יום שלישי, 9 במרץ 2010

השוודים כבר כאן

בתיאום מושלם עם פתיחת הסניף החדש של איקאה, זומנתי היום עם עוד בלוגריות לפגישה עם קתרינה מידבי- הדוברת ומתאמת הטרנדים של h&m. אני חייבת לציין שככל שמועד הפגישה התקרב- התרגשתי יותר ויותר והרגשתי שנפל בחלקי כבוד גדול להכיר אישה רבת פעלים. לאור מה שציינתי, כנראה שזו לא תהיה הפתעה גדולה אם אספר ששקדתי על הכנת השאלות ערב קודם ושרציתי לברר פרטים רבים לגבי ההתנהלות הפנימית המסקרנת בתוך h&m.
אני מחזיקה בידי את קורות החיים של מידבי והם באמת מרשימים כפי שחשבתי, רק שבמהלך הפגישה הרגשתי שלא היתה מוכנות אמיתית מצדה לענות על שאלות אלא בעיקר רצון לספר ולדבר בחיוב על המותג. אין שום דבר פסול בשיחות והסברים על החברה, בייחוד לאור העובדה שמידבי העלתה כמה נקודות חשובות על הפרק כמו למשל עניין המודעות הסביבתית של h&m והאיסור על שימוש בפרוות וגם בשורות בדבר שיתוף פעולה אפשרי עם מעצבים ישראליים. התרשמתי מאוד לטובה מהאג'נדה החברתית המגובשת של h&m אם כי כאמור לא יכולתי להימנע מהתחושה שמידבי נעה בחוסר נוחות בכסאה כל פעם ששאלות סקפטיות או מעט בלתי אוהדות עלו לאוויר (וזה לא שהיו הרבה כאלה) כמו למשל שאלות בנוגע לפערי המחירים בין המדינות השונות או לגבי מדיניות ההחזרות של החברה.
זכינו להצצה ראשונה של הקולקציות שנחתו זה עתה בארץ, שכוללות בין היתר קולקציית גן פרחונית (לפי מידבי, ישראל תהיה הראשונה לקבל את הקולקציה הזו) ואת הקולקציה המאכזבת של סוניה ריקל.
אני חייבת לציין שמבחינת המחירים הופתעתי לטובה מהקולקציה כי למרות שרובם יחסית סנדרטיים- היו כמה פריטים עם תג מחיר מצחיק במונחים של רשתות מסחריות אחרות ולכן כולי תקווה שהכניסה של h&m לשוק האופנה הישראלי תעלה את הרף ותגרום לתחרות אמיתית עם יתר החברות.
אני יודעת שהתקווה הזו הפכה להיות סוג של קלישאה בחודשים האחרונים מאז שאנחנו מצפים לבואה של הרשת אבל זו בהחלט קלישאה צודקת: הסתובבתי היום בעזריאלי עם שרון לאחר זמן רב שלא ביקרתי בקניונים וגיליתי פעם נוספת שחנויות כמו רנואר (שעד לפני כמה שנים היתה רשת מאוד סימפטית שניתן היה לרכוש בה פריטים במחירים סבירים) ואלדו מפקיעות מחירים בלי שום פרופורציה, וזה עוד מבלי להתייחס למנגו שהצעד המהפכני שלה בנסיון להזדהות עם תקופת המיתון כולל קולקציית "מיתון" מפוקפקת למדי שבה ניכר שהמיתון העיקרי הוא בעיצובים ולא בתגי המחיר.
חבל שלא נראים סימנים להורדת המחירים בשום רשת ישראלית שכן הפגיעה העיקרית מהתחרות עם h&m תהיה בעיקר ברשתות כמו רנואר וקסטרו מאחר ואני בספק רב שזארה תיפגע מהמהלך הזה.

אני לא יודעת אם אהפוך להיות מעריצת h&m או לא, עד עכשיו ההיכרות שלי עם הרשת היתה בעיקר וירטואלית, בכל אופן- אני אניח לטירוף סביב הרשת להירגע ולדעוך קצת (שמעתם שביום הפתיחה פותחים את שערי הקניון ב-06:00 בבוקר כדי לאפשר את הצטברות התורים? מטורף!) ואז אצליח להחליט באופן צלול האם אני בעד או לא. ממה שראינו הבוקר אני מניחה שיהיה על מה לדבר וכנראה שיהיה גם בשביל מה לגהץ.

ואני מניחה שכבר ראיתם את המחזה הבא:


וזה מה שאני לבשתי הבוקר לפגישה:










לא, אתם לא טועים- אני אכן מצולמת כאן על רקע הבלאק בעזריאלי, שמאז שביקרתי בו בפעם האחרונה הספיק להפוך להיות כשר וגם נטול מנות עסקיות ולכן אני בספק רב שאחזור לשם שוב. למרות הכל-אני בטוחה שהם יצליחו להתמודד עם האבדן.
תודה רבה לשרון על התמונות ולתמר על האירוח.

אני לובשת:
שמלה- וינטג' מאטסי (140 ש"ח).
נעליים- מליסה מאיביי (210 ש"ח).
חגורה- h&m
תיק- וינטג' מחנות האטסי של סאלי ג'יין (70 ש"ח)
עגילים- שוק אשדוד (5 ש"ח)

11 תגובות:

  1. לגבי H&M אכן נחכה ונראה, למרות שאני לא תולה בהם יותר מידי תקוות
    לגבי השמלה שלך לעומת זאת:
    לסבתא שלי זיכרונה לברכה הייתה שמלה בדיוק עם ההדפס הזה שאני זוכרת מהילדות
    גם השמלה הייתה מאוד מאוד דומה רק שהיו לה שרוולים קצרים
    יש משהו מאוד יפה בלוק הכללי שיצרת
    אפילו שלי באופן אישי קצת מוזר להסתכל על זה :)

    השבמחק
  2. אני מאוד אהבתי את השמלה ואפילו יותר את העגילים ( למרות שרואים לא כזה טוב - אפשר תמונת תקריב ?)

    האמת - יש לי את המזל המפוקפק לראות את הסניפים של הרשת לאורך אורספורד ואני לא מתלהבת מהסחורה (את האקססוריז אני דווקא אוהבת) אבל למען גילוי נאות
    גם אם היו מחלקים שם בגדים בחינם אני בספק שהיתי מגיעה לקניון ב6 בבוקר... זה נראה לי מופרך והזוי עד מאוד.

    תגידי, מה הגוון של האודם ששמת ? מאוד מחמיא לך.

    השבמחק
  3. טוקסירוז- גם אני לא, ובכל זאת- כנראה שיהיה נחמד שהם כאן.
    אני שמחה שאהבת את השמלה (למרות הקונוטציות המשונות) :)
    ספייקי- יש לך מייל? אשמח לשלוח לך את התקריב שלהן.
    גם אני לא הייתי מתייצבת בתור ב-6 בבוקר, גם לא עבור בגדים חינם. אני מאוד אוהבת את המרחב האישי שלי ובד"כ נהנית לקנות לבד או להזמין מהבית ולכן עמידה בתורים והתקוטטות על בגדים זו לא חווית הקניה המתאימה עבורי.
    האודם שלי הוא דיור רוז' 842, הוא מעט יקר אבל שווה את הכסף, אני מאוד אוהבת אותו.
    תודה רבה על כל המילים החביבות!

    השבמחק
  4. תודה, עידכנתי את המייל.
    osefkishurim@googlemail.com
    לי יש את החדש של קולקציית קיץ של סשיידו אבל המחירה שלו "משחתית" ומסורבלת. איך המריחה של דיור? האם הוא עמיד (יחסית).?

    השבמחק
  5. ספייקי- תודה, מיד אשלח לך.
    הוא עמיד והמריחה שלו מאוד מאוד נוחה.
    הוא האדום היחידי שאני משתמשת בו ואני ממליצה עליו בחום.

    השבמחק
  6. קולקציית גן פרחונית נשמע בדיוק מה שבא לי עכשיו.
    די כבר עם החורף. שמעתי שבתל אביב חם לאללה כבר, למה בירושלים עדיין קריר? אני דורשת שזה יתוקן לאלתר.
    וגם אני שותפה לתקווה שהכניסה של אייץ' אנד אם תגרום ליתר החברות להפסיק לעשות מהצרכנית הישראלית צחוק עם המחירים שלהם...

    השבמחק
  7. מתברר שהתמחורים הוגנים לפחות בחלק מהפריטים. המבחן האמיתי יהיה, לדעתי, בעוד כמה חודשים מהיום: האם הם יתאימו את עצמם לשוק או שהשוק יוריד מחירים כדי להתאים להם? אני מהמרת על גם וגם.

    השבמחק
  8. מעניין אותי לדעת עד כמה באמת כל הבאזז סביב הרשת הזו מצדיק את עצמו כי אני בדומה לך לא זכיתי עד כה לשופינג בחו"ל בh&m אלא רק להיכרות וירטואלית. ממה שראיתי באתר שלהם היו כמה פריטים שאהבתי, אז אני שולחת חברה מצויידת בכרטיס אשראי שלי לבדוק את השטח כי נבצר ממני לעשות זאת בעצמי בגלל העבודה. מקווה שהמבצע יעבור בשלום ושלא ירמסו אותה בדרך... השמלה שלבשת ממש יפה!

    השבמחק
  9. אני מסכימה איתך לגבי עניין התחרות, בגלל זה אני מאוד שמחה ש H&M סוף סוף הגיעו לכאן ושהמחירים ברשתות המתחרות ירדו קצת.. יש בזה טוב בעיקר לצרכן!
    כשהייתי נוסעת לחו"ל הייתי קונה באלפי שקלים בקניה אחת ב H&M, אני לא הולכת להעתיק את ההרגל המגונה הזה ל H&M שכאן.. (וגם לא לאלה שבחו"ל) אבל זה לא נורא.. אני חוסכת לי כסף ככה ;-)
    יום טוב!
    שרונה

    השבמחק
  10. דנה- תהני מהקרירות כל עוד אפשר. החום הוא מהגיהנום, תרתי משמע :)
    נעלולה- אני בהחלט לא אתפלא אם זה יהיה המצב.
    Vicen- thanks! kisses from Israel
    ליליה- אני מקווה שלחברתך יש מרפקי פלדה D:
    שמחה שאהבת את השמלה.
    שרונה- לחסוך כסף זה נהדר, הלוואי והייתי יכולה לסגל את זה לעצמי :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top