יום ראשון, 14 בפברואר 2010

פין אפ ולנטיין

השמלה שאני לובשת בפוסט הזה שוכבת אצלי בארון כבר שמונה שנים. היא נקנתה במכירת חיסול ב-100 ש"ח בקניון שעומד כעת נטוש כבר שנים ארוכות.
הייתי בת 14 כשאמי רכשה עבורי את השמלה הזו וברגע שמדדתי אותה, הסתכלנו אחת על השניה וידענו מיד שזו תהיה שמלת הנשף שלי.
ארבע שנים חלפו מאז אותו רגע בחנות, אשר במהלכן קיוויתי שהשמלה תתאים לי בדיוק כמו בפעם ההיא שמדדתי אותה ודמיינתי כמה נהדר היא תיראה עליי ביום שבו אני אגיע לבגרות באופן רשמי.
אחת לכמה חודשים הייתי מוציאה את השמלה מהארון ומתבוננת בה, לעולם לא מודדת- כדי לא לגרוע מהייחוד של הפעם הראשונה שבה אזכה ללבוש אותה.
סיפור רומנטי, נכון?

גיל 18 הגיע, ואיתו מסיבת הסיום וגם הטיפשות שמאפיינת את הגיל הזה: החלטתי שמאחר והשמלה בהירה, מוטב שאשתזף ואבליט את הצבע היפה שלה אפילו יותר.
שלוש שעות בבריכה הסתיימו בחום, התעלפות, כוויות בדרגה 3 בכל החלק האחורי של הגוף (כנראה שדרגות כאלה לא אומרות לכם כלום ואני מקווה שגם לא תדעו, אבל זו המקבילה לפציעה בינונית בשריפה) וכירורג אחד שאמר שלא אזכה ללבוש את השמלה הזו לנשף.
היתה גם כוויה בדרגה שניה על הפנים, שרק בזכות אמא שלי ומשחות הקסם שלה- הצלחתי להחלים ממנה בלי שום צלקת.

מאחר והייתי טיפשה מספיק להישרף בצורה הזו, הייתי גם טיפשה מספיק כדי להתעלם מההנחיות של הכירורג שלי והחלטתי להגיע בכל זאת למסיבת הסיום.
אחרי הרבה דמעות, חלקן על הנשף שניסו לקחת ממני, וחלקן בגלל הכאבים- הגיע היום שאני והשמלה כ"כ חיכינו לו במשך ארבע שנים תמימות.
חבשו את כל הגוף שלי בתחבושות, מאפרת כיסתה לי את הצלקת שעדיין עיטרה את לחי שמאל וליתר בטחון גם נעזרתי בצחית שעזרה לי להחזיק מעמד כל הערב.
השמלה מעולם לא זכתה לערב שלו כל כך ציפתה: היא כיסתה פציעות כעורות ותחבושות גסות וניסתה גם לכסות מבט מיוסר מכאבים פיזיים.
למרות הכל, הייתי אחת המוצלחות בנשף: בעוד שכולן הוציאו את מיטב כספן על שמלות נוצצות, רועשות וגרוטסקיות- אני הייתי קלאסית ואלגנטית.
נגמר הערב, השמלה חזרה לארון וקיוויתי מאוד שיצא לי ללבוש אותה פעם נוספת ולהנות ממנה באמת, כדי שנעבור יחד חוויה מתקנת.

כשמדדתי את השמלה לפני כמה ימים כהכנה לצילומים האלה- באמת ובתמים התרגשתי.
אני יודעת שזה לא סיפור הולנטיין הרגיל שנוהגים לספר ביום כזה, אבל זה הסיפור שלי עם השמלה הכי מיוחדת והכי אמיצה שאני מחזיקה אצלי בארון.
אני מאחלת לכם יום ולנטיין שמח, שתתאזרו בסבלנות עד שאהבה אמיתית תגיע ושתדעו לחגוג אותה כל יום כשהיא תהיה שלכם.
מקווה שיש מספיק אנשים שמלווים אתכם לאורך הרגעים הקשים והמטופשים שלכם, כמו שיש לי, כי השמלה- אמיצה ונאמנה ככל שתהיה- לעולם לא תדע לנחם ולתמוך כמו שיכול בן זוג אוהב.



























והכי חשוב- תצחקו יחד תמיד.



סטיילינג, עיצוב שיער ואיפור- אני.
צילום- נתן, הולנטיין האישי שלי.
עריכה- יוד מרגוליס

20 comments:

  1. מהמם.
    איך עיצבת את השער?

    השבמחק
  2. טוב, ברור שאת מהממת, כן?
    מה שהכי הרס אותי בסיפור זה שקנית את השמלה בגיל 14, ואת שומרת עליה מאז!!! (והיא גם עולה עלייך). פשוט אין מילים. את מלכה.

    השבמחק
  3. איזה סיפור... התרגשתי מאוד!
    מאחלת לך שעוד תעברי הרבה חוויות מתקנות עם השמלה הזאת. מגיע לך!
    ובקשר לשמלה- מאוד אלגנטית ומחמיאה.

    השבמחק
  4. ולחשוב שהיום פשוט מזמינים תור לשיזוף בהתזה.........
    בתור לבנבנה מלידה אני מזדהה בצורה כואבת עם סיפור השיזוף-כוויה שלך...

    השבמחק
  5. טוב אני גיליתי אותך רק עכשיו.
    ומצטערת על כך!
    חופרת לך בבלוג עכשיו..
    ורוצה להגיד לך שאת מהממת!
    הטעם,הקלאסיות,המקוריות!

    השמלה מהממת, הסיפור ריגש אותי מאוד.

    השבמחק
  6. מאמי...
    איזה סיפור. אנא ממך הישמרי מהשמש...
    אני לעולם לא משתזפת. דוקא אני לא נוטה להישרף, אך מגיל צעיר הרגילו אותי שהשמש היא ביג-נו-נו אז דאגתי לחיות עם הלובן, או, כפי שאני עושה בשנים האחרונות- למרוח משזף עצמי באובססיביות. כדאי לך לנסות, גרמתי לכך שלפחות עוד חמישה אנשים יתמכרו.
    את נראית מהמם, החל מהשיער ועד לסחלב (?) שלרגלייך.
    הפי ולנטיינ'ס דיי

    השבמחק
  7. Holly- תודה רבה! הסיפור עם השיער היה עניין מסובך יחסית כי סיפרו אותי לאחרונה בצורה די נוראית וכנראה שפוני ודירוג הם לא בדיוק התנאים האולטימטיביים לתסרוקת פין אפ.
    כעקרון התאמנתי יחסית הרבה ערב לפני ונחלתי בעיקר כשלונות ולכן ביום הצילומים פיניתי משהו כמו שעתיים להתכוננויות במחשבה שבטח עיצוב השיער עצמו יקח לפחות שעה ופתאום זה פשוט הסתדר לי ממש מהר וממש כמו שרציתי.
    הנה הסרטון-http://www.youtube.com/watch?v=_rl3w6g1CGc
    היא מסבירה ממש טוב לדעתי.
    רחלי- תודה רבה יקירה! זה שהיא עולה זה לא כ"כ מפתיע כי היא כולה על גומי בלי רוכסנים ויחסית נמתחת- העובדה שהיא יושבת כמו שצריך זה כבר סוג של הישג לדעתי :) שוב תודה!
    מירב-זה סיפור קצת מרגש והרבה מטופש אבל כנראה שאלה הם החיים, מקווה שיצא לי ללבוש אותה שוב, תודה רבה!
    ליאן- גם אז יכולתי ככל הנראה, או לפחות ללכת לאחת המיטות האלה..אני חושבת שאמא שלי אפילו הציעה לי. בתקופה הזו הייתי משוכנעת ששיזוף כזה הוא לחלשים כנראה.
    ננה בננה- כיף לשמוע, ממש שימחת אותי! את צפויה להכיר אותי ממש מקרוב :)
    דנה- אני יודעת, את הלקח שלי בהחלט למדתי והיום אני בכלל מעדיפה להיות לבנה ומבינה שזה יפה יותר. באופן אירוני, ספריי לשיזוף עצמי נקנה לי בערך שנה לפני שבה נשרפתי באופן שבו נשרפתי, כמו שעניתי לליאן- כנראה שהחלטתי שזה מיועד לחלשים ושאני צריכה להשתזף אה-נטורל.
    חכם.
    הפי ולנטיינ'ס דיי בובה!

    השבמחק
  8. בעיניי שמלה מקסימה, עדינה ואלגנטית! :-)

    השבמחק
  9. את לא מפסיקה לרגש אותי כל פעם מחדש... סיפור מדהים, שמלה יפהפיה, אשה מקסימה!
    האנונימית שלך

    השבמחק
  10. משפט נדוש אבל לפעמים כל כך נכון :"less is more"

    פשוט מקסימה.

    השבמחק
  11. אודליה- תודה רבה! גם בעיניי
    אנונימית שלי- את המושיעה שלי, נשיקות!
    קלרה- תודה רבה יקירה!

    השבמחק
  12. שמלה מקסימה
    והתסרוקת שממש ריגשה אותי :)
    מקווה שיהיו לך עוד הרבה חוויות מתקנות עם השמלה הזאת
    ומקווה שהיה לך ולנטיין מוצלח

    השבמחק
  13. פשוט קסומה, את והסיפור.
    אני לא אוהבת להגיב בדר"כ אבל על סיפור כל כך נשי ואופייני לנשים, איך אפשר שלא?!:)
    והשיער- הורס, הורס, הורס.

    השבמחק
  14. טוקסיקרוז- תודה בובה והלוואי! אני מוכנה להיקבר עם השמלה הזו!
    תמרי- אז נכון שאני לא הסתומה היחידה בעולם? הכירורג בטוח לא חשב ככה בזמנו :)
    תודה רבה!

    השבמחק
  15. את והשמלה מהממות! אהבתי את הלוקיישן של הצילומים.

    השבמחק
  16. זה סיפור ולנטיין מקסים! שיר הילל לשמלה...
    תמיד רציתי לסדר ככה את השיער, אך לא הצלחתי, בהצדמנות אשמח אם תחלקי איתנו...

    השבמחק
  17. עכשיו קראתי את התגובות, וראיתי שהסברת, תודה...

    השבמחק
  18. אנחנו ממש לא מודעים למה שהשמש יכולה לעשות! שמחה שהחלמת, את נראית מדהים, השמלה מדהימה והשיער מעוצב פשוט מקסים! אני לא מאמינה שעיצבת אותו בעצמך, אני צריכה להזמין אותך שתעצבי לי את השיער (לכשיגדל מהתספורת הארורה שיש לי עכשיו). את כמו שלגיה, הישארי ככה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top