יום שני, 1 בפברואר 2010

היום שלי

אמא הזמינה אותי היום לארוחת צהריים בג'פאניקה ומאחר וזכרתי בחיבה את הסושי שלהם עוד מימיי השוטטות שלי בגרנד קניון בחיפה- שמחתי לשמוע שנפתח סניף חדש שלהם גם באשדוד ונעניתי בעונג רב להצעה.
הארוחה שלנו היתה מורכבת משלוש מנות: מנה ראשונה היתה כמובן קומבינציה ב' של סושי עם סלמון ואבוקדו שהיתה מעולה לדעתי והמנה העיקרית היתה נודלס עם נתחי סינטה שהיתה מעט פחות טעימה (לפחות ביחס לסושי).
לקינוח הזמנו מנה שאת שמה אני לא זוכרת, אבל היא היתה מורכבת מבסיס של עוגיה עם שוקולד ואגוזים. כידוע- המדד שלי לאיכות הקינוחים הוא האם אני מצליחה לבלוס אותם מבלי לחטוף את הבחילה הרגילה שלי והפעם הצלחתי לחסל יחד עם אמא קינוח שלם מבלי שהרגשתי ולו בחילה קלה (מחמאה אדירה בקנה מידה שלי).
גם הקאווה שהגישו במקום היתה ממש מעולה כך שאפשר לסכם ולומר שממש נהנינו מהארוחה.
יש מקום גם לציין לטובה את השירות המעולה שמעניקים בג'אפניקה ללקוחות שלהם. השירות של המלצרית המקסימה שטיפלה בשולחן שלנו היה אדיב ומהיר והרי זה ידוע שאיכות השירות תורמת לכל ההוויה ולכן נחמד לקבל יחס נחמד ומקצועי כל כך במקום שבו אוכלים.

מאחר וג'פאניקה ממוקמת גם במתחם של חנויות, עשינו סיבוב ב-H&O (לא ביקרתי שם המון זמן) ובקסטרו. שתי הרשתות לא הצליחו לחדש לי או לרגש אותי, אבל ההפתעה הגדולה בעיניי היתה רשת קרייזי ליין. אמנם זו רשת שאין לי מה לחפש בה מבחינת מידות אך זו היתה הפעם הראשונה שגם הצטערתי על כך: היו שם כמה פריטים מדהימים כמו מעיל אדום עם דיטיילינג ממש מושקע או חולצה מכופתרת בצבע פנינה עם וולונים וגימורים שחורים בסגנון וינטג' שהייתי שמחה אילו רק היו מייצרים במידה שלי.
טווח המחירים שם לא זול (אבל סטנדרטי ביחס לרשתות רגילות) וגם מבחינת מידות קשה לומר שקרייזי ליין הלכו עד הסוף ופס הייצור שלהם נפסק כבר במידה 48 אבל יש שיגידו שצריך להגיד תודה על מה שיש.
כבר ציינתי לא פעם שאני ממש אוהבת לגלות באופן הזה רשתות שכלל לא חשבתי שהן ראויות להתייחסות. כך גיליתי את תמנון, את TNT (אותם גיליתי בזכות קמפיין הבלוגריות) ועכשיו גם את קרייזי ליין.
אני חושבת שרשת קרייזי ליין יכולה להיות פתרון מעולה לנשים בטווח מידות 42-48, מה שבטוח- הייתי קונה שם בשמחה אילו הייתה ניתנת לי האפשרות.
מעניין שגם בכל הנוגע לרשתות אופנה, אני תמיד מעדיפה את האנדרדוגס, העניין הוא שהן הרשתות היחידות שבהן מעניקות ללקוח תמורה מקסימלית בהשקעת מחיר נמוך יחסית ולא דורשות מהלקוחות לשלם ביוקר על שם, מותג או ברוב המקרים- סתם פיקציה.























אני לובשת: ג'קט חרדל- איביי (130 ש"ח), שמלת פסים- חנות בשם Vouge בקניון באשדוד (100 ש"ח), גרביונים- יודפת (30 ש"ח), נעליים- שוק באשדוד (20 ש"ח), צעיף- חנות ליד הבית (15 ש"ח), תיק- יד שניה מיוד, חגורה- חנות בחיפה (10 ש"ח).

ולסיום, אושר ב-12 ש"ח:


(מהחנות של הכל ב-2 ש"ח).

מקווה שגם היום שלכם היה נחמד!

8 תגובות:

  1. אין כמו אם ובתה , מקסימות!

    וכמובן.. שאין על קומבינציה ב' ..
    המנה הקבועה!

    מדהימה.מדהימה.מדהימה.

    השבמחק
  2. אין כמו זמן איכות עם אמא ועוד כשזה כולל סושי.
    אהבתי מאוד - מאוד את הג'קט הזה, וגם כל הלוק יצא לך מדליק.
    המשיכו להנות, בנות!

    השבמחק
  3. עכשיו ברור מאיפה ירשת את היופי :-)

    השבמחק
  4. קאווה בצהריים, חרא של הרגל--
    סתם סתם, זה היה הומאז' קטן לארקשה.

    והאמת, שאני מאוד נרתעת מג'פאניקה. אני גם יודעת בדיוק את הסיבה- הריח העז והמראה הכללי המג'וייף של הסניף באלנבי =\

    חבל, אני בטוחה שיש להם פוטנציאל..

    השבמחק
  5. האאוטפיט שלך כל כך יפה!!!
    איך אני אוהבת את כל הפרטים הקטנים בלבוש שלך שנראים כל כך מדויקים, והתוצאה יפה לעין.

    השבמחק
  6. נשמע כמו בילוי אם-בת כיפי ביותר. אני מקנאה. אמא שלי דתייה, אז אני לא יכולה ללכת איתה לאכול בכל מיני מקומות וגם בקטע של קניות, היא תמיד מעירה לי שאני קונה בגדים לא צנועים אפילו כשהם ממש צנועים בסטנדטים רגילים.

    השבמחק
  7. נשמע שבהחלט היה לכן יום כיף
    פעם אני ואימא שלי הינו יוצאות מידי פעם לימי כיף כאלו
    לצערי זו מסורת שעברה מן העולם
    האאוטפיט מקסים .. לא מכירה הרבה בחורות שעליהן כל הסיפור הזה היה עובד
    אבל עליך בהחלט כן
    מעניין איך החלק העליון של השמלה נראה

    השבמחק
  8. אאוטפיט מוצלח ביותר. במיוחד אהבתי את הג'קט חרדל והגרביונים (אגב, גם אני בעלים גאה של זוג כזה... כ"כ אהבתי אותם בזמנו שקניתי גם באפור) בכלל כל השילוב ביחד יצא מאוד יפה. נראה שממש נהנתן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top