יום ראשון, 14 במרץ 2010

זהירות, זה יכאב!
























נעליים של מיו מיו-עושות לי חשק להינעל בחדר אמבטיה חשוך ולבכות.
לפני שאעשה זאת, אני רוצה להמליץ על שתי חנויות וינטג' ממש איכותיות שנתקלתי בהן באיביי:
Millstreetvintage: בחנות הזו תוכלו למצוא שמלות וינטג' משנות ה-50' ואפילו כמה פריטים משנות ה-'40 וה-'30. המחיר ההתחלתי של מרבית הפריטים בחנות עומד על כ-150 ש"ח כולל עלות המשלוח אך תתכוננו לאפשרות שזו תהיה תחרות קשה מאחר ומדובר בפריטים ייחודים עם ביקוש רב. מבחינת המידות תוכלו למצוא בחנות שמלות במידה XS עד XL וכמובן שתוכלו להיעזר במפרט המידות המדויק שמופיע בעמוד המוצר כדי להבין האם השמלה תתאים לכן או לא.
גם אם אין לכן אפשרות להשקיע כרגע בשמלת וינטג', אני ממליצה לכן להיכנס לחנות הזו ולו בשביל לשטוף את העיניים, זה שווה את זה.









(אני לא יודעת להגיד לכם כמה זמן בהיתי בשמלת הוינטג' הזו של לאנווין אבל אני יכולה רק לשער שהזמן עצר מלכת כשזה קרה)

Jumblelaya: גם בחנות הזו המחיר ההתחלי של כל שמלת וינטג' עומד על כ-150 ש"ח כולל עלות המשלוח, מחיר שעלול לטפס גם ל-300$ בעבור השמלות היוקרתיות ביותר.
בחנות הזו תוכלו למצוא שמלות משנות ה-50' ועד שנות ה-80' וטווח המידות נע בין XS ל-XL.







המשך ערב נהדר!

9 תגובות:

  1. ואו. נעליים החולשה שלי!

    השמלות מ - Millstreetvintage .. מדהימות! כ"כ יפות ..

    הפוסט הזה המיס אותי!

    השבמחק
  2. הייתי אומרת שזה לא יפה להפיל עלינו דברים כאלו בלי אזהרה
    אבל האמת היא שאת הזהרת
    ועדין לא הייתי מוכנה לכל היופי הזה
    גרמת לי להרגיש סטודנטיאלית בצורה כל כך ענייה, או ענייה בצורה כל כך סטודנטיאלית
    זה לא ממש משנה
    העובדה היא שאני רוצה כמעט כל פריט ששמת פה
    ולא יכולה לקבל אפילו אחד
    :(

    השבמחק
  3. אהבתי במיוחד את הנעליים עם הגרביים ואת הנעליים עם המעוינים (האחרונות). אפשר רק לחלום על נעליים כאלה!
    והשמלה הורודה כל כך מתוקה.

    השבמחק
  4. וואו, איזה שמלות!!
    את חושבת שהחתונה שיש לי החודש היא תירוץ טוב לרכוש שמלה?? גם אני בהיתי בשמלה של לאנווין כמה דקות טובות, פשוט מושלם...

    השבמחק
  5. חיבוק קבוצתי?
    שרון- ברור שזו סיבה טובה!

    השבמחק
  6. לגמרי חיבוק קבוצתי :)

    השבמחק
  7. ה'פייבוריטס' שלי מפוצצים בהמלצות שלך. מאז שהכרתי את הבלוג שלך אני לא מפסיקה לייצר וויש-ליסטים :)

    השבמחק
  8. או! העקבים הפרחוניים פשוט נפלאים!!

    השבמחק
  9. מאוד נהניתי מהפריטים הוורודים שבפוסט, אבל גם כמה מהלא-וורודים תפסו אותי חזק בביצים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top