יום שבת, 20 בפברואר 2010

Happy happy joy joy




























כמה נקודות לגבי הסופ"ש האחרון:
* הבוקר טיילנו בים וזה היה טיול ממש מוצלח, כפי שאתם יכולים לראות. אמנם מונה היתה עדיין חששנית וגם לפרדי כאבה הבטן והוא הרגיש רע לקראת סוף הטיול אבל נהנינו מהים וממזג האוויר שהיה חם בדיוק במידה הנסבלת.
*אתמול בערב הייתי החוויה המתקנת של עצמי כשהצלחתי להכין פסטה טעימה ברוטב שמנת ופטריות בזמן שיוד החזיקה לי את היד וירטואלית דרך הג'ימייל.
*לפעמים נחמד סתם ללבוש ג'ינס עם כפכפים כדי להנות ממה שמסביב ולא להתעסק יותר מדי במראה החיצוני.
*בדגש על 'לפעמים'.
* אני כל הזמן נזכרת בקטע מתוך Family guy שבו סטואי מכה את בריאן שלא מחזיר לו את הכסף שהוא חייב לו. אני נזכרת בזה בהקשר של העבודה כמובן וקצת מתחרטת על כך שאין לי את המרפקים של סטואי שיעזרו לי להשיג את מה שמגיע לי.
*מצחיק, הקטע הזה בדיוק שודר לרגע גם בפרק תחילת העונה השישית של האוס, שאותו אגב אהבתי מאוד, למרות שהוא גזל שעה וחצי מהחיים שלי.
*עריכה: עכשיו גם צפיתי בפרק של- family guy שבו הופיעה לראשונה בתולדות הסדרה- הדמות של האוס. המעגל נסגר. כמה חבל שהפרק לא היה מצחיק ברמה שאי אפשר היה למצוא בו זכר לגאונות ולשנינות של פעם שגרמה לי ולנתן לאהוב את הסדרה כל כך, עוד מהימים שבהם היינו עוקבים אחריה מהמיטה בחדר הישן שלי, בדירה של אמא.
*יש לי מיגרנה, שוב. אמנם הפעם היא מבקרת לפרקים אבל עכשיו עושה רושם שהיא כאן כדי להישאר וזה כואב מאוד.
*נתקלתי בתמונה הגאונית שמופיעה בבאנר לפני כמה ימים וחשבתי שזה מדהים עד כמה שתמונה אחת יכולה לסכם את החיים שלי בדיוק. היום נתן עיצב לי את הבאנר החדש שלי ואני ממש מתחברת אליו.
תודה נתן.

שבוע טוב ונשיקות!

4 תגובות:

  1. תתחדשי על העיצוב החדש, נראה מעולה!!

    השבמחק
  2. תתחדשי על הבאנר המתוק!
    אגב, גם בקזואל את מהממת כתמיד :.)

    השבמחק
  3. אחלה באנר! נסיכת וינטג' עם כלב=לובלוב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top