כתמיד.
    שיהיה לך שבוע נפלא.

    השבמחק
  2. אהבתי את כל האאוטפיט :)
    שילוב צבעים יפה!

    השבמחק
  3. איך את כל פעם מוצאת את הדברים המדהימים האלה במחירים שלא ייאמנו הללו?! אין עלייך.

    השבמחק
  4. לובצ'קה הכל מקסים כמו תמיד, מקווה גם לראות את הקומביניזון עם חולצה לבנה מכופתרת מתחת... נראה לי שאת רוכשת את כל הדברים השווים בשוק! אני לא אתפלא אם בנות אחרות לא ימצאו כלום בשוק אחרייך :)

    השבמחק
  5. עם לוק כזה (ובגדים יפים כל כך!) אמא של נתן בטח מה זה אוהבת אותך :)
    תפוחי האדמה נראים מעולה.. לרגע אחד, לשניה הראשונה חשבתי שזאת פסטה ברוטב שמנת (שיש לי מתכון מדהים של השף רפי כהן, וקליל יותר מכל פסטה אחרת שהכנתי אי פעם בחיי!).
    אחחח, אני אוהבת אוכל, מרזה, משמין, מה שלא יבוא.
    חג שמח!
    שרונה

    השבמחק
  6. קלרה- תודה מותק, שיהיה לך שבוע טוב!
    מירב- תודה רבה!
    ושתי- תגשימי את החלום שלי (תרתי משמע) ובואי איתי לשוק, אני מקווה שבמציאות תמצאי מציאות בניגוד לחלום.
    ליליה- אני אוהבת כשקוראים לי ככה :) אני כמו סערה שעוברת בשוק!

    שרונה- תודה מותק, אמא של נתן אוהבת את האופן שבו אני מתלבשת. ספגטי ברוטב שמנת ופטריות זו המנה הקבועה שלי, הפעם החלטתי לגוון עם תפו"א, זה יצא ממש טעים!

    השבמחק
  7. ואיי הפליסה הזה ממש יפה!! כל כך יפה לך כל הוינטאג' והאולד סקול הזה, פשוט מהממת! גם המחירים שאת רוכשת את השמלות אטרקטיביים משהו..

    השבמחק
  8. שמלה יפיפייה! אני מאוד אוהבת את התלבושת האחידה בסגנון הזה, כמו שרואים בסרטים. בארץ- התלבושות סתם משעממות ונטולות שיק. את מצליחה להדהים אותי כל פעם מחדש עם השילובים שלך... מחכה כבר לפוסט הבא..

    השבמחק
  9. היי, אבל זה לא ממש קומבניזון!
    קומבניזון (ה' ישמרנו איזו מילה מתישה) לא אמור להיות שקוף ואוורירי שכזה? הרי מדובר בבגד שייעודו המקורי להיות מתחת לבגדים..

    השבמחק
  10. תודה רבה לכולן!
    מרג'ורי- את צודקת, נתפשר על שמלת סרפן?

    השבמחק
  11. הכל בגלל אליס הפרוצה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top