יום שישי, 26 במרץ 2010

המעיל הקומוניסטי שלי


















יש חוויות מיוחדות שקשורות בגשם שבקיץ אין. בין אם מדובר בנתן שחוזר הביתה ספוג מגשם יחד עם שני הקטנטנים אחרי שסופה תפסה אותם בטיול ואני צריכה לייבש את כולם במגבת ולא יודעת למי לגשת קודם או כשיוצאים מהבית ונתקלים ברוחות שבאות מכיוון הים ובגשם שמרטיב אותך עד היסוד- גם אם אתם טיפוסי קיץ בוודאי תסכימו איתי שאלו החוויות שזוכרים בסופו של דבר.
נרטבנו תוך כדי ההליכה לתחנת האוטובוס וגם בדרך מהאוטובוס לביתה של אמא שלי ובכל זאת שמחתי שהיה גשם כי כנראה מדובר בפעם האחרונה שזה יקרה בשנה הקרובה.
לא חשבתי שיזדמן לי ללבוש השנה את המעיל הזה שקניתי בשוק לפני מספר שבועות ב-20 ש"ח (עם התוית) אבל שמחתי מאוד על כך . זה המעיל הקומוניסטי שלי ולא רק בגלל צבעו האדום: בתוכו מתנוססת בגאווה תוית ה"רדוגה" שזה קשת בענן ברוסית. המעיל שלי הוא מייד אין רוסיה.
אני לובשת: מעיל- שוק אשדוד, קרדיגן וחגורה- חנות אנונימית בקרבת הבית, סיכה- חנות פיצ'פקס בקניון, שמלה- Atmosphere, נעליים- ניין ווסט עודפים, תיק- וינטג'.


וזו המתנה לחג שקיבלתי מאמא שלי, המסקרה החדשה של מייבילין. לא השתמשתי במסקרות של מייבילין כבר כמה שנים אבל לאור הביקורות הטובות שהיא קיבלה אני משערת שזו תהיה המסקרה הבאה שלי.
תודה אמא!

הצעתי לאמא שלי להשתתף איתי במכירה מאחר והשופהוליקיות שלנו עוברת בדם וגם לה יש בגדים חדשים שהיא לא זקוקה להם יותר. התחלנו את שיתוף הפעולה עם שני זוגות נעליים של ניין ווסט, במצב חדש והבשורה היא שכעת יש גם מידה 39.




מידע נוסף על הנעליים תוכלו למצוא כאן

4 תגובות:

  1. איך אני אוהבת לראות אותך באדום... הצבע הזה ממש מחמיא לך! אפילו שאני לא אוהבת חורף, אני נוטה להסכים איתך לגבי החוויות של הגשם. אני עדיין זוכרת איך אני וחברה הלכנו לטייל בגשם, אי שם בסביבות כיתה ג', תחת מטרייה אחת. יום אחרי נהיינו שתינו חולות אבל עדיין אני אני זוכרת את כל החוויה הזו כמשהו נפלא.

    השבמחק
  2. זו מסקרה מעולה! בתור מאפרת, אני נאמנה לה מאז שיצאה
    :)

    השבמחק
  3. איך זה שכל פעם שביקרתי בשוק אשדוד,לא מצאתי שם אפילו לא קרוב לבגדים הללו,אני חייבת לדעת איפה את מוצאת את הדברים המדהים הללו....
    אלוהים...המעיל מדהים.
    כרגיל את ניראת אלגנטית ויפה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top