יום רביעי, 3 בפברואר 2010

פינלנד מיי דיר

אני מניחה שכבר הבנתם על סמך כמה פוסטים שהיו למעשה יותר שירי הלל לפיניות האהובות עליי- שאני אוהבת את פינלנד.
כנראה כדי לגרום לי להתאהב באנשי פינלנד אפילו יותר, קם אתר Hell looks
Hell Looks הוא אתר ותיק שמתעד את אופנת הרחוב בהלסינקי. אני בטוחה שאני לא מחדשת לכם כלום בכך שאני כותבת עליו בפוסט הזה ובכל זאת, אני אוהבת להיכנס אליו מפעם לפעם ולשטוף את העיניים מול התמונות הצבעוניות והאנשים הנפלאים שמופיעים באתר.
היופי באנשי פינלנד הוא שכנראה כקונטרה למזג האוויר הקודר, מרביתם בוחרים להיראות צבעוניים וקריקטוריים כמעט. כל מי שמתועד ב-Hell looks אוחז באופי מגובש בכל הנוגע לאופנה, מהסוג שלא ניתן לקנות בזארה ובמנגו ולכן זה תענוג אמיתי להתבונן בהם.
מצחיק שאנחנו שחיים דווקא במדינה עם אקלים חם, מתלבשים לרוב בצבעים קודרים כמו אפור, חום או שחור אבל כנראה שקשה להיות יצירתי כשהעונה שאמורה להיות הכי קרה בשנה היא למעשה רק תירוץ עצוב לחורף ואין פה לגיטימציה אמיתית ללבוש שכבות.
אני יודעת שאני כותבת את הפוסט הזה כשבחוץ אמורה להיות סופה כביכול, אבל כשאני מסתכלת על החורף האחרון, שהיה החם ביותר ביחס לשנים האחרונות, אני מבינה שאני מוכנה לעשות איתו סולחה רק אם הוא מבטיח להימשך כל השנה (גם כי אני לא מספיקה ללבוש כלום וגם כי קיץ בדירה שלי זה בוודאי איך שהגיהנום מרגיש).

הנה טעימה מפילנד:




(היא נראית כמו מטריושקה!)














אני לא אומרת שהייתי מוכנה להתלבש כמוהם, אבל תארו לעצמכם כמה זה בטח כיף להסתובב ברחוב ולהיתקל בכאלה בחירות אופנתיות אדירות.

I heart Finland!

מכירים את השמלה של רודרטה לטארגט, זו עם הפפיונים מאחור? אז זהו, שהשמלה הזו נמכרת לפי איביי לפחות ב-200 ש"ח ולפי דעתי היא לא מצדיקה את ההשקעה. מדובר בשמלה סימפטית, לא הרבה יותר מזה ולשלם 200 ש"ח כדי להיראות כמו עוד כוסית על בלוקבוק נשמע לי קצת מיותר.
מי שבכל זאת אוהבת את השילוב המתוק בין המנומר לפפיונים יכולה להתנחם עם השמלה הזו שמצאתי עבורכן:


(דקוטה פנינג בשמלה המקורית של רודרטה עבור טארגט)


(שמלת ה"מחווה" באיביי)

עדיין מנומר ופפיונים, מינוס המותג אבל פלוס עיצוב מוצלח יותר לטעמי.
השמלה עולה כרגע 63 ש"ח לפי שער הדולר המעודכן, היא מועמדת למכירה עד מחר וכרגע אין שום בידים מה שאומר שבתיאוריה זה גם עשוי להיות מחירה הסופי.
את השמלה תוכלו למצוא כאן

ולסיום, רק אני חושבת שחביות הנפץ שצצות בחופי הדרום (ואפילו באשדוד!) הם למעשה מחווה רומנטית לרגל הוולנטיין דיי? כי ביננו, אלא אם כן אתה מצליח במקרה לשלוח אחת כזו לנמל אשדוד, קסאמים זה הרבה יותר פרקטי..לא?

3 תגובות:

  1. האם הלסינקי היא טוקיו החדשה? :)

    השבמחק
  2. האתר הזה מצויין! לא הכרתי אותו ממקודם... תנקס!

    השבמחק
  3. וואו הלוואי שהיה אפשר להיתקל באנשים שלבושים כך גם בישראל =]
    והשמלה של דקוטה פנינג ממש חמודה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top