יום שני, 29 במרץ 2010

Birthday wishlist

יום ההולדת שלי מתקרב (15.4) והחלטתי להרכיב לעצמי רשימה וירטואלית של מתנות שלא הייתי מתנגדת לקבל. לחצו על התמונות לפרטים נוספים:


חצאית תחתית. יש לי אחת שחורה שאני משתמשת בה לא מעט אבל זו נראית הרבה יותר עשירה ובעלת נפח. כל שמלה נראית טוב יותר עם חצאית תחתית.



תיק בצורת אננס. זה חמוד וזה צהוב, צריך יותר מזה?



בגד ים שלם מנוקד- כי הוא יפה, כנראה גם מחמיא וזול יותר מבגדי הים במרבית החנויות.


עגילים בצורת מטריושקה- כבר ציינתי שיש לי חולשה לצורות חמודות?



גרביון לבבות- כי מאז שגיליתי את הבלוגרית הזו, אני חושקת בגרביונים כאלה מאוד.

צנוע, לא? :)
חג שמח!

6 תגובות:

  1. העגילים,הגרביון והבגד ים כ"כ יפים (:

    מקווה שתקבלי אם לא את כולם אז חלק ..

    זה כזה אני להכין רשימת מתנות!
    גם לקבל מה שאני אוהבת וגם לא לשבור את הראש לסובבים אותי , פתרון מושלם ל-2 הצדדים!

    חג פסח שמח!!!!

    השבמחק
  2. איפה אפשר להשיג חצאית תחתית שכזו?

    השבמחק
  3. גם לי יש חולשה לצהוב :) אהבתי את הבגד ים. את החצאית הייתי שמחה לתפור לך רק שאין לי מכונה, אבל בקרוב אני הולכת לקבל אחת במתנה ליום הולדת אז אולי נארגן משהו...
    שיהיה לך חג שמח ומלא התגשמויות.
    איזה כיף להתחיל ככה את החודש של היום הולדת... כאילו שיש ארוחות חג שמכינות אותנו לנשף הדול!

    השבמחק
  4. אכן מאורע מרגש! הבגד ים הזה מהמם! איזה כיף שאפשר להיראות אופנתית כ"כ גם בחוף הים... ואם לא ייצא לך לקנות את החצאית התחתונה, אשמח לספר את תפרתי את שלי!

    השבמחק
  5. דברים בהחלט יפים, החצאית יכולה לשדרג בגדים רבים.
    אבל אני תוהה אם בגד הים הזה יושב יפה על החזה... זה סיכון שלוקחים ברכישה באינטרנט

    יום הולדתי חל עשרה ימים אחרי שלך ומעולם לא חשבתי על רשימת מתנות! אולי איישם את זה ובמקרה אשאיר אותה פתוחה על המחשב של בעלי!!

    השבמחק
  6. נטלי- אני חושבת שבכל רגע נתון אני יכולה להרכיב רשימה של פריטים שאני רוצה לקבל וזה שימושי רק ביום הולדת D:
    חג שמח מותק!
    Passionista- לחצת על התמונה? היא קישור לחנות.
    קלרה- עד לאחרונה סלדתי מצבעים כמו צהוב וכתום ועכשיו אני חושבת שזה היה מיותר. כיף לך שאת יודעת לתפור!
    נינה- בגד הים הזה ממש מוצלח, אני מתה על נקודות.
    little- את צודקת, יש לי אוסף של בגדי ים שמדדתי, קניתי ועכשיו אני לא מרוצה מהם אז כנראה שקניית בגדי ים באינטרנט היא לא הפתרון עבורי.
    אני חושבת שהרשימה שהכנתי מיועדת בעיקר לעצמי כי אני לא מכירה מישהו שיסכים להגשים לי אותה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top