יום חמישי, 18 בפברואר 2010

הקולקציה הטובה ביותר של שבוע האופנה בניו יורק

כשעיינתי בקולקציה החדשה של אוסקר דה לה רנטה, אני מוכרחה להודות שחייכתי כמו דבילית מול המסך.
הכותרת של הפוסט שלי לא לחלוטין מדויקת כי אני חושבת שגם הקולקציה האחרונה של קרולינה הררה מתחרה עם זו של דה לה רנטה ראש בראש לתואר הנחשק.
לגבי שאר הקולקציות התגובות שלי נעו בין פיהוק לבין תכנון ארוחת הצהריים כך שקשה לומר שהתרשמתי.
אמנם שבוע האופנה בניו יורק הוא תמיד הילד האיטי ולא יוצלח של המשפחה שבין קרוביה נמנים שבוע האופנה במילאנו ובפאריז אבל זה לא הצדיק את העובדה שחשבתי "אה, זהו? באמת?" על מרבית הקולקציות.

קשה לומר שהקולקציה של אוסקר דה לה רנטה הדהימה אותי מבחינת חדשנות וגאוניות (ע"ע אלכסנדר מקווין) אבל היא כל כך מוקפדת, מדויקת ועשויה היטב שהיא גרמה לי לרצות להקים בית בישראל עם כל אחד ואחד מהדגמים שצעדו על המסלול וכידוע לכם, אני לא ממהרת להתמסר לכל אחד.
































שיק מזרח אירופאי זה דבר נהדר.
התמונות נלקחו מכאן

נ.ב-
הנה טעימה מהקולקציה הנהדרת של קרולינה הררה:



את הסקירה המלאה שלי של שבוע האופנה בניו יורק תוכלו לקרוא כאן

10 תגובות:

  1. הקולקציה לא לטעמי
    והשימוש בפרוות בעיני בלתי נסבל

    אני חושבת שאנחנו חולקות אהבה לחיות.. זה לא מפריע לך? כל כך הרבה פרוות!

    אלא אם הן סינטטיות ואני אהיה שמחה מאוד

    השבמחק
  2. Eidariesky- I agree!
    דנה- אני בהחלט מסכימה איתך לגבי עניין הפרוות, אני כמעט משוכנעת שכל מי שהעלה דגמים עם פרוות על הבמה עשה זאת באמצעות שימוש בפרוות אמיתיות.
    אני באופן אישי לובשת פרוות סינטטיות בלבד, אבל כך או כך- לא יכולתי להתעלם משבוע האופנה בניו יורק, ולמרבה הצער- היו מעצבים רבים מאוד (מדי) שעשו שימוש בפרוות אמיתיות.

    השבמחק
  3. הוא ל חידש כלום,
    המשיך לעשות מה שהוא עושה תמיד, אותן גזרות וקונספט.
    אפילו התפאורה לא השתנתה...
    אבל אני אוהב את הבגדים שהוא מעצב...

    השבמחק
  4. נכון, זה לא מחדש כלום, אבל אי אפשר לחדש ממש כל קולקציה, אחרת..
    טוב, אין לי תירוץ, אבל הגימורים יפהפיים.

    השבמחק
  5. The eye- אולי לא צריך לחדש כלום כשאתה כ"כ מוצלח..
    אנונימי- בדיוק! הרי לעולם לא ימאס לנו להתבונן בפריטים יפים, כל עוד אתה טוב במה שאתה עושה ומצליח להעמיד על המסלול קולקציה כל כך נהדרת- אתה כנראה פטור מהחובה לחדש.

    השבמחק
  6. באמת קולקציה יפה. אהבתי בעיקר את השמלות, ופחות את החצאיות עם הפרוות. הייתי שמחה ללבוש את השמלה הכחולה לחתונתה של אחותי הקטנה :-)

    השבמחק
  7. מסכימה עם רחלי
    כל הקולקציה נחמדה ומוקפדת מאוד
    השמלות יפות יותר מהחליפות
    הדבר היחיד שלא אהבתי זה את החליפה החומה שהדוגמנית מחזיקה מטריה.. החליפה גורמת לה להראות כמו קוואזימודו

    השבמחק
  8. הקולקציה מושלמת.. ואין דרך אחרת לתאר את זה.
    ונורא אהבתי את האיפור- פשוט ויפה.

    השבמחק
  9. הפרוות מאוד, מ-א-ו-ד, חרו לי. רק לחשוב על כל אותן חיות מתוקות ומסכנות שהפשיטו מהן את עורן בעודן בחיים! רק כדי שיוכלו להדס עם הפרוות שלהן על המסלול.
    מצטערת, בעיני זה פשוט מגעיל. ותמיכה בקולקציות כאלו רק עוזרת למגמת הפרוות שכ"כ התעוררה בשנים האחרונות. אם אנחנו נחרים- לא תהיה להם סיבה לשים אותן על המסלול!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top