יום שישי, 19 בפברואר 2010

תלבושת ב-120 ש"ח

תרבות המיקוח והקניה בשווקים הולידה מפלצת יד שניה אכזרית שמחירים כמו 30 ש"ח או אפילו 20 ש"ח נשמעים לה פתאום יקרים להפליא.
תכירו, המפלצת הזו היא אני.
אני חייבת להודות שההסתייגות היחידה שלי בנוגע לדרך החיים המופלאה שאני מאמצת לאחרונה היא בנוגע לקניות באינטרנט, שם אני יודעת מראש שמחירים מצחיקים כמו 10 ש"ח לפריט לא אצליח למצוא ולכן הרף שלי עולה באופן אוטומטי ומתאים את עצמו לרף המציאות הוירטואליות.
בכל מקרה, אני נהנית לזגזג בין שני העולמות עד כדי כך עד שאני לא מוצאת לאחרונה כמעט צורך לחפש מציאות ברשתות מסחריות.
כך יוצא שאני וזארה כבר מזמן לא חברים וגם הפתיחה הקרבה של h&m מוציאה ממני בעיקר פיהוק קל.
העניין הוא שקשה לי להגדיר את עצמי כמישהי שמתלבשת כמו שצריך אם אני עדיין מצליחה לזהות ברחוב בחורות שלובשות את אותם הפריטים בדיוק כמוני- הרי כל הפואנטה באופנה אמיתית היא בסגנון האישי שמגבשים עם הזמן, לא?
יחד עם זאת, אני מאמינה שעם חוש אופנתי מתאים, גם פריטים שמקורם ברשתות מסחריות יכולים להיראות אחרת ושונה מהכלל. הבעיה היחידה היא שאותם פריטים בכל זאת יקרים לי מדי, ואני אוהבת קניות יותר מדי מכדי שאוכל להגביל את עצמי לקניית בגד אחד בחודש רק כדי שתתלווה אליו תווית של רשת.
התלבושת הזו למשל, שעלתה בסך הכל 120 ש"ח היא גם אחת האהובות עליי, בעיקר כי נעשה בה שימוש בשני גוונים מאוד עשירים שאני מחבבת- החרדל והחציל.
זה נכון, שימו אותי בתוך לחמניה and I'm good to go.

בסופו של דבר, אני לא מנסה להטיף מוסר או לנסות להמיר את דתכן לדת הקניות בשווקים (אם כי לפי כמות הפידבקים שאני מקבלת לגבי השוק באשדוד, אפשר לומר שחלקכן אכן המרתן את התנ"ך בתורת המיקוח האשדודית :)), כל האג'נדה הזו חדשה יחסית גם לי אם כי זה כל מה שדגלתי בו בשנים האחרונות רק בגרסא מעט יותר מוקצנת.
כנראה שזו גם הגישה שאני אאמץ לעצמי באופן קבוע מעכשיו והלאה כי זה מה שעושה לי טוב.
אז אני מניחה שזו השורה התחתונה שלי- בין אם אתן מנקבות כרטיסיות ללא אבחנה כדי להגיע לשוק באשדוד או חורשות על עונת הסיילים בזארה- העיקר שיש לכן מספיק כסף כדי לקנות את כל מה שאתן צריכות ושאתן מרוצות מזה.
אני מרוצה.

















אני לובשת: צווארון דמוי פרווה (איביי, הצווארון הזה לא עלה לי כלום בסופו של דבר, כי הוא נזכר לנחות אצלי חודש וחצי אחרי הרכישה ואחרי שכבר קיבלתי עליו את מלוא הזיכוי), קרדיגן- יד שניה מחברה (שהיא לא יוד!), חצאית- וינטג' מהשוק באשדוד (10 ש"ח), חגורה קלועה- חנות ליד הבית (10 ש"ח), גרביונים- חנות ליד הבית (25 ש"ח), נעליים- שוק אשדוד (25 ש"ח), עגילים- שוק אשדוד (5 ש"ח), תיק- יד שניה מאיביי (50 ש"ח).


סופ"ש נהדר!

10 תגובות:

  1. לוק מגניב ולא יקר בכלל... אהבתי את החצאית ואת הנעליים....

    השבמחק
  2. It's beautiful, a very nice look.
    Greetings

    השבמחק
  3. Listed on THE BEST SELECTION.
    Greetings

    השבמחק
  4. מרינה-תודה!
    Vicen-Super! thanks! you are so kind..

    השבמחק
  5. בא לי על הצווארון הפרוותי (:

    שבוע מקסים שיהיה לך,נשיקות.

    השבמחק
  6. לוק נחמד מאוד
    זה הצלחת לגרום לחצאית הזאת להראות טוב זו אומנות מבחינתי
    למרות שלדעתי הנעלים קצת מפוהקות..
    היתי מצפה ממך למשהו יותר מעניין

    השבמחק
  7. Mymoonday- שבוע נהדר גם לך!
    טוקסיקרוז- בעיניי הנעליים נהדרות.

    השבמחק
  8. אז כנראה שבנושא הזה נסכים לא להסכים :)

    השבמחק
  9. חרדל זה אחד הצבעים האהובים עליי כך שממש אהבתי את האאוטפיט הזה, אפילו שחצאיות באורך הזה בד"כ אני לא כל כך אוהבת. למרבה הפלא החצאית לא מנמיכה אותך כלל ומחמיאה ביותר.

    השבמחק
  10. אני מתפעלת מחדש כל פעם שאני רואה אותך מתלבשת .... אוהבת

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top