יום רביעי, 10 במרץ 2010

חנות שהייתי שמחה לבקר בה

אני בטוחה שאתם כבר מכירים את האהבה שלי לחנות ראווה מעוצבים, נכון? אז רציתי להראות לכם תמונות מחנות של סלפרידג'ס בלונדון שנראית כמו אגדה. אהבתי את העיצוב בחנות כי השקיעו כאן לא רק ברמת חלון הראווה אלא ברמת הקונספט שכלל גם יצירת חדר מחווה מיוחד לסרט בשם "וונדר".
כשמדובר בעיצובים כאלה, אני מאוד מעריכה את תשומת הלב לפרטים הקטנים והדקדקנות ובסלפירדג'ס היה הרבה מזה: שימו לב לספר של לואיס קרול, לשעונים ולגלויות- חשבו כאן על הכל.
אני רק יכולה לנחש כמה חווית הקניה שם מיוחדת.
































התמונות נלקחו מכאן ותודה לצליל שחלקה אותן איתי.
מצחיק שדווקא היום קניתי מעין שמלת אליס שכזו בשוק בעשרה שקלים.

5 תגובות:

  1. היי לובה,

    סלפרידג' אכן חנות מדהימה מדהימה שלא רק מעוצבת אלא מכילה בתוכה כל מה שרק אפשר לחשוב עליו (אפילו סוכנות נסיעות)

    תהית לגבי חוויית הקניה בה אז אני יכולה לספר ממקור ראשון -
    בפעם הראשונה שוק טוטאלי !! המון אנשים המון מוצרים המון עיצוב... העיניים לא מצליחות להתרכז במשהו אחד והמוח מתחיל לכאוב מרוב המגוון.

    אחרי הפעם השלישית בערך (היא ממש קרובה אלי ולכן אני קונה שם בערך הכל)קצת מתרגלים אליה ואז ההנאה האמיתית מתחילה..
    פתאום שמים לב לפרטים הקטנים והמושקעים שבעיצוב, מתפלאים מהמגוון ומהנוחות שיש הכל בחנות אחת כל כך יפה.

    האנשים שקונים שם מאוד מגוונים, הרבה תיירים (היפנים עומדים קבוע בתור לחנות התיקים הנחשקת LV)

    בקיצור מדובר בחוויה מאוד אינטנסיבית וקצת קשה בהתחלה :)

    השבמחק
  2. אז זה לא מקרי שבא לי לקחת שק שינה ולהתנחל ברשת בעיצובה הנוכחי?
    קראתי את התגובה שלך וכל מה שעבר לי בראש זה "אני מקנאת בך!".

    השבמחק
  3. את רואה - כדאי לך לקחת אותי לשוק אשדוד - כשתבואי ללונדון אני אעשה לך סיור בסלפרידג' :)

    אגב עוד 2 חנויות כשנראה תרצי לבקר בהם :
    הרבי ניקולס www.harveynichols.com
    וליברטי www.Liberty.co.uk
    הן פחות מעוצבות אבל הרבי נחשב למקדש אופנה ומוצגים של קולקציות של כולם.
    וליברטי זאת חנות יפייפיה שמעוצבת יפה ומחזיקה פריטים משלימים מאוד מיוחדים - גילוי נאות - עד עכשיו עברתי רק על קומת האקססוריז ...
    מכוון שלראש לי קשה לקלוט הרבה בפעם אחת :)

    מקווה שמדובר בקנאה ידידותית, כפי שאת מבינה לא הכל ורוד בחיים - גם בחיים ליד סלפרידג'.

    השבמחק
  4. ספייקי- הביקורים באתרים האלה הם חוויה כזו מזוכיסטית!
    וכמובן שהקנאה ידידותית, אני ממש שמחה בחלקי.
    מה שכן- לונדון זה יעד הפנטזיה שלי לחופשה הבאה. לונדון בדגש על שופינג, כמובן.

    השבמחק
  5. מאוד הייתי רוצה לראות את שמלת האליס הזו בעשרה שקלים!
    יה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top