יום שלישי, 2 במרץ 2010

רטרו/ פין אפ/ גותי- מחקו את המיותר

במהלך השיטוטים הרגילים שלי באיביי נתקלתי בחנות האדירה הזו שמוכרת פריטים שהם שילוב מוזר ומעניין בין רטרו, פין אפ וגותי.
אמנם לעניין הגותי אני קצת פחות מתחברת מאחר וכל מה שאני לובשת לאחרונה מתוק להחריד (וחבל, כי אני גותית מבוזבזת) אבל משהו בשילוב בין הדובדבנים, הפפיונים והלוק המלחי עם גולגלות והדפסים של נערות פין אפ נראה ממש נהדר בעיניי.










המחירים לא זולים במיוחד, הם נעים בין 210 ש"ח ל-300 ש"ח עבור השמלות היקרות ביותר. המפרט של כל המוצרים יעיל למדי ולכן אתן יכולות לראות מהן המידות המדויקות של כל דגם ולהזמין בהתאם.
המוכר עצמו הוא top seller מה שאומר שהמוצרים שלו איכותיים יחסית ושיש לו הרבה פידבקים חיוביים.
שקלתי להזמין את השמלה הראשונה ובסופו של דבר ויתרתי כי זו גם השמלה היחידה שלא מצוין בה מהיכן מדדו את אורכה וזה קריטי למדי משום שמצוין שאורכה של השמלה הוא פחות מ-60 ס"מ (שזה בסדר אם השמלה נמדדה מבית השחי אבל מאוד לא בסדר אם היא נמדדה מהכתפיים). מאחר וגם לא ניתן ליצור קשר עם המוכר של החנות- לא היה לי עם מי לברר כיצד בדיוק מדדו אותה.

מה שכן, את הנפח הנהדר בתמונות אתן לא תקבלו מרכישת השמלה בלבד, לצורך כך יש לקנות חצאית תחתית (petticoat):


החצאיות בחנות מוצלחות למדי למרות שהן לא זולות וניתן לאלתר חצאית תחתית בצורה די פשוטה מחצאית טול שיש בבית, משארית תחפושת או פשוט לחפש אחת זולה יותר בחנויות.
אם תרצו לבקר בחנות, תוכלו למצוא אותה כאן.

מי שמחפשת אלטרנטיבה זולה וטווח מידות גדול יותר (עד מידה 20 למעשה) תחבב כנראה גם את החנות הזו, אם כי מבחר השמלות שבה פחות מרשים.
אני עדיין בעד קניית וינטג' אמיתי למרות שמציאות וינטג' קשה יותר למצוא מאשר כל מיני חידושים, עיבודים ושמלות רטרו שיש עכשיו כמו פטריות אחרי הגשם.
הרבה מכן שאלו אותי היכן קניתי את השמלה הצהובה שלבשתי בהפקה של 'היפה והחיה'- ובכן, גם היא נקנתה באיביי בכ-150 ש"ח (משמעותית זול יותר מיתר השמלות בפוסט הזה) וכפי שציינתי באחת התגובות- היא היתה שווה כל שקל ואף הרבה יותר מזה, כי מעבר לעובדה שהיא יפיפיה לדעתי, היא גם נשלחה אליי במצב נהדר.
בכל אופן, עשו את השיקולים שלכן ואם אתן מזמינות- תתחדשו!

נ.ב-
אני יודעת שזה לא קשור לפוסט הזה וכנראה גם לשום דבר אחר כי אפשר לומר שהחורף כבר נגמר, אבל נמסתי כשנתקלתי במעיל הזה:


המעיל עולה 50$, עלות המשלוח היא בחינם והוא פשוט יפיפה. כל החנויות מהמזרח הרחוק תמיד מפתיעות אותי עם גזרות מעילים מושלמות. יש לי כבר כמה מעילי איביי בארון, הם גם המעילים שעבורם אני מקבלת הכי הרבה מחמאות כי הם באמת נראים טוב וגם האיכות שלהם מניחה את הדעת.
בקיצור- שווה.

את המעיל תוכלו למצוא כאן.

10 תגובות:

  1. אני מתחילה לחסוך לשמלת העפרון עם האלמנטים האדומים.

    השבמחק
  2. קיבלתי במתנה 20$ לפייפל לא מזמן
    ואת לא מבינה כמה מגרד לי להזמין שמלה מהאתר הזה
    רק שאני יודעת שסביר מאוד להניח שלא באמת יהיה לי את האומץ ללבוש את הדברים שאני באמת רוצה משם
    damn you
    you'r messing with my mind !

    השבמחק
  3. מיס קאופמן- גם אני הייתי מוצאת את עצמי באותו ברוך אם הם היו טורחים לפרט איך הם מדדו את השמלה ההיא.
    טוקסיקרוז- יש שם כמה שמלות שהן על גבול הזנותי שלא הייתי לובשת אבל עם מרביתן הייתי מרקדת ברחוב בשמחה D:

    השבמחק
  4. התוספת על המעיל לא היתה פה קודם או שאני מאבדת את שפיותי ורואה דברים?
    והבעיה היא לא שזה זנותי אלא שזה כל כך מדהים שלא יהיה לי שום מקום מדהים מספיק ללבוש את זה אליו
    אני מדברת בעיקר על השמות עם החצאית הנפוחה

    השבמחק
  5. לא הזית. החלטתי (שלא במודע, אני נשבעת) לגרום לכולכן למרר בבכי היום.
    הפרחוניות יחסית מתונות לדעתי, אם בכל זאת תחליטי להזמין אז תזמיני את אחת מהן..

    השבמחק
  6. מחירים סבירים לחלוטין, שמלות באיכות לא רעה סה"כ והן נמכרות בהמון חנויות בארופה.
    יש לי כמה שמלות שלהם. מרוצה מאוד, לא הולכת איתן כמעט כי קצת עברתי את השלב הזה.
    ו"המחויטות" יותר לא עשויות מספיק טוב כדי להיות מחויטות (-: זה נראה שמלה בכאילו ...מניסיון

    השבמחק
  7. אני הכי אהבתי את המעיל. בא לי ממש על מעיל בצבע בהיר.

    השבמחק
  8. I love that second dress! it's so glamorous and pretty
    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    השבמחק
  9. חן- באופן כללי המחירים באמת לא נוראיים, פשוט זה יותר ממה שאני מוכנה להוציא בד"כ על שמלה אחת.
    נחמד לשמוע ממישהי שיש לה נסיון עם השמלות שבפוסט :)
    ליליה- למרות שיש לי שני מעילים לבנים- לא הייתי מתנגדת למעיל הזה גם כן למרות שמה שאני באמת צריכה (טוב, אולי כבר לשנה הבאה) ורוצה זה מעיל אדום.
    Adela- Welcome! I really liked the second one as well, I was actually thinking about purchasing the first dress but I think it might be too short for me (my sleazy days are over lol)

    השבמחק
  10. השמלות הפירותיות נורא מזכירות לי את התלבושות של ליב טיילר ב"לילה אחד במקול'ס"..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top