יום ראשון, 21 בפברואר 2010

my new sociopath self

הנטיה שלי לעבר המזג האנטי-חברתי שמתחבא בי מפתיעה אפילו אותי בימים האחרונים: אני לא רוצה לתקשר עם אף אחד, פניות מאנשים אחרים מרתיעות אותי ובאופן כללי אני מעדיפה כרגע להיות בעיקר עם עצמי.
לאורך כל תקופת הנעורים שכנעתי את עצמי שאני שונאת אדם מובהקת (שושלת למשפחה של שונאי אדם ידועים) ואינטרקציה עם אנשים עוררה בי פחד וחשש שלא ידעתי להסביר. הייתי קצת Emo במובן הזה בתקופה שבה כל ילדי ה-Emo בדיזינגוף סנטר עלו לביה"ס יסודי, רק בלי הבחירות האופנתיות התמוהות והאייליינר השחור (הוא הגיע בתקופה מאוחרת יותר, כפי ששמתם לב).
לקח לי הרבה זמן לשכנע את עצמי שמוטב לי להיות נחמדה לסובבים אותי ותהליך עוד יותר ארוך כדי ליישם את זה על אורח החיים שלי אבל אני מניחה שבסופו של דבר זו התמדה שהשתלמה לי, שהרי אף אחד לא אוהב את הוירדואית שלא רוצה שיפנו אליה.
עד היום אני מוצאת הרבה יותר שפה משותפת עם הכלבים שלי מאשר עם רוב האנשים שאני מכירה אבל אני בהחלט לא רוצה לחזור למצב הצבירה הקודם, שנבע הרבה יותר מפחד מהלא מוכר מאשר מתחושת התנשאות ועליונות כפי שאולי ניתן לפרש זאת.
כך או כך, המיגרנות מהן אני סובלת לאחרונה נותנות לי לגיטימציה נהדרת לא לתקשר עם אף אחד והן אפילו עשויות לשמש תירוץ טוב אם אחליט פתאום להיות קצת בלתי נסבלת, כמו שקורה לפעמים.
כשאני משותקת מכאבים, אני עדיין מוצאת את עצמי מופתעת לפעמים שהעולם ממשיך להתקיים כאילו כלום לא קרה, שזו מעין שארית של אגואיזם שעל רובו אני לומדת לוותר עם השנים, בלית ברירה.
סלחו לי אם אני לא מתעניינת בשלומכם כמו קודם ואם לא בא לי לתקשר- אולי זה בגלל המיגרנה, אולי זו סתם תקופה רעה- אבל זה יעבור בקרוב, אני מבטיחה.

כדי שלא תרגישו שלחלוטין ירדתי מהפסים, רציתי להתחיל את השבוע עם פריטים שאני מאמינה שיעשו לכם נעים על הלב (אם אתם קצת כמוני) גם אם לא תרגישו צורך לקנות אותם:



כי מי לא אוהב ינשופים?


אוקיי, אני מודה שקצת קשה לחשוב על קניית מעיל טוויד כשבחוץ 26 מעלות בצל אבל תחשבו על זה כעל השקעה לטווח הרחוק. מעבר לכך שמדובר במעיל שנשמר במצב מושלם משנות ה-60', תראו כמה הוא מתוק! בחירת הצבעים מעולה והפפיון המקסים הופכים אותו למפתה לחלוטין בעיניי.



כי הממתק הזה עולה רק 15$ ומעבר לכך מדובר בשמלה יפה בגזרה ממש מוצלחת. צריך עוד סיבות?




כי לכולנו מגיע להיראות כמו בטי דרייפר מפעם לפעם, זה נורא כיף.

חוץ מזה, קולקציית הקפסולה החדשה של המעצב נרסיסו רודריגז עבור איביי היא מה שחדש בעולם הקניות הוירטואליות. בעיניי, רודריגז הוא מעצב בינוני ממילא ולכן זה עצוב שגם הוא בחר לעשות את המידור האופייני כמו שאר מעצבי העל בין קולקצייה רגילה של בית האופנה לבין קולקציה "עממית" עבור רשת מסחרית. העניין הוא שפה כל נושא המידור היה קצת מטופש מאחר והמחירים של קולקציית הקפסולה הזו באייבי ממש יקרים ולא מתאפיינים באותה עממיות שמאפיינת אמנם את העיצובים אך באופן מוזר- לא את תגי המחיר.
אין שום דבר מעניין בקולקציה הזו להוציא מעיל אחד מוצלח עם שטיק ממוחזר (אפשר ללבוש את המעיל משני צדדיו- שוס!).














מסקרן אותי לדעת האם הקולקציה הזו מצליחה באמת, הרי זה ידוע שציידי איביי ממולחים כמוני אוהבים לקנות בזול ואף אחד מאיתנו לא ממהר לפתוח את הארנק כדי לשלם מחיר מלא גם על פריט מעצבים.
אם אתם בכל זאת מתעקשים לעיין בקולקציה הזו בעצמכם, תוכלו למצוא אותה כאן (מומלץ לצרוך הרבה קפאין לפני כן).

8 תגובות:

  1. כל כך מזדהה איתך ומאחלת לך המון בריאות וימים נטולי מיגרנות.

    השבמחק
  2. תרגישי טוב, מיגרנות זה זוועה (לא שיש לי ממש ניסיון, למזלי הכרתי סתם כאבי ראש רגילים בזמן שפעת או התייבשות קלה).

    השבמחק
  3. מזדהה איתך בהחלט
    גם אותי הגברת מיגרנה מבקרת לאחרונה יותר מפעם וגם לי זה גורם להיות די בלתי נסבלת כלפי הסביבה
    תאמיני או לא גרמת לי לעשות מדידות על מנת לשקול רכישתה של השמלה התכולה
    רק שאז התברר שאני ממש לא בכיוון
    ודבר אחרון
    מקווה שתרגישי טוב במהרה

    השבמחק
  4. אוי הפריטים הקטנים במעיל משגעים.
    רפואה שלמה

    השבמחק
  5. תרגישי טוב!
    הקלאץ' מקסים ממש. והקולקציה של רודריגז... לא נראית כמו קולקציה של מעצב אלא כמו משהו הכי בייסיק בייסיק שיש.

    השבמחק
  6. השמלה המשובצת מהממת ^-^
    וגם התיק עם הינשוף!

    מאוד מתחברת לחלק הראשון של הפוסט, אם כי אני לי יש חתולה ואני מעדיפה לדבר איתה :)

    השבמחק
  7. אני אנטיפטית המון פעמים בלי התירוץ של מיגרנה, אז אין לך מה להתנצל. מותר לרצות להיות לבד וזה לדעתי אפילו סימן לבריאות נפשית.

    השבמחק
  8. קלרה- תודה רבה!
    אנונימי- תודה! זה באמת נורא, משתק לחלוטין..
    טוקסיקרוז- שמלה נהדרת, חבל שלא התאימה לך. שקלתי להזמין אותה בעצמי לפני כל הפאשלות עם העבודה. תודה!
    more4me- ביררתי ועלות המשלוח שלו עולה 20$, זה די מעט עבור מעיל כל כך מוצלח שנשמר במצב כ"כ טוב.
    תודה!
    רחלי- זה נראה כמו קולקציית גולף לשנת 2001, בחיי.
    תודה!
    קיטי- בדיוק! מספיק להדליק חדשות או להיכנס לוואי-נט כדי להבין שההולכים על ארבע הרבה יותר סימפטיים.
    ושתי- לזרים אני אנטיפטית תמיד, אם פונים אליי סתם ככה ברחוב כמעט בכל הקשר אפשרי- עשן יוצא לי מהאוזניים.
    בהקשר של אנשים שאני מכירה זה קצת יותר חדש לי..בכל מקרה, אני אוהבת את הלבד שלי, זו הסיבה שאני גם כנראה מתעקשת לעבוד מהבית- זה חוסך לי אינטרקציה (ועצבים) מיותרת.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top