יום שלישי, 2 בפברואר 2010

אהבה ראשונה

אני לא יודעת אם זה הולנטיין דיי או העובדה שאני ויוד נוהגות להעלות זכרונות אודותיהן כאילו שמינימום טיילנו ארבעתנו בסחנה בשנה שעברה, אבל בזמן האחרון אני נזכרת באהבה הותיקה שלי לראנה ולפיקסי. ראנה היא הבלוגרית הראשונה אליה נחשפתי ועד מהרה התפתחה לה שם אהבה חד צדדית אדירה, מהסוג שגרמה לי לי להתאהב מחדש באופנה ואפילו קצת בה- כפילת מגי ג'ילנהול נפלאה שכמותה.

גם ראנה וגם פיקסי הן בחורות מהסוג שכבר לא מייצרים יותר- שתיהן מוקפדות, צבעוניות, יצירתיות ובעיקר גורמות לי לקנא בעובדה שמסתובבות אי שם בפינלנד בחורות מוצלחות כל כך.
בעקבות ההיכרות הוירטואלית שלי עם ראנה ופיקסי, הרגשתי שאני רוצה-צריכה-חייבת לגלות בלוגי אופנה נוספים ולכן שוטטתי עוד ועוד ביומנים ובאתרי אופנה עד שאמרתי מספיק- אני פותחת בלוג משל עצמי. מבחינת הסגנון, אני מרגישה שעם הזמן אני פחות ופחות מפלרטטת עם סגנונות אחרים ויותר מתקרבת לסגנון שלהן, אם כי אני מרגישה שהיום שבו אצליח להרכיב אאוטפיט שיתקרב בגאוניותו לתלבושות של ראנה ופיקסי עדיין רחוק.

מבחינתי פיקסי היא המלכה האם וראנה היא המתחרה לתואר. לאחרונה פיקסי שברה את הלבבות של כל חובבות הפין אפ (ובהן גם את שלי) בעולם בכך שהיא הפסיקה להעלות תמונות לפליקר שלה ואפילו טרחה למחוק באכזריות את כל התמונות שהיו שם. בגלל האבידה העצומה לעולם האופנה (שימו לב שאני מספידה אותה כאילו היא כבר איננה בין החיים) אני מתרכזת בעיקר בראנה, שלמרבה השמחה ממשיכה להיות פעילה, אם כי לא בתדירות שהייתי חושקת בה.

אז מה אפשר לגלות על רנה ופיקסי? הן אוהבות וינטג' כמובן, הן לא מפחדות משום שילובי צבעים, הן לעולם לא נראות כאילו ירדו מפס ייצור, המותג האהוב עליהן הוא מינה פאריקה (פוסט שכתבתי על המותג ניתן למצוא כאן), גם כשהן לובשות משהו שנקנה ברשת מסחרית הוא נראה וינטג' ושתיהן יחד עם עוד כמה בחורות בעלות סגנון לבוש דומה מרכיבות מאפיה מופלאה (כפי שתיארה אותה יוד) של בלוגריות איכותיות שאפילו נוהגות להחליף ביניהן פריטים (אז גם אפשר לזהות במשחק 'זהה את הפריט', וזה קשה כי הן משלבות את הפריטים בצורה כל כך מיוחדת ושונה שקשה בכלל לזהות שמדובר באותה פיסת בגד).

כדי שתבינו את גודל האובססיה, קבלו את פיקסי:















פיקסי מוצלחת יותר מראנה במובן שהיא הרבה יותר טוטאלית במראה הפיפטיז המושלם שלה- היא משקיעה באיפור, בתסרוקות רטרו משגעות והיא נראית כל כך מוקפדת תמיד שאפילו ראנה נראית לעומתה מוזנחת.
סביר להניח שביום שבו פיקסי תחזור לפעילות יהיה היום שבו אני ויוד נצווח מאושר. אני מנחשת שהסיבה שהיא הפסיקה לעדכן היתה כי נמאס לה להפר את האיזון הקוסמי של העולם עם המושלמות שלה.

ותכירו את ראנה:















אמנם המלצתי על הבלוג שלה באחת הכתבות שלי ב'במודה' (ז"ל) אך לא היה די בכמה שורות כדי לתאר כמה ראנה השפיעה עליי מבחינה אופנתית.
יש את הקישור לבלוג הראשוני שלה, ממש כאן וכבר חצי שנה בערך שהיא מעדכנת בבלוג החדש שלה, כאן. פרט לכך שהיא מתעדת את האאוטפיטים הנהדרים שלה, היא גם אוהבת לכתוב על אופנה, אופנת וינטג' בעיקר ולכן בבלוג שלה תוכלו למצוא גם שמלות יפות שהיא מצאה ברשת, בחורות שהיא שואבת מהן השראה, סרטים שהיא אוהבת וכו'.
מה שאני אוהבת בראנה, זה שיש לה את הבעות הפנים החולמניות ביותר שאפשר למצוא (וכנראה בגלל זה היא כ"כ מזכירה את מגי ג'ילנהול) והיא תמיד מצטלמת מחויכת בניגוד להרבה בלוגריות שמעדיפות להצטלם עם הבעות פנים זעופות ולכן תמיד נעים להסתכל עליה.
אה, והיא גם ממש יפה בעיניי.

זה הסיפור שלי, איך אתן התחלתן לגלוש בבלוגי אופנה?

26 תגובות:

  1. שתיהן נראות בהחלט שוות מעקב
    חבל שלפיקסי כבר אין בלוג..
    אשמח לקבל קישור למשהו שיאפשר לי לקרוא את הבלוג של ראנה.. כי הוא לא ממש באנגלית או עברית..
    איך אני התחלתי לגלוש בבלוגי אופנה?
    קראתי כתבה בווינט על בלוגריות אופנה ישראליות
    מכל הבלוגים שם חיבבתי את של ספי
    התחלתי לקרוא אותו באדיקות
    ראיתי תגובה שלך שם
    התמכרתי קשות לבלוג שלך (וזה הישג בימים שהיה בעיקר תמונות שלך בסלון :) )
    ומשם זה כבר זרם וכמות הבלוגים שאני מנויה עליהם רק גדלה והולכת..

    השבמחק
  2. אילו מילים יכלו להביע את הבעת הפנים שלי... ננסה בכל זאת: לסת שמוטה ועיניים פעורות כלא מאמינות למה שהן רואות. האמת היא שזה יותר מייאש מאשר מעורר השראה כי זה באמת לא מעשי מבחינתי לנסות להגיע לליגה הזאת.

    השבמחק
  3. טוסיקרוז- להתמכר בבלוג שלי בימי תמונות הסלון שלו זה באמת הישג.
    כשאני מסתכלת על תחילתו של הבלוג אני לא יכולה שלא לגחך, את אמיצה ששרדת יחד איתי את התקופה הזו!
    curly- אני שמחה לגלות עוד בחורות שמגיבות כמוני לפלא שהוא ראנה ופיקסי. אני חושבת שאפשרי להתלבש כמוהן, צריך פשוט לשים לב טוב לפריטים שהן לובשות ולאופן שבו הן משלבות אותן. הן לימדו אותי כמה שיעורים חשובים על התאמות צבעים ובעקבותיהן מצאתי את עצמי משלבת צבעים שבחיים לא הייתי מעלה על דעתי.

    השבמחק
  4. הן באמת נראות ומתלבשות מדהים. אני התחלתי לגלוש בבלוגים בעקבות כתבה שקראתי בעיתון GO על בלוגריות. התחלתי לקרוא את אפונה של דר משיח, ובעקבותיה החלטתי לפתוח בלוג משלי. אני אוהבת לגלוש בבלוג שלך, את נראית ומתלבשת מקסים בעיניי.אשמח אם תקפצי גם לבקר.

    השבמחק
  5. שתיהן מדהימות, ונראה לי שהן אפילו חברות? או שיש איזו חברה בלוגרית אחרת לפיקסי...
    בכל מקרה, לפני כמה חודשים כתבתי על פיקסי וכמה שאני מוקסמת ממנה, ואני לא מאמינה שהיא מעדכנת יותר! אני יודעת שהיא למדה וטרינריה, יכול להיות שהיא שקועה בזה עכשיו...
    נקווה שתחזור...

    השבמחק
  6. וואו איזה יופי! אהבתי מאוד את הסגנון של פיקסי. באמת השניה נראית כבר מוזנחת לעומתה...

    השבמחק
  7. פיקסי מדהימה, מאוד אהבתי את הסגנון שלה בתמונות ששמת.
    את ראנה אהבתי פחות... פחות מתחברת.
    ולדעתי את מרכיבה אאוטפיטים לא פחות טוב מהם :-)

    השבמחק
  8. שרדתי את אז בזכות הכתיבה המעולה שלך :)
    כמה חנופה ביום אחד.. אבל לא נורא כי הכל אמת
    עדין מחכה ללינק למשהו שיאפשר לי את הבלוג שהמלצת עליו.. אם את יודעת מה היא כותבת (ואני מניחה שאת לא דוברת פינית ) אז בטח יש דרך

    השבמחק
  9. לירז- תודה רבה!
    נינה- הן אכן חברות, המאפיה המשובחת הזו. אין לי בעיה שפיקסי עסוקה, שלא תעלה תמונות בכלל- אבל למה למחוק את מה שהיה כבר? :(
    לילך- נכון? מצחיק לחשוב על זה ככה כי גם ראנה מדהימה לדעתי.
    רחלי- אני חושבת שעשיתי עוול לראנה כי אף אחד לא נראה טוב מספיק ביחס לפיקסי, ותודה רבה- מבחינתי זו מחמאה ענקית.
    טוקסיקרוז- תודה בובה, מתי מסתיימים המבחנים? לא שכחתי את השאלה שלך לגבי הבלוג של ראנה, לא הצלחתי לאתר את הגרסא האנגלית שלו אבל אני יודעת שבגוגל רידר יש אפשרות לתרגם כל שפה אפשרית לעברית או לאנגלית אז שווה לנסות. אני ביססתי את מה שכתבתי על הבלוג הקודם שלה- only shallow שבו היא כתבה באנגלית.

    השבמחק
  10. ראנה היתה גם אחת הראשונות שלי... ופיקסי פשוט משגעת. מי מצטרפת לשוד קבוצתי בארון שלה?

    השבמחק
  11. אה וקחו בחשבון שגם האאוטפיטים של פיקסי שצירפתי לפוסט הם עוד האאוטפיטים הפחות חזקים שלה, פשוט זה מה שהצלחתי לאתר באינטרנט. כמה להסביר עד כמה האלבום שלה היה מדהים.

    השבמחק
  12. מועדי ה א' מסתיימים בסוף השבוע הזה
    אבל אז מתחילים מועד ב' ועוד לא ברור מה קורה עם אלה
    אבל ברור שיש יותר מהם ממה שהייתי רוצה :(
    אה.. וניסיתי את הגוגל רידר והוא מתרגם נורא.. חצי מהטקסט נשאר בפינית וחצי יוצא בעברית או אנגלית עילגות באותה מידה
    אבל אני בכל זאת הולכת לעקוב אחרי הבלוג שלה רק בשביל התמונות

    השבמחק
  13. אישית אני מעדיפה את ראנה,היא נראת קצת יותר משוחררת מפיקסי ויודעת להינות עם האאוטפיטים שלה.
    הבלוגרית הראשונה שביקרתי בממלכה שלה והמלכה האם שלי היא אפונה.הגעתי לבלוג שלה דרך רשימת המועדפים באיילוק כשנכנסתי לעוד אתרי אופנת רחוב.השם קרץ לי ומשם התפתח סיפור האהבה שלי ורצון לפתוח בלוג.אני זוכרת שהפוסט הראשון שקראתי אצלה היה על שמלה בטופשופ,ועל כך שהם מפציצים מחירים. איזה נוסטלגיה...ולחשוב ששנה אחריי אני עומדת עם בלוג משלי.אני במקומה הייתי גאה בעצמי ;)

    השבמחק
  14. מיס קאופמן- הו ברצון, אבל לא בטוחה שהייתי מסתדרת עם כל האושר הזה, או כמו שקרן מור אמרה "למה מגיע לנו כל הטוב הזה?"
    טוקסיקרוז- מקווה שתשרדי את התקופה הזו בהצלחה.
    לגבי הבלוג של ראנה- השוס האמיתי הוא בתמונות ובתלבושות, אז אני חיה בשלום עם עצמי על כך שאני לא מבינה פינית :)
    ניצן- אפונה היא באמת החלוצה בתחום, הבלוגרית הישראלית הראשונה שעקבתי אחריה היתה אנה מ-that's my dress וכמובן שמשם ישר נחתתי אצל דר.
    אני לא אתפלא אם הן עוררו השראה אצל בחורות נוספות שהחליטו לפתוח בעקבותיהן בלוג אופנה משל עצמן ועל כך הן בהחלט יכולות להתגאות בעצמן.

    השבמחק
  15. איזה פוסט חמוד. בלוגריות וינטאג' הן תמיד הכי מסקרנות כי אצלן הציפיה היא לראות משהו שונה מהטרנדים הקיימים. פיקסי, לדעתי, קצת טוטאלית מדי וזה מפחיד ומעניין בו זמנית.
    אני גם קראתי פעם את הבלוג של דר, אבל זה רק כי זה היה די הבלוג הראשון בעברית בתחום הזה, אבל בכלל הרצון שלי לפתוח בלוג התחיל מבלוגים אמריקאיים שמצאתי דרך הרשת החברתית chictopia.

    toxicrose - תודה רבה שקראת אצלי. נשיקות!

    השבמחק
  16. יש לך עדיין חשבון ב-
    chictopia?
    אני מעדיפה את הרשת הזו הרבה יותר מאשר לוקבוק..

    השבמחק
  17. אצלי הכל התחיל בבלוגרית מקסימה שאני חושבת שתאהבי:
    http://freelancersfashion.blogspot.com/
    הגעתי אליה ממש במקרה מאתר שאני לא זוכרת את שמו, וממנה התחילה האהבה שלי לבלוגי אופנה.
    הפוסטים החדשים שלה פחות מוצלחים בעיני, אבל הישנים יותר מקסימים ומעוררי הערצה.
    יש לי כמה בלוגים קבועים שאני קוראת, בינהם שלך :), ואני ממליצה עליהם בחום:
    http://keikolynn.blogspot.com/
    http://www.bluecollarcatwalk.com/

    השבמחק
  18. דווקא אהבתי יותר את ראנה מבין שתיהן.
    והבלוג הראשון שקראתי בו היה "ההולך ברחובות". פעם הייתי גולשת רק באתרים של אופנת רחוב אך נכנסתי לקישורים של האתר "ההולך ברחובות" ודרך זה הגעתי לעוד בלוגים. ומאז אני מכורה :))
    וכמובן גם הגעתי לבלוג שלך שעד היום אני נהנית לקרוא בו.

    השבמחק
  19. האמת היא שאני לא הכרתי אותן עד שכתבת עליהן בפוסט בו הצגת את יוד לראשונה. דווקא אני הרבה יותר אהבתי את ראנה. היא נראית יותר אמיתית כזאת. הבלוג הראשון שראיתי היה פנדורה, כשהיא עוד היתה כותבת פוסטים ארוכים בצרפתית על אומנות ואז פשוט נכנסתי לכל הבלוגים ברשימה שלה, גיליתי עולם חדש והתמכרתי! חיפשתי בנרות בלוגים גם בעברית ומצאתי את ספי ואז את דר. בכלל נחמד לראות עד כמה הבלוגספירה הישראלית התפתחה...

    השבמחק
  20. יש לי שם חשבון אבל אני לא זוכרת את הסיסמא ואני ממש לא יודעת מה לעשות. אני פתחתי אותו עם מייל שהיה לי במשרד שעבדתי בו ועכשיו אני לא מצליחה להיכנס אליו וזה באסה.
    זו באמת רשת האופנה הכי טובה... חבל.

    השבמחק
  21. לובה- תודה רבה על הקישורים! את הבלוג השלישי לא הכרתי ואני מתכוונת לעיין בו בקרוב.
    מירב- האמת היא שאני מתחברת לשתיהן באותה מידה, לכל אחת יש את הקסם שלה לדעתי..
    ספי- שמחה שעוד מישהי חושבת כמוני, כל שאר הרשתות האלה מתנשאות או פלצניות מדי לטעמי.
    אולי תשקלי פשוט לפתוח חשבון חדש? מבטיחה להגיב לך שם :)

    השבמחק
  22. פוסט מקסים. זה מה שיפה בבלוג שלך, לא בלוג מתלבשת קלאסי אלא משהו יותר מעמיק.
    התשובה שלי היא:
    נדמה לי שהתחלתי עם הסרטוריאליסט וגאראנס דורה, ומשם כבר המשכתי הלאה.

    השבמחק
  23. פיקסי מדהימה :-0
    התחלתי לפני כמה שנים (אני זקנה) עם http://urbansocialite.com/ ועם הל-לוקס. את שניהם אני כבר לא קוראת. אורבן סושלייט הוא לא בדיוק בלוג שמראה "מה לבשתי היום" אלא יותר מדבר על מגמות אופנה, שזה משהו שיותר דיבר אלי בזמנו.

    השבמחק
  24. אנונימי- תודה רבה! נעים לשמוע..שני הבלוגים שבחרת מעולים לדעתי.
    בייב- אני אוהבת אתרים ובלוגים שלא בהכרח מתעדים את מה שהכותבת שלהם לובשת עד היום..

    השבמחק
  25. כמובן שעם אגתה מ-style bytes שנעלמה בינתיים גם היא מן הבלוגספירה לצערי.

    השבמחק
  26. ושתי- גם אגתה היתה אבדה גדולה לעולם הבלוגים. זה פשוט לא הוגן שהאיכותיות נעלמות..הייתי מוכנה להקריב את קרלה או בטי בכל יום, העיקר שאגתה ופיקסי יחזרו!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top