יום שבת, 6 בפברואר 2010

תמונות מהארכיון

"אני מחכה כאן בתחנה כבר כל כך הרבה זמן..יכול להיות שהקדמתי..בחצי מאה?"
























































צילום וסטיילינג- מאמץ משותף שלי ושל יוד.
עריכה- יוד.
אני לובשת: שמלה- זארה (180 ש"ח), ווסט דמוי פרווה- זארה (מתנה מאמא, 200 ש"ח), גרביונים- משביר (30 ש"ח), נעליים- ניין ווסט עודפים (200 ש"ח), תיק- ניין ווסט עודפים (240 ש"ח), חגורה קלועה- חנות ליד הבית (10 ש"ח).
יוד לובשת: שמלה- שוק העתיקות (50 ש"ח), גרביונים- ויצ"ו (5 ש"ח), נעליים- החנות של אסתר (10 ש"ח), פפיון זהוב- מתנה, טרנץ'- החנות של אסתר (10 ש"ח), סריג שנלבש כשרוולון- החנות של אסתר (10 ש"ח), תיק- מנגו (נקנה בשוק באשדוד ב-5 ש"ח), סיכת דש- שוק העתיקות (5 ש"ח), צמיד תותים- מעשה ידיה של יוד.

14 תגובות:

  1. סט תמונות מהתחנה המרכזית!
    גדול!
    אדיר!
    מדהים!
    אני חסרת מילים או סופרלטיבים, באמת ריגשתן אותי. רעיון וביצוע מדהימים.
    אני לא יודעת איך להסביר את זה, אבל המקום המחריד\מגעיל הזה (ו*כמעט* הכי נמוך בת"א..חוץ מהתחנה הישנה) מרתק אותי בצורה שלא תתואר.

    השבמחק
  2. שתיכן נראות ומצטלמות מדהים! הפקת אופנה מקסימה ביותר, אהבתי את כל הפרטים. אני ממש חייבת להגיע כבר לאסתר בגבעתיים..

    השבמחק
  3. יצא לכן מקסים! כמה אנשים בדיוק הסתכלו עליכן כאילו אתן מטורפות?

    השבמחק
  4. מרג', תודה!
    זה התחיל כתחנת מעבר, היינו אמורות להפגש שם, לחפש את חנות הנעליים המופלאה וללכת משם לפגוש צלם יפואי שיעשה את לובה יפה אבל היא הבריזה לו ואנחנו החלטנו להשתעשע עם המצלמה שלי. זה לחלוטין לא מתוכנן ודווקא ככזה סט, הוא יצא בין המוצלחים בהם יצא לי לקחת חלק :)
    גם בניגוד לפעמים קודמות בהן יצא לנו להפגש, היינו יחסית מתואמות מבחינת סגנון לבוש הפעם, מה ששיחק רק לטובתינו [אני חושבת שזה כי לאחרונה אנחנו שולחות אחת לשניה יותר מידי לינקים לבושיים - זה מחלחל]
    המקום הזה באמת מרתק. החל מחנויות נעלי הזונות בקומה שלוש ועד כל העוגות בשלושה שקלים כולל חלבונים מהחי המעופף שיש שם :)

    לירז - תודה :) תגיעי, זה מקום גאוני!

    השבמחק
  5. באופן לא מפתיע בכלל
    התמונות מהממות לחלוטין :)
    התמונה האהובה עלי היא זאת שבה אתה נראית כאילו את עוד שנייה עפה ברוח :)

    עוד מהטיזר של יוד נעצתי עיניים כלות במגפונים שלה ותהיתי מאיפה הם וכמה הם עלו
    לא מאמינה שגם הם מהחנות של אסתר
    גם אני רוצה! גם אני רוצה! גם אני רוצה!

    השבמחק
  6. מרג'ורי- תחשבי שהברזנו לסט צילומים ביפו כדי להצטלם על רקע התחנה המרכזית..מצ'וגעות שכמותנו.
    לירז- תודה רבה! גם אני חייבת להגיע לאסתר..ביום מוצלח שבו תהיה לה סחורה!
    נעלולה- כיף שאת מגיבה פה! הרבה! אבל היתה גם אחת שחשבה שאנחנו מצלמות פרויקט לשנקר אז היה לנו ממש כיף :)
    יוד- תראו תראו, הבחורה השתלטה לי לא רק על החיים, אלא גם על הבלוג D:
    צאי לי מהראש, צאי!
    נ.ב- מתי ממשיכות להחליף קישורים?
    טוקסיקרוז- אל תשימי לב לעובדה שיוד הצטלמה עם שרוולים קצרים, זה היה היום הקפוא הזה ביום חמישי..כנראה שהרוח באמת איימה להעיף אותי.

    השבמחק
  7. לא יצא לי להיות בחוץ יום חמישי אז אני לא יודעת
    אבל היות שאני לא חושבת שראיתי תמונות של יוד עם שרוולים ארוכים, אני לא נותנת לזה להיות מדד למזג האוויר בזמן הצילומים :)
    חוץ מזה.. תגידי תודה לרוח (וליוד) סידרו לך תמונה מהממת.

    השבמחק
  8. בדיוק! יוד היא ממש סובייטית כשזה נוגע למזג האוויר- שום דבר לא מטריד אותה!

    השבמחק
  9. מקסים, מהמם, משגע!!!!
    מאוד מאוד אהבתי, השמלה והווסט החומים עם הגרביונים והנעליים האדומים והבוהקים!! יאמי...

    השבמחק
  10. רק אומן אמיתי יכול למצוא ולהביא קסם למקום כמו התחנה המרכזית
    מחזרתי את התגובה שהשארתי אצל יוד כי באמת אומניות

    השבמחק
  11. this is what I call aesthetically pleasing!
    כל הכבוד על הרעיון ועל ההוצאה לפועל היוצאת מן הכלל. שתיכן זוהרות במיוחד הן על רקע תחנת האוטובוס והן על רקע הבלוגוספירה...
    האם "יוד" הוא שמה האמיתי? מפני שמישהי בשם יוד הוסיפה אותי בפייסבוק לפני מספר ימים ואני חושדת שמדובר באותה אחת. פשוט תמיד הסקתי שהשם 'יוד' הוא בעצם קיצור של שם אחר, כמו יעל, מעין alias אינטרנטי.

    השבמחק
  12. תמונות נהדרות!!! יש משהו במראה שלך בתמונות האלה כאילו באמת יצאת מתקופה אחרת - הרבה יותר רומנטית ושלווה. לובה את ממש פוטוגנית ויצאת יפהפיה! מאוד מאוד אהבתי. גם אני רוצה לצלם אותך בהזדמנות.

    השבמחק
  13. רעיון מקורי ומדהים!
    אהבתי :))
    ושתיכן ממש מקסימות בהפקה הזאת.

    השבמחק
  14. דנה -תודה! איזה כיף לשמוע!
    ויוד זה שמי האמיתי, בדיוק כמו שאת דנה, אני יוד. כולל בת.ז וכאלה... וזו אני שהוספתי אותך :)
     
    ליליה - הו הו, לקחת את עניין המאפיה ברצינות משהו..
    בואי כבר לת"א! נארגן משהו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top