יום רביעי, 10 בפברואר 2010

תרופת הפלא שלי

לא התכוונתי להניח לדבר פעוט כמו העובדה שאני חולה, להרוס את המיני-מסורת החדשה שלנו. המסורת הזו כוללת כמה מרכיבים פשוטים יחסית והיא בעיקר מהווה שילוב מוצלח בין יום שוק, הזמינות של יוד באותו יום והיכולת שלי לשדל אותה לבשל לי- בבית שלי!
אין טעם שאתאר לכם בפירוט את היום שלנו, בעיקר כי הוא היה כ"כ מהנה ועמוס בבדיחות פרטיות ורגעים נחמדים שאני מעדיפה להשאיר אותו לעצמנו, אני רק אוסיף שהיום השוק היה שווה במיוחד ויצאנו עם שלל מכובד (יוד אפילו זכתה לכינוי-crazy bag lady אחרי שמצאה את עצמה עוזבת את אשדוד עם ארבעה תיקים מלאים בגודיז שהורשתי לה ובמציאות החדשות-ישנות שלנו).
אני קצת עצובה שהיא עזבה, גם כי היא תפקדה כמו תרופת פלא נפלאה ובמהלך הביקור שלה בכלל לא הרגשתי חולה עד נפילת המתח שציפתה לי בערב.
אני מקווה שאוכל להמשיך להתעלם מהעובדה שאני חולה גם בימים הקרובים, בעיקר כי תכננתי לעצמי סופ"ש יחסית מסעיר בקנה המידה שלי וארגיש רע עוד יותר אם איאלץ לבטל תוכניות.
את התמונות הפעם לא ערכתי, אני בכל זאת על ערש דווי (לפחות!) אז תיאלצו לסלוח לי:











































(עמדנו ובהינו במחזה המרתק הזה כמה דקות רצופות, למרות שעובר אורח דואג אחד הזהיר אותנו שזה לא כשר. גוועלד).

אני לובשת: מעיל טרנץ'- תמנון (עלה בערך 80 ש"ח), גופיה- קסטרו עודפים (עלתה 33 ש"ח), חצאית- מתנה מ- TNT, גרביון- ניו פארם (עלה 23 ש"ח), נעליים- 24/7 (עלו 80 ש"ח), תיק- מתנה עתיקה מאמא.
תודה רבה ליוד על התמונות!
נ.ב- מי אמר היפוכונדרית ולא קיבל?
המשך שבוע מקסים ונטול חיידקים!

7 תגובות:

  1. מה יש לערוך? התמונות מקסימות. רפואה שלמה. עכשיו אני מבינה שהדאגה שלי (יום בלי פוסט) היתה מוצדקת. מי אמר פולניה ולא קיבל.

    השבמחק
  2. תמונות יפהפיות!
    והמעיל טרנץ' ממש שווה.
    את יודעת שבזכותך לובה הלכתי לתמנון (לפני זה לא קניתי שם). ראיתי שיש לך משפ פריטים באמת יפים.
    ולפני כמה ימים גם אני קניתי משם מעיל... ב-80 ש"ח!

    השבמחק
  3. פשוט מקסימה. אגלה לך בסוד שבגללך גררתי את אחותי לשוק באשדוד והיה כיף ואף יש מציאות מעטות :) החזרה מובטחת.

    השבמחק
  4. הטראנץ' שלך פשוט מהמם!

    השבמחק
  5. מסכימה איתך בקשר לתרופת הפלא... יפה שהצלחת להשקיע ככה באאוטפיט ולא להיראות חולה. מאוד אהבתי. מקווה שתרגישי טוב מותק!

    השבמחק
  6. more4me- אני חושבת שהיעדרות מהבלוג זה כבר היה הסימפטום הראשוני שהייתי צריכה להתייחס אליו כדי להבין שאני חולה.
    תודה!
    מירב- אני ממש בעד תמנון, אני חושבת שצריך להתייחס אליהם בכבוד כמו אל כל רשת אופנתית מובילה, הם מאוד מוצלחים. תתחדשי על הרכישה האחרונה שלך!
    קלרה- היית בשוק אתמול? חבל שלא שלחת לי מייל, היינו נפגשות. באיזו שעה ביקרת?
    מרינה- תודה! אני מתה על הצבע שלו..אי אפשר להבין אם הוא חום או סגול-חצילי.
    ליליה- מה שסומק עושה לבחורה :)
    תודה רבה בובה!

    השבמחק
  7. היינו בשוק בסביבות תשע עד אחד עשרה ומשהו... זה היה מיני יום כיף עם אחותי:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top