יום ראשון, 28 בפברואר 2010

Beauty and the beast




























שני דברים שאתם צריכים לדעת על הפוסט הזה:
1. 'היפה והחיה' הוא הסרט המצויר האהוב עליי אי פעם, צפיתי בו כל כך הרבה פעמים שלא הייתי צריכה להיזכר אפילו בדמותה של בל כדי לדעת כיצד להתחפש אליה.
2. השמלה שאני לובשת כאן היא אחת השמלות היפות ביותר שיש לי בארון. זו שמלת וינטג' אמיתית משנות ה-60' במצב מדהים והיא נראית כאילו היא נתפרה במיוחד בשבילי.
כשמדדתי את השמלה הזו לאמא שלי, עוד לפני פורים, התגובה שלה היתה 'את פשוט בל' וכך נפל הפור והחלטתי שזו תהיה התחפושת שלי.

סטיילינג, איפור ועריכת תמונות: אני.
עיצוב שיער וצילום: יוד מרגוליס.


Credits:

Styling, makeup and editing- me.
Photographing and hair styling: Yud Margolis.




המשך יבוא..

22 תגובות:

  1. זאת נראה לי התחפושת הכי מוצלחת שראיתי השנה!
    אהבתי את העובדה שהרכבת את התחפושת בעצמך והיא לא קנויה :)))
    זה מזכיר לי שגם אני מאוד אוהבת את הסרט "היפה והחיה" והתחפשתי לבל כשהייתי קטנה אבל עם תחפושת קנויה- כך ששלך באמת הרבה יותר יפה.

    השבמחק
  2. מעולם לא ראיתי את הסרט - מודה, אבל השמלה הזו באמת יפה מאוד.
    הצליח לך עם מראה היפה והחיה.

    חג שמח!

    השבמחק
  3. מירב- וואו, זו מחמאה אדירה בעיניי.
    אני גם מעדיפה תחפושות שמורכבות מפריטים שכבר קיימים אצלנו בארון. שתי התחפושות, גם זו וגם שתיראו מחר הן בגדר אלתור מטורף.
    שני- הו, את מוכרחה לראות! זה סרט יפיפה!
    תודה רבה וחג שמח!

    השבמחק
  4. הפקה מקסימה
    מאוד מאוד אהבתי את התסרוקת שלך, מדהים כמה היא מדויקת
    וגם השמלה מדהימה

    השבמחק
  5. ואוו!! את לגמרי בל!השמלה, האיפור והשיער פשוט מעלפים! אחת התחפושות היותר שוות שראיתי

    השבמחק
  6. פשוט מהממת... גם אני מתה על הסיפור של היפה והחיה, ובכלל על עולם האגדות הקסום. אהבתי מאוד את התמונות.

    השבמחק
  7. צילומים מקסימים והשמלה פשוט נפלאה. היא יושבת עלייך מדהים. אהבנו את התמונה השביעית במיוחד. יש בה המון רוך. תחפושת מוצלחת מאוד.

    השבמחק
  8. תודה רבה על כל התגובות המקסימות! אני ממש שמחה שאהבתן :)

    השבמחק
  9. מקסים ביותר!!! מושקע ביותר!!! ופורימי ביותר!!! שאפו :)

    השבמחק
  10. מהממת!!!!! אהבתי פשוט הכול - את השמלה, את השיער, את האיפור וכמובן את החיה.

    השבמחק
  11. מאיפה קנית את השמלה המהממת הזו?

    השבמחק
  12. ומהיכן השמלה המהממת הזאת?!
    פשוט משגעת, ואני מתה על הצבע צהוב הבהיר הזה.
    את ממש נסיכה.
    שרונה

    השבמחק
  13. שוב תודה רבה על התגובות המקסימות
    בנוגע לשמלה- תאמינו או לא אבל זו מציאת איביי ממש מטורפת. השמלה הזו עלתה לי בין 140 ל-150 ש"ח ולפי דעתי בהתחשב במצב המדהים שלה היא היתה צריכה לעלות לפחות פי 2 יותר.
    כשהוצאתי אותה מהאריזה שלה ביום שבו היא הגיעה, הצמדתי אותה אליי וריקדתי בכל הבית ממש כמו גיבורת דיסני D:

    השבמחק
  14. בא לי לבכות מכמה שאת מדהימה, יקירתי.
    כל האאוטפיטים שלך מרגשים אותי עד דמעות, בחיי. הכל מלא ברוך, נשיות והמון רומנטיקה.

    :*

    השבמחק
  15. הי לובה
    האם הכפפות מאי ביי? אני מחפשת כאלו

    השבמחק
  16. ליז- נשיקות!
    קרן- היי, הכפפות נקנו בחנות ליד הבית, הן דווקא כן מיועדות לתחפושת. הן עלו 30 ש"ח, שזה קצת יותר ממה שהייתי מוכנה באמת לשלם אבל לא ממש היתה לי ברירה כי זה היה כבר ממש סמוך לצילומים.

    השבמחק
  17. לובה זה גם הסרט האהוב עליי! התחפושת והתמונות מקסימות. ראיתי כל כך הרבה את הסרט הזה בתור ילדה והוא תמיד ריגש אותי מחדש.

    השבמחק
  18. אני לא מאמינה!!!
    בעודי קוראת את הפוסט,הבת שלי רואה את הסרט בדי.וי.די,צירוף מקרים מטורף!!!
    שוב,הכל מדוייק,אהבתי מאד את התסרוקת שנראה שעשית במספרה והעגילים התואמים,מושלם!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top