יום חמישי, 4 בפברואר 2010

A blast from the past

ברמה העקרונית אני טיפוס מאוד נוסטלגי. הלגיטימציה היחידה להיות נוסטלגיים ברמה שלי היא רק אם הגעתם לנקודה שבה מרבית החיים כבר מאחוריכם. אני משכנעת את עצמי שגם לי מותר- הרי אני לא אוהבת לצאת הרבה מחוץ לבית וגם בד"כ אחרי השעה 22:00 אפשר כבר למצוא אותי במיטה כך שנדמה שיש לי את כל הסממנים של גיל הזהב ממילא.
בזמן האחרון אני שמה לב שאני מתרפקת פחות על העבר ומשתדלת להתרכז בהווה ולמרות זאת, אני לא יכולה שלא לחטוא מדי פעם בהצצה בתמונות ישנות ולפעמים אני אפילו מוצאת את עצמי משחזרת בראש סיטואציות ואירועים מסוימים מהעבר.

ההקדמה הזו נועדה להסביר מדוע רציתי לשתף אתכם בתמונות האלה, מהארכיון הפרטי שלי, שצולמו לפני כמעט שנה בטיול היום הולדת שלי בזכרון יעקב.
למרות שהתמונות מציגות מציאות די סימפטית הן למעשה מסמלות בעיניי בריחה מהנסיבות של אותה תקופה שהיו לגמרי לא פשוטות עבורי: זו היתה תקופת הפוסט מלחמה (כמה דרמטי זה נשמע, אה?), בדיוק חזרנו אז ממגורים של כמעט שנה בחיפה ומצאתי את עצמי מתחילה הכל מחדש בתחושה מאוד קשה.

אמנם זו היתה חופשה קצרצרה (יממה וקצת) אבל כפי שאתם יכולים לראות היא היתה מקסימה.
החלום שלי עכשיו זו לונדון, רק לונדון. למעשה, אני כ"כ להוטה להגיע לשם שאני לא מוכנה לשמוע על חופשות בשום מקום אחר.
אז לונדון אינה ברת מימוש כרגע אבל אני משוכנעת שזה עוד יקרה, ובינתיים? בינתיים אני שמחה בחלקי ונעים לי מדי פעם להיזכר ברגעים יפים מהעבר.



























































ולסיום, טיזר קטן של מה שמצפה לכם בימים הבאים:



עריכה וסטיילינג- יוד.
צילום- אני!
(הצצה נוספת אפשר למצוא בבלוג של יוד)

יש למה לצפות..

18 תגובות:

  1. תמונות מקסימות!
    איזו נופשת בסטייל את (כמה לא מפתיע)! אני במצבים כאלו תמיד הייתי מסתפקת בג'ינס, נעלי ספורט וטי שרט.

    השבמחק
  2. גם אני אוהבת נוסטלגיה אז לא תשמעי אותי מתלוננת :)
    נראית כמו אחלה חופשה
    הנוסטלגיה שלך הכניסה גם אותי לפרץ נוסטלגיה
    במקרה חוץ מהטיול הגדול נופש האחרון שעשיתי עבר בזכרון
    וזה גרם לי לשים לב כמה המון החיים שלי השתנו מאז
    נ.ב
    מתה לראות כבר מה ההמשך של הטיזר הזה..

    השבמחק
  3. בהחלט נראה טיול נחמד ביותר (-:
    תמיד זיכרון נראתה לי פסטורלית, ואז הכרתי את חבר שלי. הוא גר שם, וזה הפסיק להיות פסטורלי. הוא הרס לי את זיכרון! (-:
    לגבי לונדון, בטוחה שיצא לך...הכל עניין של רצון. אנחנו בדיוק אתמול סגרנו כרטיסים לכבוד ארוע משפחתי שם, אז שילבנו גם חופשה זוגית נוספת (-:

    השבמחק
  4. התמונות מדהימות. מאחלת לך שהנסיעה ללונדון תצא לפועל בעתיד הקרוב!!!

    השבמחק
  5. איזה כיף של חופשה :-) זכרון תמיד משרה אווירה רומנטית, "של פעם"..
    (ואני חייבת לציין שאת חייבת לחזור לתספורת הזו...כל כך מחמיאה לך!)

    השבמחק
  6. פשוט מדהי! יפה לך עם פוני, יפה לך בלי פוני. מקסימה

    השבמחק
  7. רחלי- תמיד בסטייל :)
    טוקסיקרוז- האמת היא שבניגוד למה שהכרזתי בפוסט, אחרי שהתבוננתי בתמונות הבנתי שהייתי חוזרת לזכרון בשמחה..אני לא טיפוס של אילת/ים המלח ושות' ולכן זכרון היא היעד המושלם עבורי.
    חן- שמחה בשבילך שאת טסה ללונדון, מקווה שתנצלי את השופינג שם בחכמה :)
    קלרה- תודה רבה בובה! מאחלת את זה גם לעצמי!
    ליקוש- נהה...אני והפסים היינו בגדר רומן חד פעמי ואסור, אני אוהבת את השחור שלי. אני רק מחכה להאריך קצת את השיער שוב אחרי הטראומה שהוא חווה ואז לבקר אצל ספר ש*יודע* מה הוא עושה. היו לי בזמנו גם פנים הרבה יותר עגולות ביחס לעכשיו, אולי בגלל זה התסרוקת התאימה לי.
    שיר- המון תודה :)

    השבמחק
  8. לובה היקרה, אילו צילומים מקסימים, ונוסטלגיה זה דבר נחמד לשקוע בו אבל אני מקוה שכיום את נמצאת בתקופה טובה יותר בחיים.
    רציתי לשאול וזה קצת לא קשור לפוסט, אני מתלבטת אם לקנות את הפריימר של סמשבוקס, וציינת שקנית אותו, אני אשמח אם תחווי את דעתך לגביו. תודה, מאיה.

    השבמחק
  9. אין כמו נוסטלגיה... את נראית כל כך שלווה ונינוחה בתמונות. פשוט מאושרת. לא יכולתי שלא לחייך! עשית לי חשק לנסוע לזיכרון אפילו שהייתי שם ממש לא מזמן. חוץ מזה אני כבר משתוקקת לראות את הצילומי ארכיון האלה! אני מתה על תמונות שחור-לבן, יותר מצילומי צבע אפילו ויש לי הרגשה שיוד (וגם את) כמו תמיד שיחקה אותה! נשיקות ושבת שלום מותק!

    השבמחק
  10. אוי.. התמונות האלו העלו בי זכרונות מטיול דומה שעשיתי לפני כמה חודשים עם חבר שלי בזכרון (החל מלפני יומיים-חבר לשעבר). יש לו תמונה ממש כמו שלך, עם הפסל מברזל של הדוור (?) על הספסל. אני צילמתי :(

    זה מאוד הורס מסיבות מצדי להתפרץ לתגובות ולהעלות תגובה כה מבאסת אבל לא יכולתי להתאפק. יותר מדי עצב שצריך להוציא.

    ולעניינו- המעיל הירוק מדהים. גיזרה נהדרת. ואהבתי גם את השמלה האפרפרה לבנה (סטרפלס?). סטייל מעולה כרגיל! אני כל כך אוהבת שאנשים מתלבשים ככה.

    הגבתי כאן כבר כמה פעמים בלי להציג את עצמי. אז אני מור

    השבמחק
  11. שני- תודה בובה!
    מאיה- שמחה שאהבת את הצילומים ואל דאגה, היום אני נמצאת במקום הרבה יותר טוב ביחס לשנה שעברה.
    בנוגע לפריימר- בעוד שלגבי המסקרה של הלנה רובינשטיין אני יכולה להגיד בפה מלא שאהבתי, לגבי הפריימר עדיין לא החלטתי אם הוא מוצלח או לא. מה שכן- הוא הרבה פחות מדהים ממה שחשבתי שהוא יהיה, אבל קחי בחשבון שאני גם ממש ביקורתית בכל הנוגע למוצרי איפור והביקורות מהללות אותו (אותו דבר קרה לי עם הקונסילר טוש של ysl- כולם היללו אותו ורק אני לא הבנתי על מה כל המהומה).
    ליליה- תודה יקירה, אני מניחה שבנסיעה הזו באמת הייתי מאושרת לראשונה מזו תקופה. הייתי שמחה לחזור לחופשה בזכרון בעצמי..
    חכי חכי לתמונות הארכיון, הן שוות את ההמתנה!

    השבמחק
  12. טלי- תודה!
    מור- אני ממש מצטערת לשמוע שהקשר שלכם נגמר. זה כ"כ טרי שאני לא יודעת מה לכתוב לך כדי לנחם אותך.
    אשמח אם תשלחי לי מייל ותציגי את עצמך בצורה אישית יותר.
    בכל מקרה, מקווה שיהיו לך מעכשיו והלאה רק בשורות טובות.

    השבמחק
  13. פעם כשהייתי קטנה, בערך בת 19 היה לי חבר שקראו לו יואב והוא רצה להפתיע אותי בטיול לזכרון. זה היה מהמם כי הייתי שם פעם ראשונה.
    מאז כמעט כל בני הזוג שלי חשבו שזה לא מגניב לעשות טיול רומנטי ואולי גם זה טוב, כי בקיץ האחרון נסעתי לשם עם חברה שלי ליה.
    בכל מקרה, זה מדהים כמה כח יש למקומות ותמונות של אנשים אחרים כדי לעודד אותנו לחלוק את הזיכרונות שלנו.
    התמונות שלך מהממות. נורא רומנטי.

    השבמחק
  14. הו, נוסטלגיה - את אהובתי.
    אני מתרפקת מהעבר מהרגע שהפכתי למודעת לעובדה שיש דבר כזה נוסטלגיה :).
    מאז אני יושבת עם אלבומים ולחלוחית בעין ומנסה להבין איך מילדה בת 6 עם עיני עגל הפכתי למי שאני היום (אין לי מושג אפילו מי).
    :)
    וטיולים לזכרון הם תמיד סאגה רומנטית. מכל הבחורים שנכנסו-יצאו לחיי-מחיי, רק עם אחד יצא לי לטייל בזכרון. זה היה נחמד.

    השבמחק
  15. אני ממש מרוצה מהעובדה שהתמונות שלי מעוררות גם בכן נוסטלגיה וחשק לחלוק.
    אותי אני אהפוך את הנושא הזה לפינה קבועה, זה פשוט נחמד.

    השבמחק
  16. צילומים יפים! אני מאוד אוהבת איך שהלבוש שלך התאים לאווירה של זכרון. החיים שלך נראים כל כך יפים והתמונות נראות כאילו הן לקוחות מסרט =]

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top