יום שני, 15 בפברואר 2010

ולנטיין והגן הקסום

אפשר לומר שהרגשנו קצת שאתמול היה ולנטיין דיי: פרט לכך שאני לבשתי ורוד קיטש ויוד לבשה אדום קיטש אז גם בדרך לפגישה איתי יוד צילמה עץ זית בצורת לב, בגבעתיים מצאנו את הגן המתוק הזה וכשהצטלמנו בו גם היינו עדות לזוג חרקים מזדווג (או איך שאני הגדרתי את זה ברוב גאוניות- "יוד, למה לחרק הזה יש שני ראשים?").
אמרתי ליוד שזה מאוד ראוי שאת הולנטיין דיי אנחנו מעבירות יחד, והיא הסכימה. הרי מי אמר שאת ולנטיין דיי חייבים לחגוג בהכרח עם בן הזוג ולא עם כל אדם אחר שאוהבים?

יוד מתחילה את לימודי התפירה שלה ביום ראשון הקרוב כך שהמפגשים התכופים שלנו לאחרונה נועדו לספק עבורנו מעין מלאי שאמור להחזיק מעמד עוד תקופה ארוכה.
זה לא שחלילה יוד עומדת להתנדף לאוויר אבל קשה לי שלא לחשוב שסטודנטים נשאבים לחור שחור עם תחילת הלימודים אשר ממנו הם יוצאים רק עם דיפלומה ובתקווה שגם עם עוד כמה נקודות אייקיו.

אני חושבת שחווית השוק שלי תהיה עגומה למדי כשיוד תפסיק להיות שם לצדי כדי שנחליף מבטים מבוהלים כשרוכלת הנינג'ה תנסה ליישם שוב את טקטיקת ה"אם תאנסי- תמכרי" או כדי לגחך יחד איתי כשהרוכלת הנאיבית תעיד על כל פריט שנבחר שזה "חדש מארה"ב!" ו"זה משהו משהו" כמו תקליט שבור.
כמובן שאני מאושרת בשבילה שהיא מתחילה ללמוד ומגשימה לאט לאט את השאיפה הלא מאוד סודית שלי להפוך ללקוחה נאמנה שלה כשהיא תתפרסם ותצליח- אבל אני חייבת להודות שאני גם קצת עצובה.

נו מילא, תמיד יהיה לנו את השוק באשדוד (לפחות עד יום רביעי הקרוב).






















אני לובשת: גופיה- פול אנד בר (80 ש"ח), חצאית- שוק אשדוד (7 ש"ח), גרביונים- תחנה מרכזית ת"א (20 ש"ח), נעלי עור- תחנה מרכזית ת"א (55 ש"ח), תיק- TNT (נקנה בשוק אשדוד ב-7 ש"ח), קרדיגן- יד שניה מיוד, שרשרת- יוד מרגוליס.

11 תגובות:

  1. הי לובה!
    כרגיל- הפוסטים מעניינים, והלבוש מלא בסטייל וסגנון אישי :)
    רציתי לדעת לגבי השוק באשדוד- זה בגדי יד שניה או שוק בסגנון של שוק רמלה -לוד (אם את מכירה...)של דברים חדשים וחיקויים או דברים גנובים..
    תודה וערב מקסים!
    לירון

    השבמחק
  2. הי לובה- את נראית נפלא- אחלה תלבושת ליום האהבה!

    מה הגובה שלך?

    השבמחק
  3. לובה יקרה,
    גם לי יש שאלה לגבי שוק אשדוד-השוק פועל רק בימי רביעי ? איפה הוא בדיוק ממוקם (איך מגיעים ...?)
    תודה,שני

    השבמחק
  4. ההתעניינות הגוברת בשוק אשדוד מביאה אותי למסקנה שאני צריכה לגבות עמלה מהרוכלים על השיווק המאסיבי שאני עושה להם :)
    לגבי שאלות השוק- שוק אשדוד מתקיים אך ורק בימי רביעי (בהנחה ומזג האוויר מאפשר) ובשעות הבוקר. אפשר שעות הבוקר הן שעות השיא מבחינת סחורה וכמות הרוכלים.
    מת"א לפחות, מגיעים לשוק על ידי קו 312 של חברת קונקס שאותו תופסים מת.מ בת"א או על ידי קו 280 מרכבת מרכז ו-281 מעזריאלי.
    אם אתן מגיעות ממקומות אחרים או זקוקות להנחיות מדויקות- צרו איתי קשר במייל, קצת קשה לכוון בצורה כללית כל כך.
    השוק מתחלק לשני סוגים: יש את השוק של הירידה לים שכולל רוכלים רוסים סימפטיים וסימפטיים פחות והם מוכרים סחורת יד שניה ויש את הרוכלים בשוק עצמו למטה שמוכרים סחורה חדשה שהיא לא לטעמי..סחורת אלנבי שכזו.
    אני בכלל לא טורחת לרדת לשוק עצמו ונשארת עם הרוכלים שלי שממוקמים במרחק מעבר חציה אחד מהבית שלי.
    לילך- הגובה שלי הוא 1.63
    תודה רבה על התגובות המתוקות!

    השבמחק
  5. הבגדים מקסימים כרגיל ובמיוחד אהבתי את התיק. הוא ממש לא נראה מ-TNT... השוק באשדוד באמת נשמע מאוד אטרקטיבי, ואני לגמרי בעד שתתחילי לגבות עמלת שיווק מהרוכלים :)

    השבמחק
  6. לבוש מקסים ורומנטי :))

    השבמחק
  7. Nice blog, do you authorize to make your best choice.?
    http://www.lk10.net/selection.htm
    mail: vlfmontes@gmail.com
    Greetings

    השבמחק
  8. מירב וליליה- תודה רבה!
    Vicen- Thanks! feel free to make me your choice :)

    השבמחק
  9. Thank you very much, you have a lovely blog.
    Greetings from Spain

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top