יום שני, 22 בפברואר 2010

מי אני שאסרב לארוחה אצל אמא?

פתאום אני מעריכה מחדש את השכונה שבה חייתי אצל אמא שלי. אמנם השכונה שלה מתפקדת כגטו של חברי מועדון בלבד ליוצאי בריה"מ לשעבר ונדיר לשמוע שם עברית ברדיוס של הקילומטרים הקרובים לאזור אבל אין שום דבר שמשתווה לפארק הנהדר שמהווה את לבה של השכונה ולשקט היחסי השורר בה.
הבעיה באשדוד, שבוודאי מוכרת לכם יותר מהעיר הגדולה, היא שגם כאן צריך לבחור בין שכונה מוצלחת לבין דירה סבירה עם מרווח תנועה (לא פחות חשוב מכך- מחיר הגיוני).
לצערי אין כמעט דירות להשכרה בשכונה של אמא שלי, וגם אלו שיש הן יקרות להפליא ויכולות להכיל בממוצע כשתי קופסאות סרדינים ומטריה.
אני עם הארון המפואר שלי וצמד הכלבים זקוקה לדירה שהיא דירה פרופר, ולא סתם פירור שהמשכיר החליט לכנותו "דירת סטודיו" כדי לסחוט ממנו עוד כמה גרושים מיותרים כל חודש.
אז זו הדילמה הקיומית שלנו: אנחנו צריכים להחליט אם להישאר בדירה הנוכחית או לעזוב.
בתזמון גרוע מאי פעם (לא שיש תזמון מוצלח לזה)- השליכו פצצת עשן במפתן הדלת שלי לפני כמה ימים. אמנם מדובר בפצצת עשן בלתי מזיקה כביכול, אבל מאוד מפחידה כשיושבים לבד בדירה ומגלים עשן צפוף שחודר מבעד לדלת.
קצת מלחיץ העניין עם מעבר הדירה, בעיקר בגלל העובדה שאתה נדרש להמר האם תצליח למצוא משהו טוב יותר או האם תתחרט על ההחלטה. הקבעון שלי מונע ממני להיות טיפוס של הימורים ולכן הנטיה המשותפת שלי ושל נתן היא להישאר בדירה הנוכחית, כי בסך הכל טוב לנו פה, למרות שזו לא בדיוק שכונה שמשפחת קוסבי היתה מוכנה להתחנך בה.

יש לכם חוויות שקשורות במעבר בין דירות?










(מאמא נראית הורסת בחולצת השיפון החדשה שלה מגולף)




מי חתיך, מי? חתולינו מתועד רגע לפני שהדגים לחתולה אחרת סוד החיים מהו (גם זה תועד אך לא שותף מחשש לחילול כבודם של המשתתפים באקט).










אני לובשת: שמלה- שוק באשדוד (עשרה שקלים), קרדיגן- מנגו (יד שניה מיוד), חגורה- h&m (נלקחה מחולצה אחרת), גרביונים- ניו פארם (20 ש"ח), נעליים- חנות נעלי עור מופלאה בתחנה המרכזית בת"א (55 ש"ח), תיק- וינטג' מחנות האטסי של סאלי ג'יין (60 ש"ח), עגילים- תחנה מרכזית ת"א (עשרה שקלים).

14 תגובות:

  1. ממש ממש אוהבת את מה שאת לובשת
    משהו בצבעים סופר מדבר אלי
    אני ממש חושקת בשמלה שלך!!!! (וגם בקרדיגן)
    ולגבי מעבר דירה... יש לי מבחר סיוטים רחב עוד מהימים שההורים שלי היו עוברים דירה אחת לשנה שנתיים ( מובלים שלא מגיעים, מובילים שמתחילים לשבור חפצים בהפגנתיות כי מתווכחים איתם שהמחיר יהיה מה שאמרו בטלפון ולא מה שהם המציאו ממש עכשיו ועוד כהנה וכהנה)
    ואמנם המעבר לדירה הנוכחית היה חלק מאין כמותו (בעיקר כי כמעט ולא היה חפצים להעביר) אבל המגורים בה .. זה כבר ענין פחות רגוע תודות לשותפה מיוחדת במינה (ולא ממש במובן הטוב)

    השבמחק
  2. בזמן האחרון אני מרגישה שכל מה שאני עושה זה לעבור דירות... P.:
    אם יש לכם זמן- אולי סתם תלכו לראות דירות אחרות? מי יודע, אולי תמצאו דירה יותר יפה ובשכונה יותר טובה? אם לא, אז תישארו בדירה שלכם- אבל אין מה להפסיד מסתם להסתכל. ואם אתם רוצים לעבור טיפה צפונה יותר לכיוון המרכז- לדעתי הדירה המדהימה שכרגע פיניתי בבת ים, עדיין פנויה. והיא ממש על הים.
    :.)

    השבמחק
  3. היי לובה!

    האמת היא שאני קוראת אותך דיי הרבה זמן אבל לא יצר לי להגיב (אני לר מגיבנית דגולה)
    אני מקבלת פה אחלה חינוך.
    אני כן כותבת כ אני חייבת לדעת - מה זאת החנות האלמותית של נעלי עור בתחנה מרכזית בת"א?
    חוץ מזה, חייבת לעגיד לך תודה רבה רבה על הכנסתי לחוג מעגל קוני איביי. הג'קט שקניתי באחת מהחנויות שהמלצת התברר כשווה ביותר!
    קרן

    השבמחק
  4. הנעליים שוות הרבה יותר מ 50 שקלים! סחטיין, אווטפיט מוצלח, והצבע הסגול הולם אותם (וגם את אמא שלך!)

    שרונה.

    השבמחק
  5. התמונה שלך שבה את מושכת את שני קצוות השמלה (חח לא יודעת איך לתאר את זה) ממש חמודה.
    והשמלה בכלל שווה בטירוף בעשרה שקלים=]

    השבמחק
  6. וואו, את מוצאת פריטים כל כך שווים בתחנה המרכזית. אנחנו דורשים פוסט "איפה לקנות בזול" כולל תמונות והמלצות!

    השבמחק
  7. בהחלט לא מסרבים לארוחה אצל אמא... אחלה אאוטפיט בחרת לך - התיק מהמם! הייתי מוציאה עליו אפילו יותר. אני רוצה כזה גם! כנראה שתיקים אף פעם לא יהיה לי מספיק... בקשר לדירה - תמיד שווה לראות עוד אופציות כי או שמוצאים משהו יותר טוב או שמקבלים חיזוק לגבי הדירה הנוכחית ורואים מחדש את היתרונות שלה.

    השבמחק
  8. טוקסיקרוז- תודה בובה! אחרי שגרתי במשך כמעט שנה כמו אנה פרנק במעונות בחיפה עם עוד הרבה (יותר מדי) שותפים נוספים- אני ממש שמחה שאנחנו גרים לבד, לא הייתי מצליחה להסתדר עם שותפים שוב.
    שלומית- יכול להיות שנעשה את זה, הבעיה היא שכל הדירות שמוצעות עכשיו להשכרה מיועדות לפינוי מיידי ובאמת שלא ברור לי איך אפשר להמר ככה, זה לא שאני יכולה למצוא את דירת חלומותיי שפשוט תמתין לי שלושה חודשים (וזה פרק זמן די סביר לדעתי), זה ממש מתסכל.
    קרן- לפי דעתי החנות הזו היא חסרת שם אבל היא ממוקמת בשדרת הנעליים בקומה השלישית בתחנה המרכזית (סביר להניח שאני בעצמי לא אצליח למצוא אותה שוב בלי חיפוש מאסיבי במקום). תיארתי אותה למישהי בפייסבוק כ"חנות כל כך נהדרת שבוודאי תמצאי אותה לפי ההילה הקסומה שתופיעה סביבה בין שאר החנויות עם הנעליים הזולות ונעלי החשפניות" אז אולי זה יעזור? :)
    שרונה- אני מסכימה, יוד יודעת להתמקח כמו שצריך. אלה נעלי עור איטלקי במצב מעולה כך שכנראה הייתי מוכנה לשלם תמורתן גם יותר מ-55 ש"ח.
    אגב, קחו בחשבון שהעלות המקורית של כל נעל בחנות הקסומה היא כ-100 ש"ח ויש מקום להתמקח גם אם לא תצליחו להוריד את המחיר ל-55 ש"ח, זה מאוד תלוי במצב של הנעל כי יש שם נעליים במצב מעולה (כמו הנעל הזו) ויש לעומת זאת נעליים שדורשות תיקון של סנדלר (כמו הזוג השני שקניתי שם).
    מירב- תודה רבה :)
    מירי- זה בדיוק מה שתכננתי :) ביום חמישי אני נמצאת בת"א וכנראה שיצא לי לבקר בת"מ וזה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות. הבעיה לגבי יתר המקומות השווים בת"א היא שאני מובלת אליהם בקלולסיות ע"י יוד ולכן רוב הזמן אני בקושי יודעת היכן אני נמצאת אבל אני מאמינה שלגבי פוסט התחנה המרכזית אני אוכל להתמצא בקלות.
    ליליה- אני מסכימה איתך אם כי אני מרוצה מחלקי גם עכשיו. כנראה שאי אפשר לקבל הכל- גם שכונה טובה, גם בית מוצלח וגם מחיר הוגן.

    השבמחק
  9. גם אני כנראה נמצאת בתל אביב ביום חמישי אז אשמח אם תדברי איתי כי גם אני אשמח מאוד לבקר בחנות הקסומה

    השבמחק
  10. תתחדשי על הטמפלייט החדש!

    השבמחק
  11. טוקסיקרוז- אני לא יכולה להבטיח אבל אשתדל.
    שני- תודה! מה דעתך עליו?

    השבמחק
  12. ושוב שילוב צבעים מוצלח ביותר והאוטפיט פשוט מושלם.
    גם אני בדיוק בחיפושי אחרי דירה אחרי שרק לפני פחות משנה עברנו. כל יום אני נכנסת ליד2 בודקת מה נמצא בכלל במודעות מה טווחי המחירים למה שאנחנו מחפשים מצאתי משהו אחד הבעיה היא שזה מיידי ואני צריכה ליוני אז אני מעבירה מסרים דרך המחשב (בתנועות כישופיות של ידיים כמובן) ומתפללת שאף אחד לא יתעניין בבית הספציפי.
    בבית שאני גרה בו כרגע שכרנו חודש לפני הזמן ושילמנו שכר דירה כפול בשתי דירות כדי לא לפספס אותו(קרוב שתי דקות הליכה מחמותי,תקוות לעזרה וכו').
    לפני שנתיים,גם כמה מפתיע עברנו דירה והמובילים פשוט לא הגיעו!!! הם סיכמו איתנו למוקדם בבוקר אחר כך ענו לטלפון ואמרו שטעינו והם סיכמו ל12( ואני אף פעם לא טועה, לא בדברים כאלה בכל מקרה)ואז הם פשוט לא ענו לטלפונים שלנו:(
    בכל מקרה אני ממליצה לך שאם גודל הדירה מתאים והיא לא מתפרקת ואת אוהבת אותה לא למהר לעזוב לדירה אחרת שפתאום יתגלו בה כל מיני פאקים לא נעימים.
    מצד שני, ככל שעוברים יותר דירות ככה רגעי הנוסטלגיה שלי ושל בעלי בנוגע למעברים הופכים למאוד עשירים בזיכרונות...

    השבמחק
  13. נתן חורש את יד2 כבר חודשים והמצב שם ממש מביש, רוב הדירות שמוצעות להשכרה נמצאות באזור הכי גרוע באשדוד וגם הדירות הסבירות יותר הן להשכרה מיידית.
    היה לי זוג חברים שנאלץ גם כן לשלם שכירות חודש מראש מבלי שבאמת חיו בדירה שלהם עדיין,
    המצב עם הדירות ממש דוחק בימינו.
    הדירה שלנו גדולה, לא צפוף לנו והיא זולה יחסית. המשכיר שלנו הוא בן אדם ממש נוח ואני חושבת שזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על רוב הדירות.

    השבמחק
  14. מלכה בגרושים ... אוהבת ממש (-:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top