יום שישי, 12 בפברואר 2010

אמרו 'לא!' לסרטי ולנטיין!

מאחר והרופאה אישרה שככל הנראה אני לא גוססת אחרי הכל, החלטתי לעשות מאמץ, לשים מעט סומק (מה שלא בא עם הטבע..) ולסחוב את הישבן החולני שלי לת"א.
האירוע הרשמי היה השקת השפתונים החדשים של לוריאל.
גילוי נאות- אני מרגישה לא בנוח וגם די מובכת באירועים ובהשקות מהסוג הזה.
הסיבה האמיתית שלשמה הגעתי לתל אביב היתה כדי להיפגש עם עינת, שאותה לא ראיתי כבר ארבעה חודשים לאחר שהיא נשאבה לאונ' בן גוריון כמו לחור שחור ועם ליז- היפה בנשים, שנסיבות הגורל הציבו למעלה מ-100 ק"מ ביננו.

בכל אופן, אחרי שהסתיים המינגלינג מהגיהנום (ולא כי חלילה הוא היה מאורגן לא נכון אלא כי באמת היה צפוף וחם) וסיימנו לתצפת על כל מיני סלבריטאים וכאילו סלבריטאים, נכנסנו להקרנת הסרט "ולנטיין דיי".
היה לי די מובן שמדובר בסרט גרוע, הרי סוללה כל כך ארוכה של כוכבים אמורה באופן ברור לחפות על היעדר תסריט או עלילה, ובכל זאת- לא תיארתי לעצמי שאצפה לשחרור המתוק של המוות כבר בדקות הראשונות שלו.
אני מודה שבאתי באנטי- כל מיני פנטזיות על המבורגרים של 'מוזס' היו נשמעים לי הרבה יותר אטרקטיביים מאשר צפייה ביכולות המשחק (האגדתיות כמובן) של אשטון קוצ'ר, ובכל זאת החלטנו להעניק לסרט צ'אנס (ובדקנו היכן נמצאות יציאות החירום לכל מקרה).
מה בסרט? אתם יודעים, הרבה ולנטיין דיי ואז עוד קצת ולנטיין דיי ואם זה לא הספיק- אז יש גם ולנטיין דיי לקינוח.
אני כמעט משוכנעת שהיה קצת מלל בין לבין אבל הציניות שבי יללה כל כך חזק שלא יכולתי לשמוע שום דבר.
כחצי שעה לתוך הסרט, אחרי שכבר איבדנו כל שביב רומנטיקה שאולי היה חבוי בנו קודם, החלטנו להוציא לפועל את מבצע "הימלטות", שזו בעצם דרך מאוד דרמטית לתאר את העובדה שפשוט קמנו והלכנו.
האירוע עצמו היה ממש מושקע והיה נחמד מצד מארגנת האירוע לפנק כל אחת מאיתנו בבקבוק קאווה פרטי, אולי כאות הערכה על כך שיצאנו בגבורה מהסרט.
הסתובבנו לנו באבן גבירול עם ארבעת בקבוקי הקאווה בידינו, כמו ראפריות למהדרין (אני שמה דיבס על ליל' קים!) ואת היום שלנו סיימנו בסושיה.
מסקנה? כשיש חברה טובה- לא צריך את ג'וליה רוברטס (שאגב, עינת המליצה לה בחום להשתמש בשפתון האנטי אייג'ינג שקיבלנו במתנה מלוריאל, היאכנע הזו :))

























אני לובשת: חולצה- יד שניה מחברה (שהיא לא יוד!), חצאית- יד שניה, והפעם כן מיוד, קרדיגן- נקנה בחנות ליד הבית ב-30 ש"ח, סיכה- מתנה מיוד, ירכונים- חבילה של 6 זוגות ב-30 ש"ח, נעליים- 34/7 (נקנו בסייל ב-80 ש"ח), תיק- אסוס (100 ש"ח), חגורה- h&m, נלקחה מחולצה אחרת, עגילים- תחנה מרכזית בת"א.
מקווה שגם היום שלכם היה נחמד!

15 תגובות:

  1. נייס פוסט [:
    רציתי להתנצל על גסות הרוח בה פניתי אלייך קודם בפייס [: , סאת לא הדרך בה אני מתהנהגת אך לא יודעת מה קרה שפניתי יש לעניין בלי נימוסים לפני ..
    בכל מקרה
    סופ"ש נעים

    השבמחק
  2. האאוטפיט הזה כל כך יפה!
    שילוב הצבעים מנצח:)

    השבמחק
  3. העגילים האלה מהממים! אני לא מאמינה שהם מהתחנה המרכזית. אני חייבת ללכת לשם.
    את זוכרת איפה בדיוק זה היה וכמה הם עלו?

    השבמחק
  4. אחת שחושבת שיודעת- לא קרה כלום!
    סופ"ש נעים!
    בתאל ג- שילוב הצבעים הזה גרם לי להרגיש כמו עץ אשוח, זה היה די כיף.
    מירי- גם אני התפלאתי! את יכולה למצוא אותם בקומה הרביעית בתחנה המרכזית, אני לא זוכרת בדיוק איך קוראים לחנות אבל ברגע שאני יורדת במדרגות הנעות לכיוון הקומה הרביעית- את נתקלת בחנות הזו ממש מולך כך שקשה לפספס אותה.
    יש מחוץ לחנות סטנד גדול של תיקים כעורים ועוד סטנד מצד ימין של גרביונים.
    יש להם מבחר ממש חמוד של עגילים, מקווה שתמצאי.

    השבמחק
  5. איזה כיף לראות איך את משלבת את הבגדים, ממש תענוג.

    השבמחק
  6. אאוטפיט מקסים!! שילבת ממש יפה בין הפרטים והצבעים.. אהבתי

    השבמחק
  7. יא לא רומנטיקנית בעליל שכמותך!
    :_(
    אני דווקא חיבבתי את הסרט. אולי כי אני נהנית לצפות בנשים בביגוד מינימלי...
    אהבתי הכל! אפילו את עוגיות השוקולד הסוררות שהותירו פירורים מביכים על שפתיי וגרמו לג'וזף לרצות ללקק לי אותם (אה, אופס, זה קרה בדמיוני הפרוע...).
    כן ירבו אירועים עליזים ואאוטפיטים לוהטים!

    השבמחק
  8. קלרה- תודה רבה בובה!
    מרינה- תודה! שילוב הצבעים ממש מהנה, גורם לך להסתובב עם מצב רוח טוב בתור ברירת מחדל.
    אליזבת- אני בהחלט מקווה שיצא לי לפגוש אותך בתדירות גבוהה יותר מאשר..אממ..אחת לשלושה חודשים?
    ואת בטוחה שאת בקטע של בחורות כמעט חצי ערומות ולא בחורים כאלה? כי אני בטוחה שאת שמת לב בדיוק כמוני, שימיו של טופר גרייס (שידוע גם כאריק פורמן מ'מופע שנות ה-70) כשחיפון קטן נעלמו והוא הפך להיות לוהט!

    השבמחק
  9. הא, חומד, איזה יופי. ממש אהבתי את החאקי והאדום ביחד! וגם את הנעליים מ"34/7" כמובן D:
    לפחות צ'יפרו בשפתון? כי זה הדבר המרכזי שהרתיע אותי מלהגיע להשקה הזו (זה והפרצוף של אשטון קוצ'ר המגעיל).

    השבמחק
  10. צ'יפרו גם צ'יפרו. ממש התפלאתי לטובה כמה נדיבים הם היו. הם לא עשו אבחנה בין המוזמנים לבין האורחים שלהם וכך יצא שכולנו בלי יוצא מהכלל קיבלנו כל אחת שלושה אודמים בגוונים ממש נחמדים!
    מארגני אירועים אחרים צריכים לקחת את האירוע הזה כדוגמא ל"יחס נכון למוזמנים מהו".
    זו הרגשה אחרת לגמרי כשמתייחסים אלייך ככה.

    השבמחק
  11. אוקייי, אני קולטת את עצמי באחת התמונות בצד...

    השבמחק
  12. אה, חזוס. אני פחדתי שיזרקו עליי ליפסטיק שאת יודעת מה יש לי לעשות איתו (אה, לצייר באמבטיה?). שוין, לא חשה החמצה כלל שכן ביליתי את היום בכיף ואף גיליתי בית קפה חדש (שזה תמיד עדיף על אשטון קוצ'ר)!

    השבמחק
  13. קלבה- כן, וואלה..את באמת מצולמת שם בצד.
    נעלולה- לא החמצת שום דבר, באתי בעיקר בשביל להיפגש עם חברות כי מבחינת אודמים אני שומרת אמונים לאדום של דיור.

    השבמחק
  14. אני מתה על הבלוג שלך ממש יפה אין מה להגיד ...
    לגבי הירכונים אלו ירכונים שנצמדים בעזרת סיליקון אם כן האם זה נצמד כמו שצריך אני לא מצאתי דגם שמתאים שנדבק טוב ...

    השבמחק
  15. שרה- תודה רבה! הירכונים לא נצמדים ולא איכותיים במיוחד, למדתי להתרגל אליהם עם הזמן אבל אני עדיין שוקלת לקנות גרביונים נורמליים. הם מהסוג שדורשים ביריות ואני לא רואה את עצמי מסתובבת עם קונסטרוקציה שלמה מתחת לחצאית ביום יום.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top