יום שבת, 20 במרץ 2010

הסופ"ש שלנו+ מכירת חיסול של נעליים

אתמול נסענו עם מונה לגדרה כדי לעקר אותה. מאוד חששתי מהיום הזה כי דאגתי שמונה תהפוך להיות עוד יותר סגורה ומבוהלת בעקבות הטראומה של הניתוח.
להפתעתי הגדולה גיליתי שמונה היא לוחמת: כל הניתוח ארך פחות משעה ומונה היתה הראשונה לחזור להכרה מלאה מבין כל הכלבות המטושטשות שנחו איתו במרבץ ההתאוששות, גם כאלה שהוכנסו לניתוח לפניה.

החרדות שלי התפוגגו ברגע שנכנסנו למרפאה של הוטרינר בגדרה. קודם כל, הוא היה נראה כמו אדם מאוד סימפטי ותהליך עצמו היה הרבה יותר קצר ממה שציפיתי (בהתחלה הכינו אותנו שהתהליך עשוי להימשך שעות אחדות)
מאחר שהיתה לנו שעה מיותרת לשרוף בגדרה החלטנו לטייל קצת בישוב ובשאר הזמן נחנו על נדנדה דמוית ערסל במגרש המשחקים.
התרשמתי מאוד לטובה מגדרה- מדובר בישוב מאוד אסתטי ומטופח וניכר שהוא נמצא גם בתהליך של התפתחות ובנייה.




כשחזרנו הביתה, מונה כבר הראתה סימנים של התאוששות ורצתה לצאת לטיול. למרות שהוטרינר עצמו אמר שאין סיכוי שכלבה אחרי ניתוח תמשוך את הרצועה בטיול, הוא כנראה לא הכיר את מונה שהיתה נמרצת ופלרטטה עם החתולים כהרגלה למרות מצבה העדין.
הבוקר היא גם אכלה אחרי יום וחצי של צום ולמעט העובדה שקשה לה לקפוץ על המיטה ולכן היא בוכה מדי פעם- היא מתאוששת בקצב מדהים.
רק פרדי לא הבין למה נסענו והשארנו אותו מאחור ואיך זה שמונה לא מוכנה לשחק איתו בינתיים (וכמובן שהוא גם מגלה עניין בפצע שלה).

(מונה טרום הניתוח)


(למה מונה לא משחקת איתי?)





(עיסוי קרקפת מיוחד של פרדי סופרסטאר)




(נתן מכין בלינצ'ס)

בגלל המצב העדין של מונה, את הסופ"ש העברנו בתוך הבית, מה שאפשר לי לעבוד קצת על פרויקט מכירת החיסול שתכננתי כבר זמן מה.
קבלו את I heart fashion clearance sale:


כרגע העמדתי למכירה עשר זוגות נעליים, כמובן שיש לי עוד הרבה פריטים למכור אבל כרגע אני רוצה לראות האם יש ביקוש למוצרים.
כל הנעליים במצב מעולה, רובן חדשות או נראות כחדשות והשתדלתי שהמחירים יהיו כמה שיותר הוגנים כדי שכל אחת תוכל להרשות לעצמה זוג.
אז קדימה, במידה ויהיה ביקוש בשבת הבאה אני אעלה לבלוג גם בגדים, תיקים ואביזרים והכל בזיל הזול!
לפרטים נוספים ולקניה אפשר ליצור איתי קשר במייל שלי (luba891@gmail.com)
אני ממליצה לכן לעשות מנוי לבלוג כדי להישאר מעודכנות בפריטים החדשים שיעלו למכירה לפני כולם.
בקרוב יעלה גם אלבום בפייסבוק עם התמונות והמפרט של המוצרים.

שבוע טוב!

9 תגובות:

  1. בהצלחה מאמי!
    העפתי מבט, ואלמלא כף הרגל הננסית שלך הייתי חוטפת את הנעליים הכחולות-לבנות ואת החיקוי של מקווין!

    השבמחק
  2. אני מקווה שמונה תחלים במהרה ובקרוב!
    כל הכבוד על היוזמה למכירת הנעליים, הצצתי וראיתי שהכל במידות פיציות לעומת מה שאני נועלת. על כל פנים, יש שם כמה זוגות שווים במיוחד! כיף למי שיצליח לשים עליהם יד :)
    שרונה

    השבמחק
  3. אני באותה דעה עם דנה. למה לך למכור את נעלי המרי ג'יין? הן מושלמות! ללא ספק שהייתי רוכשת אם לא הייתי מידה 38...

    השבמחק
  4. גם אני ממש אהבתי את נעלי מרי-ג'יין, אבל אני מידה 37...

    לבגדים כנראה תהיה הענות גבוהה יותר.
    מידות בגדים קטנות נפוצות יותר מאשר מידות נעליים קטנות:)

    השבמחק
  5. החלמה מהירה למונה! יש לה מבט מלא הבעה (-:
    אני חושבת שאת צריכה לייחצן את גדרה. בחיי, ממש נשמע מפתה לרגע. יש אפילו מדרחוב ופאב חביב. מחירי אלכוהול זולים ואנשים הזויים (-:

    השבמחק
  6. היי...אני חדשה בבלוג וביומיים האחרונים עברתי נידמה לי על כולו,פשוט הייתי חייבת לראות את כל התלבושות שלך,יש לך מגוון ענק,והסיגנון שלך מאוד יחודי.
    חבל שמידת הנעליים כ"כ קטנה..ובכל מיקרה חבל שלא אהיה נוכחת כשתפרסמי את שאר הפריטים...[צבא].
    שבוע נעים :)

    השבמחק
  7. איחולי הבראה מהירים למונה היפה. אני מידה 39, כך שלא נראה לי שיעלו עליי נעליים שלך, אבל בהצלחה עם המכירה.

    השבמחק
  8. דנה- זה גם מה שהרגשתי כשטיילתי בתוך הארון שלך :)
    שרונה- תודה! היא מחלימה בקצב מעולה. כן, מידת הנעליים שלי די זעירה אבל היום העליתי גם פריטים נוספים!
    ליליה- אם לא מצאתי בהן שימוש בשנה האחרונה אני משערת שאני לא אמצא בזמן הקרוב, למרות שהן באמת מאוד יפות.
    Little- אני בונה על זה :)
    חן- אני התרשמתי בעיקר מהנדל"ן :) אבל זה גם מה שהספקתי לספוג תוך שעה.
    דיאנה- תודה רבה מותק! שיהיה לך שבוע קל ואני משוכנעת שהרבה פרטים ישארו אקטואלים גם כשתחזרי בסופ"ש..

    השבמחק
  9. גדרה זאת הפנינה של האזור
    .אני דווקא אוהבת את האזורים הוותיקים ולא את האזור החדש.

    אהבתי את הנעליים אבל המידות קטנות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top