יום רביעי, 17 בפברואר 2010

לובה ויוד כובשות את אשדוד (שוב..)

יוד היתה אמורה להגיע אליי הבוקר לביקור קצר יחסית שיחתום את מסורת השוק שלנו לפחות לתקופה הקרובה, כל עוד היא בלימודים. בגלל שהרבה פעמים התכנונים התיאורטיים נותרים בגדר התיאוריה בלבד, בסופו של דבר יצא שבילינו כמעט חצי יממה יחד במה שניתן לתאר רק כ"דם, יזע ובגדים".

אני לא יודעת איך שדרגתי את יכולות המניפולציה שלי לדרגות גבוהות כל כך, ואולי בכלל יוד עושה את זה באמת ובתמים כי כיף לה, אבל היום גרמתי לה שוב לבשל עבורנו ארוחת צהריים, והפעם גם היה מדובר בניוקי מעולה ברוטב בטטה ושמנת. מנת הניוקי השביעה לא רק אותי ואת יוד אלא גם את אמא שלי שקפצה פתאום לבקר (וכשאני כותבת 'פתאום' אני מתכוונת לכך ששכחנו בטעות לנעול את הדלת ואמא שלי פשוט התפרצה פנימה בלי להודיע ובכך קיצרה לי את החיים בשנתיים-שלוש. תודה מאמא).
אם אתם חושבים לרגע שכאן תם הניצול החד כיווני והרודני שלי, אז אתם בהחלט טועים- היא גם שדרגה עבורי נעליים בפרויקט ארוך שגזל ממנה הרבה שעות.

אז הנה הסיפור: ציינתי בפניכם לאחרונה שאני ממש חושקת בנעלי ה-Lady dragon בצבע תכלת של ויויאן ווסטווד עבור מליסה. הנעליים היו יכולות להתאים את עצמן בצורה מושלמת למלתחה שלי אם הן לא היו מתעקשות להיות יקרות כל כך. 579 ש"ח יקרות, למקרה שתהיתם.
אם היה מדובר במחיר שהייתי נדרשת לשלם עבור זוג נעלי עור- הייתי שולפת את כל התירוצים שאני מכירה כולל את תירוץ יום ההולדת המתקרב, אבל לא- מדובר בסך הכל בזוג נעלי גומי.

אחרי שסיימתי להתלונן על כמה שאני חומדת בנעליים האלה וכמה שזה לא הוגן שהיקום מסרב להסתדר באופן כזה שיערך סייל מטורף שיאפשר לי לרכוש אותן בשמינית מחיר ואפילו אחרי שחרשתי את האינטרנט בחיפוש אחר הנעליים בגרסא זולה יותר וגיליתי שהן אזלו מהמלאי במרבית האתרים- החלטנו בצעד מטופש למדי לנסות ליצור שדרוג לנעל בגרסת העניים.
כמובן שהשימוש במילה "החלטנו" נעשה בצורה חופשית מדי שכן יוד היא בעיקר זו שעבדה ואילו התרומה היחידה שלי למאמץ המלחמתי היתה בשרטוט לבבות בצורה שעשויה להעיד שאמא לא צרכה מספיק ויטמינים כשנשאה אותי ברחמה וכמובן בבידורה של יוד כדי שלא תשתעמם במלאכת הקודש שלה.
בסופו של דבר, ההחלטה שלנו היתה לחלוטין לא מטופשת כי הנעליים יצאו ממש מוצלחות, ואני מתכוונת לפרט בפניכם את כל שלבי ההכנה ואפילו אעמיד פנים שיש לי באמת מושג על מה מדובר. שתפו איתי פעולה:

חומרים:
זוג נעליים שאפשר להתעלל בהן בחופשיות.
מכסה פלסטיק של קופסא בצבע אדום
שני בקבוקוני לק בצבע תכלת
בקבוקון לק בצבע אדום
חוט תפירה ומחט
דבק מגע
מצת
סכין יפנית
לק ספריי שקוף
מומלץ להתאבזר גם ביוד משלכם, אם כי זה לא חובה.






אז ככה:
צובעים את הנעליים בשתיים-שלוש שכבות של הלק. כמות השכבות מאוד תלויה בצבע המקורי של הנעל, אני בחרתי להקשות על יוד כדי שתנצל את כישורי המאגייור שלה ותצליח לצבוע נעל שחורה באמצעות שני גוונים שונים של לק תכלת.
משרטטים דוגמאות של לבבות על מכסה הפלסטיק, רצוי לשרטט כחמישה-שישה לבבות כדי שיהיו כמה מיותרים עבור הנסיונות.
חותכים את דוגמאות הלב באמצעות סכין יפנית, עוברים על הקצוות של הלבבות עם מצת ומקפלים אותם קצת כלפי פנים.
עוברים על הלבבות עם לק אדום כדי שיהיה להם ברק דומה לברק של הנעליים וגם כי האש תשאיר עליהם סימני פיח.
אחרי שהלבבות יתייבשו, מנקבים בהם שלושה חורים, תופרים אותם לחזית של הנעל ומדביקים אותם במקביל עם דבק מגע כדי שיהיו עמידים ויציבים.
אחרי שעברתם על הלב עם דבק מגע וחוט תפירה, מומלץ לצבוע אותו שוב בלק אדום כי הצבע שלו יהרס קצת תוך כדי.
ברגע שהנעל תתבייש משכבות הלק, מרססים אותה עם לק ספריי שקוף כדי לקבע את כל העבודה.
וטה- דם:





אין לי דרך לתאר לכם כמה אסירת תודה אני על כך שיוד טרחה כל כך כדי לשמח אותי.












אני לובשת: חולצה- 24/7, יד שניה מיוד, חצאית- השוק באשדוד (7 ש"ח), גרביונים- ניו פאר (23 ש"ח), נעליים- סלבטורה פראגמו (יד שניה מאיביי, 110 ש"ח), סיכת פפיון- מעשה ידיה של יוד.

החלק הנרקיסיסטי שבי לא ידע את נפשו מרוב אושר כשקיבלתי היום הודעה מ-Vicen: הוא ערך לכבודי מחווה ממש מקסימה בכך שליקט את כל התלבושות המוצלחות ביותר שלי מהתקופה האחרונה לתוך עמוד שנקרא- The best of 'I heart fashion' וזה ממש ריגש אותי.

Thanks Vicen for the lovely gesture, you made my day and I truly appreciate it!



נ.ב- בטח שמתם לב שאני מנסה לשנות את המראה של הבלוג למשהו טיפה רגוע יותר שאני מבטיחה שיראה קצת יותר אישי וקצת פחות מעורר פיהוק ברגע שאני אסיים את העבודה על לוגו ממש מוצלח שתכננתי, אז קצת סבלנות! :)

12 תגובות:

  1. Thank you very much for taking the time to make a reference to my blog.
    Greetings

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את הנעליים. יש אנשים כל כך מוכשרים בעולם שיודעים ליצור דברים יפים! (ואני לא אחת מהן)

    השבמחק
  3. מדהימה!
    ממש אהבתי את החצאית והשלמתי פערים של כל הפוסטים בזמן שלא הייתי פה,אהבתי ממש את הפוסט בתחנה.

    סופשבוע מקסים מוזמנת כמו תמיד(:

    השבמחק
  4. שאפו!! גם על יכולת ההנעה שלך, על היצירה ועל המחווה

    השבמחק
  5. ח.ח. ליוד על הכישרון ועל ההשקעה.
    תתחדשי על הנעליים המחודשות!!! מקווים לראותן בפעולה בקרוב.

    השבמחק
  6. ואוו!!!!
    יוד פשוט מוכשרת בטירוף
    הנעלים מדהימות
    אני גם צריכה לי יוד כזאת
    מנסה לחשוב איך מכינים קשתות עלים של רומאים לפורים (2, אחת מהן לא נשית)
    ובינתיים לא מצליחה לחשוב על כלום
    יוד.. אם את קוראת את זה אני אסתפק אפילו בהוראות.. עם הביצוע אני אסתדר :)
    אה.. וגם מה שאת לובשת יפה
    אבל זה כבר ממש לא מפתיע אותי :)

    השבמחק
  7. סחתיין על ה-DIY. זה יצא ממש מוצלח (נדמה לי רק שהלבבות קצת עקומים או שזה ככה בגירסא המקורית גם?) וסחתיין גם על הלוק בוק אצל vicen.

    השבמחק
  8. Vicen- I said it before and I will say it again- thank you so much!
    מירב- גם אני לא, אפילו לשרטט לבבות באופן לא עקום אני לא יודעת.
    MyMoonday- טוב שחזרת!
    More4me- יום יבוא ואתמקצע מספיק כדי להפוך את הרודנות שלי לקריירה.
    לילה- אני כבר ממש מחכה לנעול אותן!
    טוקסיקרוז- סביר להניח שהיא תצליח להרכיב עבורך הוראות הכנה בצ'יק, זו יוד.
    ותודה רבה כמובן.
    ושתי- הדבקנו את הלבבות בזווית בכוונה כי הנחנו שככה יהיה לי יותר נוח לנעול אותן מבלי שיחתכו את הרגל. בנוגע ללבבות עצמם- הקושי היה בגזירה שלהם בצורה ישרה, בייחוד אחרי ששרטטת מבריקה כמוני תכננה אותם.

    השבמחק
  9. אני חושבת שזה האאוטפיט הכי יפה שלך בבלוג. נקי ותמים, והחולצה מושלמת.

    השבמחק
  10. ספי- תודה בובה! שמחה שאהבת.

    השבמחק
  11. איזה מתוקות הנעליים!!!
    תתחדשי על מתיחת הפנים של הבלוג

    השבמחק
  12. אין כמו עיצוב אישי, גם כייף לנעול, וגם סופר משמח להכין בעצמך(:
    יצא יפה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top