יום שבת, 27 בפברואר 2010

אושר אמיתי

אושר הוא מושג סובייקטיבי שאפשר להגדיר אותו בעשרות אם לא במאות מונחים אישיים.
אנחנו לא מוכרחים להסכים או להזדהות עם כל ההגדרות הקיימות אך אי אפשר שלא לחייך כששומעים אדם אחר מפרט בכנות את הדברים שמסבים לו אושר אמיתי וטהור.
יש הרבה דברים שגורמים לי להרגיש מאושרת, ברובם דברים קטנים ומטופשים, והטיול היום הוא אחד מהם.
אז מהו אושר, אתם שואלים?







לראות את מונה נפתחת, משתוללת ונהנית זו מבחינתי ההגדרה לאושר. אני ממש אוהבת את הגורה המתוקה הזו ולכן גם עצוב לי לראות אותה מנותקת מכולנו ונדחקת לפינה שלה במיטה כי רק שם היא מרגישה באמת בטוחה. הלוואי ויום אחד היא תרגיש שמחה כל הזמן ולא רק עם הים ברקע, כי אז גם אני אשמח באמת.






אני חושבת הרבה לאחרונה על כמה שאני מתגעגעת לדואי ולאופי הנהדר שלו. מצד שני, הטיול הזה בים הצליח להשכיח ממני את כל הדברים שמכאיבים או מדאיגים אותי ומהו אושר אם לא בריחה מהמציאות?




כשנמצאים במקום שקט ומבודד כל כך, מצליחים לחשוב בצלילות אמיתית ובו זמנית אפשר גם להנות מבלי לחשוב על דבר. יש משהו שמאוד קוסם לי בשילוב המנוגד הזה.


אושר זה כשנתן מזהיר אותי שגל קטן מתקרב לכיווני ואני לא שומעת אותו בהתחלה, כי אני מעופפת כהרגלי, ואז כשאני מבינה מה הוא אמר כבר מאוחר מדי- ושנינו רטובים עד הגרביים וצוחקים על כך שנרטבנו, כל אחד בדרכו, בדיוק באותו רגע.


אושר זה לראות את פרדי פשוט מתנהג כמו פרדי. הוא הכלב הכי מצחיק והכי מתוק בעולם, ויש לו אופי יותר מלכל כלב אחר שזכיתי להכיר.



אושר זה להתבונן על נתן מריץ את הכלבים ולחשוב כמה טוב ששרדנו כל כך הרבה לאורך השלוש וחצי שנים שאנחנו יחד וכמה נחמד זה להרגיש חלק מהמשפחה הקטנה שבנית.




אושר זה להצליח לתפוס קצת ממה שחווים בתמונה כי אז אין צורך לצבוט את עצמך ולהיווכח שכל זה אכן אמיתי.


אושר זה להבין שיש נוף עוצר נשימה במרחק כמה דקות הליכה מהבית ולהרגיש שמחה שדווקא כאן אני גרה ולא בשום מקום אחר בארץ.


אושר זה גם לדעת להעלות על הכתב את כל מה שיושב לי על הלב, בין אם זה טוב או רע, כי זה כל כך מקל. אז תודה לכם, כי גם אתם חלק מהאושר שלי.




נ.ב- אני יודעת שלא התייחסתי עד עכשיו לפורים, אבל זה רק כי אני מתכננת להעלות בימים הקרובים הפקה ממש מוצלחת ברוח החג.
חג שמח ושבוע טוב!

13 תגובות:

  1. את פשוט מרגשת...כל פעם מחדש! כלכך כיף לראות אותך מאושרת!!!
    ועוד יותר- לראות איך את מתלבשת סתם כך, לטיול, כמו כולם..
    חג שמח=]

    השבמחק
  2. מקסים ומרגש!
    מאחלת לך עוד המון רגעי אושר.

    השבמחק
  3. ואיי ממש מוזר לראות אותך ללא חצאית / שמלה .. כ"כ פשוטה, טבעית , נינוחה.
    מדהימה!!

    אכן , פוסט מרגש! גרמת לי לחשוב על מה הוא בעצם אושר בשבילי..

    שתזכי לעוד הרבה רגעים של אושר בחייך , קטנים גדולים ומכל הסוגים.

    פורים שמח ומלא בשמחה :)

    השבמחק
  4. תמונות מהממות ופוסט מדהים!! תמשיכי תמיד להיות מאושרת, מקיפים אותך אחלה אנשים ובע"ח אהובים, צריך יותר מזה??

    השבמחק
  5. תודה רבה על התגובות המקסימות!
    חזרתי מהטיול עם מצב רוח משתפך במיוחד ואני שמחה שירדתן לסוף דעתי.
    חג שמח!

    השבמחק
  6. ריגשת אותי... אושר זה באמת לפעמים הדברים הקטנים הללו שמרכיבים את חיי היום יום שלנו.

    השבמחק
  7. לובה במכנסיים ובלבוש קזו'אל, הידד!
    אני באמת אוהבת את הבלוג שלך ואני יודעת שאת צעירה ומנסה כל מיני דברים וזה בסדר גמור.
    אבל את דעתי אומר בכל זאת, ותקחי את זה איך שתקחי את זה:
    במראה הזה משהו הרבה יותר טבעי, נעים וזורם.
    זה לא אומר שלא צריך אף פעם להשקיע יותר ולהתלבש יותר מיוחד/מוקפד/סקסי וכו' - זה רק אומר שצריך למצוא את שביל הביניים האישי בין הדברים.

    השבמחק
  8. איזה יופי שהרגעים הקטנים האלה עושים אותך מאושרת! זה טוב שאת יודעת להעריך את זה.
    ושירבו רגעים כאלה לך ולכולנו...

    השבמחק
  9. אכן הופתעתי שאין נעלי עקב באף תמונה... אבל זה אומר שיש אושר גם בלי.

    התמונות מקסימות!!! מאחלת לך המון טיולים קטנים שמעלים אושר וחיוך על פנייך :)

    השבמחק
  10. דנה- תודה בובה!
    ושתי-מסכימה בהחלט, הסוד הוא לדעת להעריך אותם.
    אנונימית- אני בהחלט מבינה ומכבדת את דעתך, רק שאני חושבת שבכל זאת אני צריכה ללבוש מה שעושה לי טוב.
    כמו שכתבתי לפני כשבוע- לפעמים זה נחמד לא להתעסק עם המראה החיצוני יותר מדי ופשוט להנות אם כי רוב הזמן זה משהו שאני אכן נהנית להתעסק בו.
    מירב- הלוואי!
    קלרה- האושר לא טמון בנעלי העקב רק שרוב הזמן הם גורמים לי להרגיש קצת יותר נחמד.
    שמחה שאהבת, מאחלת לך את אותו הדבר בדיוק.

    השבמחק
  11. פוסט מקסים
    גרמת לי לחייך
    רגעים קטנים אכן מכילים בתוכם אושר אמיתי וגדול אם יודעים לתפוס אותו :)

    השבמחק
  12. מסכימה עם כל מילה, טיול עם בן הזוג והכלב על חוף הים זה באמת אושר צרוף :.)
    לראות את הכלבלבים רצים במרחבים הפתוחים, חופשיים...
    וכל כך כל כך שמחים!
    איך אני מתגעגעת לזה....

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top