יום שבת, 13 במרץ 2010

נעליים קונים מהר

אני יודעת שאני ממש בשוונג של הפצת קישורים בזמן האחרון אבל קשה להתאפק שלא להפיץ קישורים לחנות מוצלחת כשנתקלים באחת כזו. לכרטיסי האשראי שלום.

Rupani D: חנות מאוד מומלצת עבור כל מי שאוהבת נעליים של רשתות בריטיות. בחנות הזו תוכלו למצוא מבחר נאה למדי של נעליים של m&s ושל ניו לוק. העלות הממוצעת של הנעליים יחד עם עלות דמי המשלוח עומדת על כ-26 ליש"ט ומאחר והמטבע נמצא בשפל של כל הזמנים- מדובר ברכישה מאוד משתלמת. בחנות תוכלו למצוא בעיקר נעליים קלאסיות מדגמי האוקספורדס והמארי ג'יין.







Wxyon women-
אם החנות הקודמת היא קלאסית והמבחר בה לא עצום, אז החנות הזו היא ההיפך המוחלט ממנה: כאן תוכלו למצוא גם טרנדים בשפע לצד נעליים קלאסיות יותר וחיקויים של נעלי מעצבים (איך לא) כמו ג'יבנשי וברברי. המבחר בחנות הזו מאוד רחב, המידות הרבה פחות (35.5-38) וטווח המחירים נע בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח בממוצע.
שווה לשוטט בחנות כי הדוגמאות שהעליתי לפוסט הן רק קומץ מהמבחר שתוכלו למצוא שם.












(למרות שהן לחלוטין לא אני, גיליתי משיכה מוזרה לנעליים האלה. משהו בחזית הקלועה ובפלטפורמה הכפולה ממש עשו לי את זה ואפילו הזדמן לי כבר לבכות בטוויטר כמה אני רוצה אותן. הן עולות 250 ש"ח).

קניה מהנה!

7 תגובות:

  1. הזוג האחרון הוא גם הפייבוריט שלנו. אמנם קצת גס, אבל נורא אביבי ויפה.
    תקני אותו, לכי על זה!

    השבמחק
  2. למה את מכאיבה לי :).
    הכל נראה מאוד יאמי!

    השבמחק
  3. טנטי בקי- גם שלי אבל אני חושבת שאני בכל זאת אוותר. ההיכרות שלי עם נעליים טרנדיות באיביי לימדה אותי שאני ממהרת לקנות אותן ואז נועלת אותן רק פעם אחת. אני מעדיפה לנצל את הסכום הזה עבור קניות אונליין אחרות שישרתו אותי בצורה קצת יותר יעילה.
    Vicen- hugs from Israel!
    Is it still cold and rainy?
    my mom and my sister are flying to Barcelona this Thursday.
    אליזבת- מזוכיזם זה הכי, אחותי.
    בתיאבון! :)

    השבמחק
  4. למות על הנעליים הוורודות בתמונה הראשונה! אם כתוב שזה מידה 3 ואני 5.5 במידות בריטיות, זה אומר שזה לא בשבילי, מה?...או שניתן לבחור מידה?

    השבמחק
  5. אנונימית- אני חוששת שכן, אין בחנות מבחר של מידות :/

    השבמחק
  6. יש לי בקשה :-)
    בפוסט שלך על חיקויים לנעלי מעצבים פרסמת תמונות של נעליים שממש ממש אהבתי (שתי התמונות האחרונות בפוסט)
    חרשתי את החנויות שבקישורים אבל לא מצאתי, אז רציתי לשאול אם במקרה יש לך את התיאור שלהן או אפילו הקישור למכירה שכבר נגמרה?

    תודה ממש מראש!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top