יום רביעי, 3 בפברואר 2010

כך עושים את זה נכון!

שכחו מכל הקטלוגים והלוקבוקים שראיתם, כי מה שתראו עכשיו זה הדבר האמיתי:
































הלוקבוק הזה פורסם לרגל השקת קולקציית הולנטיין החגיגית של Modcloth שמורכבת ברובה מפרטי וינטג' ייחודיים. אמנם הקולקציה דלה יחסית למה שניתן היה לצפות, וגם מה שמוצע בה למכירה נמכר בקצב מטורף כמו יתר הפריטים באתר, אבל ההפקה הזו כ"כ מוצלחת שהייתי מעריכה אותה בדיוק באותה מידה גם אם היא היתה מתפרסמת במטרה להשיק קולקציה של פריט אחד.
התמונות נלקחו מכאן ואת הקולקציה עצמה תוכלו למצוא כאן.

Modcloth, אני אוהבת אתכם למרות כאב הלב שאתם עושים לי.

5 תגובות:

  1. הפקה מאוד מיוחדת אבל אני אישית לא התחברתי לבגדים.

    השבמחק
  2. בדיוק סיימתי לצפות ולשבור לעצמי את הלב שכול מה שאני רוצה ומוכנה לשלם SOLD SOLD SOLD

    השבמחק
  3. גם לי הם עושים כאב לב
    אבל מהסוג הטוב
    שגורם לי לחלום שיום אחד כשאוכל שוב להחזיק בעבודה במשרה מלאה...

    השבמחק
  4. הפקה כ"כ יפה ומשדת נוסטלגיות... הייתי מוכנה לקבל את כל הבגדים שבה.

    השבמחק
  5. פשוט לאכול את הלב איזה דברים יפים יש להם.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top