יום ראשון, 7 במרץ 2010

הידד לצילום העצמי

כשאני ושרון נפגשות ומגיעות יחד לכל מיני אירועי אופנה, קצת קשה לי להימנע מהפלאשבק לספסל האחורי בתיכון שבו נהגנו לבקר את כולם ובעיקר לצחוק ממש הרבה.
כשאני לבד באירועים האלה אני קצת מרגישה כמו התיכוניסט הזה שעומד בצד בזמן שכל הקליקות שהוא לא חלק מהן מתאגדות במרכז החדר ומרכלות, ולעומת זאת כשאני איתה אני מרגישה כמו הילדודס שעושים רעש מאחור ומפריעים לכל השאר להתרכז.
כך או כך- קול ביניים שפוי לא תמצאו אצלי.
לקולקציה החדשה של מנגו (שלשמה התכנסנו) לא התחברתי- לא לבגדי ההסוואה הצבאיים, לא לטוטאל לוק שמורכב מג'ינסים (ד"ש לג'יי לנו?) ולא למחווה המשונה לדונה מרטין טרם איבוד בתוליה.
בכל אופן, בגדים וקולקציות זה ממש לא העיקר אם באים במטרה להנות ולהכיר אנשים חדשים (ואני למשל הכרתי לראשונה בלוגריות שאמנם תיקשרתי איתן וירטואלית כבר קרוב לשנה אך מעולם לא פגשתי במציאות וזה היה ממש נחמד).
האמת היא שדעתי היתה כל כך מוסחת שאפילו שכחתי לבקש משרון לעשות לי כמה תמונות ולכן נאלצתי לפנות לחבר הטוב והישן- התזמון העצמי ולפרגן לעצמי כמה תמונות שיתעדו תלבושת רגועה יחסית במונחים שלי ואהובה לא פחות.












(אני לובשת- קרדיגן: איביי (80 ש"ח), קשת- אלדו (40 ש"ח), חצאית- תחנה מרכזית בת"א (30 ש"ח), קרדיגן עליון- הוניגמן, תיק- חנות האטסי של סאלי ג'יין (70 ש"ח), נעליים- ניין ווסט עודפים (100 ש"ח).

עכשיו אני מרגישה עייפות נעימה כזו, מהסוג שמרגישים אחרי יום יחסית עמוס אבל מהנה ומהסוג שגורמת לך לרצות להיכנס מתחת לפוך או מתחת לזרם מים חמים עם חיוך גדול.
היום שלי היה מוצלח גם בגלל שמיד אחרי שחזרתי הביתה, המרתי את החצאית בג'ינס ובכפכפים וירדתי עם הפשושים הקטנים לים.
אני חושבת שהטיולים בים יהפכו להיות חלק מהשגרה שלנו כל עוד מזג האוויר במגמה של התייצבות ויש לי הרבה זמן פנוי כי מונה מעבירה כמעט את כל היום ברביצה במיטה וזה מאוד מתסכל אותי, הרי היא בסך הכל גורה צעירה וזה הגיל להשתולל ולהיות נמרצים.
מקווה שהביקורים יעזרו לה להיפתח קצת יותר מכיוון שבים היא מתנהגת בצורה שונה וחסרת פחד לחלוטין להבדיל מההתנהגות החרדתית הרגילה שלה.







(התמונה הזו לא מפסיקה להצחיק אותי, היא פשוט אדירה)
שבוע טוב!

6 תגובות:

  1. אכן כמו שאמרת , הפעם האאוטפיט שלך דיי 'רגוע' - מקסים החולצה מתחת יפייפיה !!

    אם הייתי גרה ליד הים , גם אני הייתי הופכת אותו להרגל!!
    בתור אחת שרובצת בקיץ את רוב זמנה בים!

    אין על מונה ופרדי המקסימים האלה.
    :) מצחיקים כל פעם מחדש.

    השבמחק
  2. אהבתי את החולצה התכלת וגם את התיק. האמת היא שלרוב האאוטפיטים הרגועים יותר יפים לך הרבה יותר.
    אני דווקא אוהבת את הקולקציה של מנגו. בעיקר את בדי הג'ינס הבהירים.

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי את האוטפיט, יפה לך רגוע...

    השבמחק
  4. אויש השמנדריקים האלה שלך!
    לכל מקום שאני פונה אני שומעת על ההשקה הזאת של מנגו, שאני כל כך מצטערתשלא יכולתי להגיע. אוף גם לי מתאים איזה מפגש בלוגריות!

    השבמחק
  5. באמת תמונה אדירה של שני השובבים. נראה לי שמונה כבר עוברת את פרדי בגובה. הוא עוד יפתח תסביך גודל.

    השבמחק
  6. נטלי- הם נהדרים, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיהם.
    ספי- תודה. לא מצאתי את עצמי בקולקציה של מנגו, עלו בי יותר מדי קונטציות של דמויות שלא הייתי רוצה להיראות כמוהן, כמו למשל ג'יי לנו, קורט קוביין ודונה מרטין.
    טוקסיקרוז- תודה!
    דנה- כתבתי לך באסאמאס ואכתוב לך גם כאן שלא פספסת הרבה למרות שהיה ממש נחמד להכיר בלוגריות שהכרתי עד אז בעיקר דרך המסך.
    ושתי- היא עוברת אותו בגדול, היא הרבה יותר מאסיבית ממנה. לפרדי לעולם לא יהיו תסביכי גודל, יש לו אופי של כוכב :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top