יום שבת, 6 בפברואר 2010

יוד הרסה לי את היום

כבר יומיים שאני ויוד ספק משתעשעות וספק מענות אחת את השניה באמצעות קישורים שאנחנו מחליפות ביננו של כל מיני שמלות ונעליים מופלאות שאנחנו מוצאות אונליין (אגב, זו גם דרך נהדרת להתחמקות מעבודה).
אני שולחת ליוד קישור לשמלת וינטג' מדהימה והיא קוראת לי ארורה, היא שולחת לי קישור לנעלי מעצבים מושלמות ואני ואני מגיבה ב"אני ארורה?? את ארורה!" (אין לי תגובות מתוחכמות מדי במקרים כאלה).
הפעם יוד באמת שברה את שיא השיאים כששלחה לי את הקישור לחנות הזו באטסי:






(בשמלה הזו הייתי מתחתנת בשמחה, ואני אפילו לא שייכת לזן שמתכננות את חתונת החלומות שלהן).






















כל השמלות הן קוטור אמיתי, מרביתן משנות ה-50' אך יש גם כמה יותר עתיקות משנות ה-20' ואחת משנת 1890 (!!!).
הן עשויות עבודת יד ובאופן כללי האיכות שלהן היא פשוט מהסוג שכבר לא מייצרים בימינו.

מה הייתי נותנת בשביל ללבוש שמלה כזו..
Damn you Yud!


עריכה: רק כי אני אוהבת אתכן והחלטתי לא להרוס את היום לחלוטין, רציתי לשתף אתכן בממתק הזה שאפשר להשיג אונליין רק ב-28$:


מידה 38, מצב מעולה, מציאה של ממש. את הנעל אפשר למצוא כאן

6 תגובות:

  1. אחחח.... בא לי להיות גרייס קלי!!!

    השבמחק
  2. Damn you Luba!
    יוד הרסה לך את היום אז החלטת להרוס לכולנו את היום?
    לא מספיק שאני פותרת מבחנים בסטטיסטיקה כל היום אני גם צריכה לראות את זה?

    השבמחק
  3. דני- גם אני! ואם לא גרייס קלי, אז לפחות לובה בשמלת גרייס קלי.
    טוקסיקרוז- אני מוחה על כך שאת חושבת שרק היום שלי צריך להיות הרוס וכואב בגלל השמלות! עכשיו תסבלי איתי D:

    השבמחק
  4. שמלות מדהימות! הייתי לובשת כל רחת מהן. אכן הרסתם שתיכם את היום לכולנו.. שיהיה שבוע טוב!

    השבמחק
  5. פשוט אין מילים, אבל המחירים...זה מצריך זכייה בלוטו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top