יום רביעי, 17 במרץ 2010

מרד צרכני!

אתן בוודאי מכירות את הסיטואציה הבאה: אתן נכנסות לפארם בחיפוש אחר מייקאפ, מיד עטה עליכן דיילת, מושיבה אתכן על השרפרף ומתחילה לאפר לכן את הפנים במייקאפ שהיא מתחייבת שהוא גם עמיד, גם קליל וגם מתאים לכן בדיוק. המאפרת מסיימת לטייח לכן את העור וכשאתן בוחנות את עצמכן במראה בפארם אתן משוכנעות שהיא צודקת, משלמות סכום הוגן על המוצר (הוא בדיוק ב-30% או 50% הנחה) וחוזרת הביתה.
רק בבית אתן מגלות שהסתובבתן כל היום עם לוק צהבהב וביצתי שלא תואם בשום צורה את גוון העור האמיתי שלכן ולכן אתן נאלצות להשליך את האריזה במלואה לפח ואף מילה על האכזבה, הו האכזבה.
אם הנהנתן בהסכמה לנוכח התיאור הזה אז אתן בוודאי גם מכירות את דיילות היופי הבלתי נסבלות שמתעקשות להדגים לכן את איכותו של המייקאפ על ידי מריחתו על גב היד למרות שעור גב היד שלנו לא בדיוק מזכיר את עור הפנים.
נתקלתי בשתי הסיטואציות שתיארתי כאן לא פעם. מעבר לעובדה שקשה לי למצוא מייקאפ שיתאים לעור הבהיר שלי אז גם השירות המקולקל של הדיילות לא הועיל למלאכת החיפוש.
אחרי שזרקתי כל פעם סכומים לא משמעותיים על מייקאפים של חברות כמו ג'ייד או סופטאץ', הבנתי שהסכומים הלא מזיקים כביכול מצטברים לכדי סכום משמעותי בסופו של דבר ולכן החלטתי לקנות מייקאפ אחד איכותי במקום.
את המייקאפ הטוב הראשון שלי רכשתי במאק ולאחר מכן גם התנסיתי באיל מקיאג'. היתרון בקנייה במאק או באיל מקיאג' הוא ששם מושיבים אותך על אותו שרפרף, מורידים ממך את כל האיפור ומדגימים לך בדיוק איך המייקאפ נראה על העור שלך, איך צריך למרוח אותו ואיך כדאי להשתמש במוצרי איפור נוספים.
נכון, יצאתי ממקומות כאלה עם נזק של כמה מאות שקלים כל פעם אבל ידעתי שהתייחסו אליי כמו שצריך ושיש לי מוצרים ממש טובים בידיים.

אני מספרת את ההקדמה הזו כי קיבלתי לאחרונה אסאמאס מאיל מקיאג' שמזמין אותי וחברה לקבל 100 ש"ח הנחה על מוצר לבחירתנו והפתעה נוספת לרגל יום ההולדת. ניגשתי עם אמא שלי לסניף הקרוב של איל מקיאג' וגיליתי שההפתעה הנוספת היא 30% על מוצר אחר לבחירתנו ומעבר לכך יש גם מבצע של 1+1 על כל המוצרים בחנות. שווה.
אני לא צריכה לספר לכן כמה המחוות והמבצעים הקטנים האלה יכולים להרשים לקוחה קבועה ולעודד אותה להמשיך לקנות ברשת אבל השאלה המרכזית כאן היא איך עושים את זה נכון.
כשניגשתי למאפרת, הסברתי לה שיש לי בבית פודרה מינראלית של איל מקיאג' ושאני מחפשת פודרה במרקם קליל יותר לקיץ ובגוון מעט בהיר יותר. המאפרת הנהנה בהסכמה, ניגשה אליי עם הפודרה שכביכול ביקשתי והניחה לי אותה על גב היד- כבר אז התעצבנתי.
ביקשתי שתניח לי את הפודרה על הפנים כדי שאוכל להתרשם ממנה כמו שצריך- היא הסכימה ברצון, הושיבה אותי על השרפרף ופידרה אותי על שכבת הפודרה שכבר הנחתי על עצמי בבית.
הסברתי לה שאני לא יכולה להבין האם המוצר מתאים לי אם היא מניחה אותו על מוצר שכבר יש לי והיא מיד הנהנה, הסירה לי את האיפור בלחי אחת ופידרה שוב.
מיותר לציין שהפודרה שהמאפרת ניסתה לדחוף לסל הקניות שלי והפודרה שכבר יש לי בבית זהות מבחינת הגוון וגם לא שונות בהרבה מבחינת המרקם (האחת מעט דחוסה יותר מהשניה, זה הכל). חבל מאוד שלא היה לה מספיק יושר מקצועי כדי להודות שאין להם מוצר בגוון בהיר יותר מזה ושאין הבדל משמעותי בין המוצר שיש לי בבית לבין המוצר שאני מתנסה בו כעת. בנוסף לכך, הייתי צריכה לבקש ממנה להוסיף לי קצת סומק בלחי שממנה היא הסירה האיפור ולאזן את הסמקים בשתי הלחיים כי הרי בבית התאפרתי עם סומק בגוון שונה לחלוטין ממה שהיא מניחה עליי כעת.
מאחר שאני עלמה של פרינציפים, אמרתי לה שאני לא מעוניינת במייקאפ ובחרתי צללית בעלות של 115 ש"ח כך שהתבקשתי להוסיף רק חמישה עשר שקלים למתנה (בדיעבד הוספתי 20 ש"ח כי היא גם טעתה כמובן בעודף). כשהמאפרת הבינה שסכומים גדולים היא כבר לא תראה מכיווננו, היא פנתה לטפל בלקוחות אחרים ונזכרה לסיים בנו את הטיפול רק כעבור כמה דקות ארוכות.

אני לא אומרת שאפסיק לקנות באיל מקיאג' רק בגלל חווית שירות אחת גרועה אבל הייתי יכולה וזה בדיוק העניין. שום לקוח לא אוהב להגיע למקום שבו מתייחסים אליו בזלזול, בוודאי שלא לקוח שלמעט המקרה הזה- הוציא מאות שקלים על מוצרי החברה בפעמים הקודמות.
אם כבר מינפתם את עצמכם כמו שצריך, הענקתם מתנה באמת מוצלחת ללקוחה, למה לא לטפל בה כמו שצריך? הרי רק טוב יכול לצאת מזה.
את הפודרה שלי בכל אופן, אני כבר אקנה במאק, בלי מבצעים אבל בדיוק בגוון שמתאים לי.

האמת היא שהיה לי קשה להשתחרר מתחושת העצבנות שליוותה אותי בעקבות חווית השירות הזו והעובדה שהמשכתי לאחר מכן להסתובב עם אמא שלי בקניון בוודאי לא תרמה לתחושה. ביקרנו ב'דיווה' והמוכרת טרחה לחזור פעמיים רצופות על המבצע המהפכני בחנות: מי שקונה פריט ראשון, מקבלת את הפריט השני ב-19.90 ש"ח. אני מכירה את 'דיווה', קניתי שם פריטים בעלות מלאה שהתפרקו באותו יום (שלושה פריטים למעשה, אבל מי סופר), אין שום הצדקה לכך שנשלם רק על הפריט השני 19.90 ש"ח ולא על כל הפריטים בחנות כי בוא נודה- הם לא שווים יותר מזה.
המשכנו. היעד הבא היה רנואר, שיא השיאים מבחינתי: שמעתי שמועות על כך שיש פריטים בעלות סבירה בעונה הנוכחית ברשת אבל אני חייבת לציין שלא ראיתי כלום מזה בעת הביקור בחנות עצמה. מה שכן ראיתי וצרם לי מאוד הם פריטים שאני זוכרת את קיומם לפחות משנת 2004 (כמו למשל ג'קט קיצי כעור בהדפס פרחוני שכבר ב-2004 תהיתי מה יש לעשות עם ג'קט קצר בקיץ ישראלי) שממשיכים להימכר בגאווה גם בעונה הזו עם אותו תג מחיר כמו פעם (מיתון? לא שמענו).
יעד הבא- מקס מורטי. נעליים מדהימות, באמת מדהימות ב- 799 ש"ח לזוג. אתם זוכרים שמדובר במותג הבית של פולגת? מה קרה לכם? רק כי זה נשמע איטלקי לא אומר שזה באמת כזה.
יעד נוסף- דוכן שמוכר אביזרים. נתקלתי שם בתיק קטנטן מעוטר בפפיון, מתוק להפליא ועולה במקומות אחרים 20 ש"ח. כמה הוא עולה בדוכן? 80. בשלב הזה כבר צחקתי בקול רם, הסתובבתי והלכתי משם.

דוגמאות כאלה יש בשפע וזו בדיוק הסיבה שבגללה אני קונה פחות ופחות ברשתות ויותר באינטרנט או בשווקים. לא רק שיקר לי- אני גם מרגישה שעושים ממני צחוק ואין סיבה להיכנע לזה- יש אלטרנטיבות, רק בואו נפקח עיניים.

















אני לובשת: קרדיגן- סימפליסיטי בדיזינגוף (150 ש"ח), חצאית- יד שניה מאטסי (40 ש"ח), נעליים- וינטג' (אטסי, 130 ש"ח), תיק- איביי (100 ש"ח), גופיית תחרה- שוק אשדוד (3 ש"ח).

וזה מה שקניתי היום בשוק:



שלושתם איכותיים להפליא. עלו לי 30 ש"ח (כולם יחד).
ושוב אני אומרת- יש אלטרנטיבות.

31 תגובות:

  1. תשלחי מייל לשירות הלקוחות של אי מקיאג עם קישור לפוסט שלך

    הם עובדים יפה ומהר, שיטפלו במאפרת וילמדו אותה שירות מהו

    השבמחק
  2. התמוגגתי מהאאוטפיט שלך
    פשוט מקסים מקסים מקסים
    לגבי הפארמים
    יש לי רק מייקאפ אחד, הוא של קלרניס ונקנה בפארם במבצע.. רק שידעתי לבוא בלי איפור לשם ולאחר שהדיילת שמה עלי מייקאפ אמרתי לה תודה .. יצאתי החוצה לשמש הוצאתי מהתיק מראה.. ראיתי שהגוון באמת טוב וזה נעים לי על העור ורק אז חזרתי וקניתי
    האמת שאני לא משתמשת בו הרבה גם ככה... מעדיפה להנות מהשנים המעטות שנותרו שאני לא חייבת אותו
    לגבי חווית המחירים בשאר הקניון מסכימה איתך מאוד.. גם אותי זה מתסכל כל פעם מחדש
    ומחכה עדין להזמנה ממך לשוק באשדוד
    הסמסטר יש לי מערכת שמאפשרת לי את זה .. אז אני מקווה מאוד לקבל הזמנה מתישהו :)

    השבמחק
  3. אני מצטערת, אני עדיין בשוק ששלושת התיקים המדהימים האלה בסוף הפוסט עלו לך 30 ש"ח!!
    אני דורשת הצטרפות אלייך לשוק!
    למה אני אף פעם לא מוצאת דברים כאלה שווים... כנראה שהשוק באשדוד יותר שווה מזה שיש לנו בראשון.
    והאאוטפיט מדהים!! התיק הורס!
    ואיל מיקיאג' מזמן כבר למדתי שאם קולטים שלא באת לשפוך כסף.. את לא מעניינת אותם!

    השבמחק
  4. נתחיל לפי הסדר..
    בקשר לדיילות בפארמים + דיווה , תופעה נוראית וממש מעצבנת.

    לי ולחברות הביאו 'מתנה' התנסות באיל מקיאג'..ומאז כף רגלי לא תדרוך שם.
    רק בדיעבד שיצאתי בחוץ נתנו לי להבין כמה שזה מכוער עליי ולא מתאים.
    ( וגם לדעתי בכפ"ס השירות לא משהו בכלל..)


    ונעבור לנושא החשוב ביותר - האאווטפיט יפייפה כרגיל :)
    קבלי ח"ח על התיק נשיקה שתפס את עייני!
    (ושוב הקנאה צצה ..למה הוא לא שלי?!)

    ולסיכום .. כמו שאומר רפי גינת: " ושלא יעבדו עליכם .."

    השבמחק
  5. אודליה- תודה רבה על הטיפ, שלחתי להם מייל!
    טוקסיקרוז- תודה רבה.
    לבדוק את המייקאפ באור השמש היה צעד ממש נבון מצדך וזה גם מה שתמיד מייעצים לעשות. בכל אופן, העובדה שכבר אי אפשר לסמוך היום על מרבית נותני השירות ממש מעצבנת אותי.
    יכול להיות שביום רביעי הבא יתאפשר לי, זה ממש תלוי במצבה של מונה. אנחנו מעקרים אותה בשישי הקרוב ואני בחרדות נוראיות, מקווה שלקראת יום רביעי היא תרגיש טוב יותר ולא יהיו הפתעות.
    ננה בננה- תודה! ראית את הכאילו בירקין המתוק שלי? בקצב הזה אני אשקול לארגן סיור מודרך באשדוד (+עצירה נוספת למפגש מעריצים עם פרדי).

    השבמחק
  6. מאחלת לכם שהעיקור יעבור חלק

    לגבי נותני השירות, אני באופן אישי כבר המון זמן לוקחת כמובן מאליו ש 90% מנותני השירות מחפשים בעיקר איך לגרום לי לשפוך כמה שיותר כסף.. אני גם רגילה כבר ליחס גרוע ברגע שמבינים שמאות שקלים לא עומדות להישפך פה היום
    לכן אני בד"כ באה ממוקדת מטרה ועם חברה או אמא עם דעות ביקורתיות במיוחד
    זה לא אומר שאין לי אף מוצר מוצלח בבית... אבל לשמחתי הם יחסית מעטים...
    יש לי גם חוויה שלילית עם איל מקיאג' בתל אביב כשחברה קיבלה שובר ליעוץ חינם ולקחה אותי איתה
    שתינו יצאנו מאופרות הרבה פחות מוצלח ממה שאנחנו בד"כ נראות ובנסוף כשהבינו שאנחנו לא רוצה לקנות את כל המוצרים שניסו עלינו פשוט הפסיקו להתיחס אלינו וחיכו שכבר נלך משם

    השבמחק
  7. יש לי כל כך הרבה לומר על איל מקיאג' כולל על השרות לקוחות הנוראי שלהם. מוכרת אחת צרחה עליי בחנות - התלוננתי, חזרו אליי ואמרו שיחזרו שוב כדי לקבוע איתי. כלום. לא שמעתי מהם. החברה הזו מתנהלת ומנוהלת (תאמיני לי מיד ראשונה) בצורה דוחה ע"י אנשים ממש נוראיים.
    הם כאלה. אין ממה להתרגש. גם במאק יש נפילות בדיוק כמו בסופר פארם. תלוי על מי נופלים בכל מקום. לי הייתה חוויה משמימה בספר פארם לפני כמה ימים באמת (-: דיילת מדהימה!

    לגבי הקנייה, מי שיכול לקנות און ליי (אני לא ממש מסוגלת אני חייבת למשש ולהרגיש) שיעשה את זה. ללא ספק יש מקומות שבהם יקר יותר ללא סיבה. אבל תתלונני. אני ואת לא נקנה - ה-100 האחרות יקנו. ככה אנשים מתפרנסים בת"א אגב!! (-:
    כל ה"תל אביביות" מתות על הג'אנק הזה ולכן קונות, במחירים נוראיים, כי זה מתל אביב. זוועה.  

    השבמחק
  8. נטלי וטוקסיקרוז- שלחתי מייל עם קישור לפוסט הזה לשירות הלקוחות של איל מקיאג', מקווה שהם יקראו את מה שכתבתי ואת התגובות שלכן. סביר להניח שזה לא ישנה כלום אבל לפחות דיברנו.
    חן- הרבה בחורות קונות בצורה עיוורת. אם זה לא היה המצב אולי הרשתות הגדולות וגם החנויות והבוטיקים הקטנים יותר היו מטפחים מצפון.

    השבמחק
  9. בגלל זה אני ממש לא סומכת על כל המאפרות למיניהן ודי נמנעת מזה באופן כללי, אבל זה רק בגלל שיש לי מייק אפ טוב שאני לא מחליפה. אם צריך אותן זו באמת יכולה להיות חוויה נוראית.
    הבגדים מהממים והתיקים פשוט מקסימים!! אני פשוט כל פעם מחדש מעריכה את היכולת שלך למצוא דברים כאלה. אני הסתובבתי לא מעט פעמים בשוק בצלאל בת"א ואיבדתי את הסבלנות ממש מהר ומיותר לציין שלא מצאתי כלום...
    כנראה השוק באשדוד באמת שווה יותר :)

    השבמחק
  10. I love, is a very nice look.
    Greetings

    השבמחק
  11. דיי!! מהממת... רק בגללך הייתי אמורה לסוע היום לאשדוד לשוק, אבל כנראה שזה יידחה לשבוע הבא. התיקים מהממים! נשאר שם משהו גם בשבילי?

    השבמחק
  12. אה.. ועוד דבר קטן
    אם כבר מפגש מעריצים אני רוצה גם עם מונה :) היא נראית לי כמו נסיכה ששווה לפגוש

    השבמחק
  13. שרון- אני גם אתמיד עם הפודרה של מאק מעכשיו והלאה, לא ברור לי למה החלפתי אותה מלכתחילה.
    אני טיפוס ממש חסר סבלנות ואין לי חשק לנבור ולפשפש בערימות של בגדים. בשוק באשדוד הכל מסודר בצורה ממש נוחה ויש הרבה מציאות. הבוקר הסתובבתי רק משהו כמו חצי שעה-40 דקות ומצאתי אוצרות, הם ממש קפצו לעיניים.
    טוקסיקרוז- פרדי סופרסטאר והנסיכה מונה- בקרוב סיבוב ההופעות.

    השבמחק
  14. תיק ה"קלי" מדהים.
    אני רוצה גם....ב30 שקל?! שוק אשדוד אמרת?

    השבמחק
  15. איזה פוסט!!! כל מילה כל כך נכונה ומתארת במדוייק את חווית הקנייה הישראלית שהיא ממש לא חוויה.
    אני ממש שונאת להיכנס לסופר פארם לקנות משהו כי ישר עוטות עלייך כל הדיילות כמו עלוקות ולא נתקלתי אף פעם במישהי שהדגימה עליי את המוצר. לרוב הקנייה שלי מסתכמת תמיד באותה המסקרה כי אני יודעת שאני בערך מרוצה מממנה, אני חוטפת אותה ובורחת הלאה. אני אפילו לא מעיזה לנסות משהו אחר.
    וזה מיותר לציין שאני מאלו שבחיים לא קיבלו דוגמיות. ואני לא מבינה איך יש כאלה שיוצאות עם סטוקים???
    את נראית מדהים בתמונות ואכן התיקים זו אחלה מציאה!

    השבמחק
  16. The eye- כל תיק עלה לי רק עשרה שקלים :)
    קלרה- מסכימה בהחלט. היתה דיילת בלנקום שפינקה אותי פעם בדוגמיות והיתה דיילת בסופר פארם בסיטי סנטר בחיפה שהיתה מקסימה וכנראה שגם סיפרתי כבר עליה בעבר. בכל אופן, היא היתה הדיילת של ג'ייד ופעם אחת ממש רציתי בצללית שהייתה קיימת רק בטסטר אבל אזלה מהמלאי. הדיילת לקחה קופסית קטנה ורוקנה לתוכה בערך חצי ממלאי הטסטר של הצללית כדי לשמח אותי.
    בלי שום קשר, היא גם מכרה לי בהזדמנות מייקאפ אחר צהוב לחלוטין, אבל אני מניחה שאי אפשר לקבל הכל.
    אם אני זוכרת את הדיילות בתקופה האחרונה שהיו אדיבות ויעילות- כנראה שמצב השירות בפארים לא מדהים.

    השבמחק
  17. קודם כל, אהבתי מאוד את הלוק. שנית, לגמרי מסכימה אתך בעניין האלטרנטיבות. הבעיה היא שלפעמים אין כוח לחיפוש הזה ופשוט מתעצלים וקונים את מה שיותר זמין ונוח לקנות וזה בד"כ אומר בקניון במחיר מופקע, במיוחד אם את גרה באיזור המרכז.

    השבמחק
  18. מנפלאות השירות המקומי ממש. והתמחורים גם. כן, ראיתי ירידת מחירים ברנואר. לא, היא לא מספיק מורגשת כדי להצדיק את הררי היח"צ שלה. מעולם לא קניתי באיל מקיאג', אבל קראתי פעם מישהי שהציעה להעלות לפורום בתפוז שמות של סניפי פארם + חוויות שירות קלוקלות. ההצעה נתקלה בהתנגדות בגלל החשש לפרנסת הדיילות. מצד אחד, אני מבינה לגמרי; בכלל לא בטוח שהייתי משתפת פעולה עם מיזם כזה. מצד שני - מה עושים? מה? חוץ מעוברים לקנות בחו"ל, שזה לא תמיד יעיל או אפשרי. מה הפתרון לכל אלה ששילמו מאות שקלים על סמך המלצה של דיילת לוחצת ואחר כך גילו בבית שהן מתחרטות? למה להביא אותן למצב כזה מלכתחילה? זו הרי אשמת המעסיקים, לא הדיילות.

    אגב הקרדיגן שלך קטן וחמוד, אני זוכרת אותך קונה אותו ומתמוגגת - ובצדק.

    |רקוויאם לחפירה|

    השבמחק
  19. ושתי- אם אנחנו קונות פריט בקניון שממש אהבנו ואנחנו מאמינות שישרת אותנו- אז אני בעד. גם הקרדיגן הזה היה בהחלט לא זול אבל הוא היה שווה את ההשקעה מבחינתי, גם כי לא מצאתי משהו דומה מספיק בשום מקום אחר.
    אני יכולה להבין את העצלות הזו כי אין ספק שחווית הקניה בקניון ממוזג הרבה יותר נוחה מאשר בשוק והרבה יותר זמינה באינטרנט אבל זה לא שווה את זה.
    נעלולה- תצביעי לי על בחורה אחת שלא קרה לה שהיא קנתה מוצר בהשפעת המוכרת או הדיילת- הגיעה הביתה והתחרטה על הקניה.
    את בוודאי זוכרת את קריאות ה"הו, יש על זה פפיונים, זה חמודדד" שלי.כמה אינפנטילי.

    השבמחק
  20. קרדיגן חמוד, והתיקים, בכלל.
    איפה זה שוק אשדוד? יש בעוד ערים?
    ו- מדובר בתיקים יד 2 או סתם כך?
    אשמח לתשובות.

    השבמחק
  21. אנונימי- את הסחורה בשוק עצמו אפשר למצוא גם בשווקים אחרים בארץ אבל אני קונה בעיקר אצל רוכלים שמתאגדים באופן עצמאי ומוכרים את המוצרים שלהם בירידה לשוק.
    מרבית הפריטים הם יד שניה, בין לבין אפשר למצוא גם פריטים חדשים או וינטג' אם מחפשים כמו שצריך.
    שוק אשדוד נמצא ברובע א', אם את מכירה.
    מקווה שעזרתי.

    השבמחק
  22. את לגמרי צודקת לגבי הדיילות בחנויות. הן סתם מעצבנות אותי לכן אני מעדיפה לרוב להסתדר לבד.
    בכל מקרה, אאוטפיט מהמם!
    אחד האהובים עלי!

    השבמחק
  23. אני גם שכחתי להגיד שאני בעד סיור מודרך בשוק אשדוד.

    השבמחק
  24. טוב, את ניראת מעולה באאוטפיט הזה כי זה פשוט וקלאסי. את יודעת שאני אוהבת אותך בקלאסי, כן?

    לגבי הדיילות זה ידוע שזה ברוך שלא כדאי ליפול לתוכו ועדיף לבחור את האיפור לבד או על פי המלצות של אנשים שאנחנו מכירים.

    לגבי קניות והמחירים אני כרגיל לא מסכימה איתך. כל אחד צריך לקנות מתי ואיפה שנוח לו. אין דבר כזה פראיירית אלא הכל בחירות כלכליות. מה גם שלרוב האנשים אין זמן בלתי מוגבל כמו שלך יש רק כדי לקנות, רובם עסוקים גם בדברים אחרים ואם הם רוצים להוציא כסף על משהו, שגם אם לחלקנו ניראה מוגזם, עבורם הוא ממש בסדר. זה קצת מעצבן שיש ציפיה שהכל יהיה זול. ובכלל אני נגד לקנות כל כך הרבה ובעד ללבוש יותר את מה שכבר יש.
    זה שקונים בזול לא הופך את הקניה ליותר סביבתית ויותר מושכלת. זה פשוט עולה פחות כסף.
    נשיקות.

    השבמחק
  25. מירב- תודה!
    קלרה- סביר להניח שהיינו בשוק באותה שעה ולא היינו מודעות לכך בכלל! :)
    ספי- תודה והאמת היא שאני מסכימה איתך לגבי מה שכתבת בנושא הקניות. יש מספיק אנשים שקונים בחנויות וברשתות מסחריות כי זה מה שהם מתאים להם (ולתקציב שלהם) ואין להם פנאי לחפש אלטרנטיבות ממילא וזה בסדר גמור. יש גם לא מעט אנשים שמסתובבים בחנויות בתחושה של תסכול כשרואים את תגי המחיר ולא מכירים הרבה אלטרנטיבות אחרות. בגלל שאני משתייכת לקבוצה השניה כן יש לי רצון להראות שלא חייבים לכעוס על המצב הזה (מנסה ליישם את זה גם על עצמי) אלא אפשר פשוט לפנות לדרכים אחרות.
    ואני מסכימה גם שלקנות הרבה זה לא באמת צרכני אבל..כל אחד והשריטה שלו? :)

    השבמחק
  26. אנחנו לא קונות כי אנחנו צריכות אלא כי זה עושה לנו נעימי בלב. במקום לאגור יצירות כמו ספרים ותמונות, אנחנו אוגרות בגדים, שחלקם עם סיפור מאחוריהם. יש משהו מאוד קסום בלרכוש וינטאג'.

    איזה כיף לראות את התיק האדמדם! אני כבר משתוקקת לחבק את שלי. שיגיע כבר!!11

    השבמחק
  27. אליזבת- את צודקת, אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה קניתי בגדים כי הייתי באמת צריכה משהו.

    השבמחק
  28. בנות, רק רציתי לציין שאני רכשתי במאק מייק אפ והדיילת הטיפשה פשוט התאימה לי גוון לא נכון , חזרתי הביתה וגיליתי את זה, ואכלתי את עצמי, בגלל שמאק כ"כ יקרים! תסמכו רק על עצמכם! אני בכל זאת משתמשת בו(מנסה לטשטש) כי כואב לי הלב על הכסף שנשפך, אבל במקום להנות ולשמוח שסוף כל סוף פירגנתי לי מוצר שנחשב טוב, אני מתבאסת.
    Caveat emptor
    ייזהר הקונה!

    השבמחק
  29. קרן- אני מצטערת לשמוע שזה קרה לך. ספרי לנו באיזה סניף של מאק זה קרה?

    השבמחק
  30. בהתחלה חשבתי אוילי היא עובדת חדשה ולא בדיוק ידעה איך להתחיל לאפר אותך.. אבל זה לא בדיוק סוד שלא שמים איפור על איפור... בכל מקרה אני לא אוהבת דיילות כי הן פשוט לא יועות כלום :(
    אני דווקא אוהבת את הפודרה האבקתית של ג'ייד :)

    את לבושה ממש יפה בתמונות! והתיק האדום כ"כ חמוד! ^^

    השבמחק
  31. הי לובה
    זה היה בעזריאלי, אך אני מניחה שאפשר ליפול על דיילת לא טובה בכל מקום. פשוט צריך לבדוק טוב לפני שקונים, לצאת החוצה מהתאורה של החנות ובשום פנים לא לסמוך על הדיילות, אני נאלצתי ללמוד בדרך הכואבת
    :(

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top