יום רביעי, 24 בפברואר 2010

עוד קולקציה שאהבתי

באופן לא ברור, מאז ששבועות האופנה החלו, הקולקציות האהובות עליי הן אלה שלא מחדשות לי כלום. בדרך כלל המטרה של שבועות האופנה, בייחוד זה בלונדון, היא ליצור אפקט של משהו שלא ראינו עד כה ולגרום לכל הדגמים של יתר המעצבים להחוויר.
מצד שני, קשה לדעת מה באמת עדיף- קולקציה חדשנית ונועזת או קולקציה שהיא פשוט מוצלחת ונהדרת. כנראה שקמתי על הצד הבטוח של המיטה היום כי העדפתי דווקא את הקולקציה של ארדם על יתר הקולקציות של שבוע האופנה הלונדוני.
כל שטיק מוכר של ארדם נראה גם בקולקציה הזו- הן ברמת הצבעים הבוהקים, השרוולים התפוחים, גזרות הפעמון וההדפסים המתוקים עד כדי בחילה.
ממוחזר או לא ממוחזר, כנראה שכל האלמנטים שהוזכרו מהווים מתכון בטוח להצלחה מכיוון שמרבית הדגמים בקולקציה הזו היו מוצלחים והצליחו לקלוע לטעמי.
















(style.com)

חוץ מזה, בית הכלבו היוקרתי
Bergdorf Goodman הכין מחווה מקסימה לאלכסנדר מקווין בחלון הראווה שלו בדמותה של מלאכית שלובשת, איך לא, שמלה של מקווין.




אני מודה ומתוודה שהמחווה מבוצעת פחות טוב מכפי שציפיתי, אבל בכל מקרה הכלבו ראוי להערכה לדעתי על היוזמה ועל הנסיון לחלוק כבוד אחרון לחור שפער מקווין בעולם האופנה.
(התמונות מ-modelizing)

3 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את השמלה הראשונה ואת הצבעוניות שלה.

    השבמחק
  2. אהבתי את כל התמונות. הבגדים נהדרים ומחמיאים ובכלל אני בטוחה שאם היתה לי הזדמנות אז הייתי לובשת הכל מהקולקציה הזו.

    השבמחק
  3. דנה רוזנברג1 במרץ 2010 בשעה 0:41

    אהבתי את הפוסט הזה :)... השמלה של בל מדהימה!! חג שמח :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top