יום שבת, 6 במרץ 2010

התגעגעתם? גם אני.

כבר הרבה זמן שלא פרסמתי פינת קישורים של איביי אם כי נדמה שכבר הרגלתי אתכן ואת כרטיס האשראי שלכן לפתוח את הבלוג שלי בחשש שמא יופיעו כאן פריטים חדשים שלא תוכלו לעמוד בפניהם.
כנראה שהרגיעה הזמנית הזו היתה השקט שלפני הסערה, כי הפוסט הזה עומד ככל הנראה לגרום לכן לנזק כלכלי כבד.
והיום בפינתנו: נעליים ותיקים איכותיים.

Linda's stuff: מרבית הנעליים בחנות הוירטואלית הזו הן ישנות ולא רלוונטיות, אך אם מפשפשים כמו שצריך, אפשר למצוא נעלי מעצבים שהן אמנם לא חדשות אך נראות טוב ובמחיר מציאה.
זוג ממוצע יעלה באזור ה-100$ אך ניתן למצוא גם נעליים זולות יותר בעלות של כ-40$ בלבד (לא כולל עלות דמי משלוח).
חנות טובה למי שרוצה למצוא זוג בייסיק נחמד, נעליים מדהימות לא תמצאו כאן.









station 85: חנות תיקי וינטג' מאוד מרשימה ואיכותית. אמנם מרבית התיקים כאן הם משנות ה-70' אך העיצובים שלהם מאוד רלוונטיים עד היום. זו החנות עם המבחר הגדול והנאה ביותר שראיתי עבור תיקי יד איכותיים ברשת.
מחירי התיקים נעים באזור ה-150 ש"ח כולל עלות המשלוח ומטה.








Authdesigner4less: כרגע מבחר הנעליים בחנות ממש מצומצם אך אם נפל בחלקכן ומצאתן בחנות זוג נעליים במידה שלכן- זכיתן. בחנות הזו אפשר למצוא נעלי מעצבים של מוסקינו, זאנוטי ומרק ג'ייקובס בעלותשל כ-420 ש"ח כולל עלות המשלוח בקניה מיידית ואפשרות לשים בידינג כדי לנסות לזכות בהן במחיר נמוך יותר לאמיצות שביניכן.
תמורת סכום כזה אפילו לא הייתי טורחת להסתכן.






Gothamcityonline: קודם כל, סחטיין על השם המקורי של החנות. בחנות הזו תוכלו למצוא נעלי מעצבים של שמות כמו BCBG וקלווין קליין ומדי פעם גם נעלי מעצבים של בטסי ג'ונסון, מארני, מארק ג'ייקובס או פראדה למשל. המחירים של קבוצת המעצבים הראשונה שהוזכרה נעים באזור ה-200 ש"ח כולל עלות המשלוח ואילו המחירים של נעלי המעצבים הנחשבות יותר נע בסדר הגודל של 500 ש"ח ומעלה (עדיין שווה סיכוי).







באופן כללי אם אתן מעוניינות לקנות נעלי מעצבים במחיר סביר, הייתי ממליצה לכן להריץ חיפוש אחת לתקופה של המעצבים החביבים עליכן באיביי כי מדי פעם יש גם מוכרים פרטיים שעושים מכירות חיסול וכך אפשר לצוד נעלי מעצבים ממש בזול.
קניה מהנה!

3 תגובות:

  1. לובה היקרה,

    אני רוצה להגיד פה, אל הקהל שקורא את זה... שאני מודה לך על ההשקעה העצומה שלך בבלוגך ובקוראים ובניסיון לפתח את המודעות כלפי קניות חכמות ביד שנייה.

    במקרה הקלקתי מהפייסבוק אל תוך חנות שהמלצת עליה באטסי ורכשתי שם תיק-מזוודה מתוק מתוק מתוק עד כאב שיניים במחיר בית בושת...

    אז שתדעי לך שמה שאת עושה...it does make a difference, אני בטוחה שאני לא היחידה שכ-ב-ר הרוויחה מהטיפים שלך!

    המשיכי כך!

    השבמחק
  2. ויקטוריה- המון תודה, התגובה שלך מאוד ריגשה אותי!
    אני שמחה שהקישורים שלי שימושיים ואני חושבת שאת תהני מאוד מהתיק הזה כי החנות הזו באמת נפלאה.
    אז שוב תודה!

    השבמחק
  3. איך אני אוהבת את הפוסטים שלך עם ההמלצות והקישורים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top