יום חמישי, 21 בינואר 2010

Modcloth

ישנם אתרי קניות שאנחנו אוהבות לדעת שהם זמינים עבורנו אם אי פעם נרצה לנצל אותם.
מדובר באתרי קניות לא זולים בדרך כלל וגם סוגיית המכס מרחפת מעל ראשנו כשאנחנו גולשות באתר ובכל זאת- לא היינו רוצות לוותר על אופציית המשלוח לישראל.
אנחנו נהנות מעצם הגלישה באתר, אנחנו נהנות לחפש מבצעים ואפילו אוהבות להרכיב סל קניות פיקטיבי.
יש שיקראו לזה מזוכיזם אבל אנחנו משתעשעות ברעיון הזה, כי מי יודע, אולי יום אחד נאזור אומץ וגם נזמין משם.

כל ההקדמה המלנכולית הזו נועדה להסביר עד כמה האתר של Modcloth מענג ומסב סבל בו זמנית.
מצד אחד, מדובר באתר נוח לשימוש שמחולק לשתי קטגוריות ברורות- בגדי וינטג' ובגדים חדשים.
האתר מכיל פריטים מאוד יפים (שנראים גם איכותיים למדי): גם הפריטים החדשים בחנות שאינם וינטג מעוצבים ברוח של פעם ויכולים לשמש כמרכיב נפלא באאוטפיט שיראה כמו גלויה משנות ה-60'.
מצד שני, מחיר המשלוח גבוה עד כדי כאב. משלוח לאזור- Hadarom, קרי אשדוד, יעלה 36$ ומרגיש כמו סטירה מצלצלת בלחי.
מצד שלישי, יש גם את העניין עם המכס שבוודאי לא יחלוף על פנינו אם נזמין את החבילה מהאתר.

כאילו שאין לנו מספיק צרות בחיים אז יש גם סייל באתר של Modcloth ועוד סייל שווה במיוחד. בתיאוריה, אפשר למצוא באתר שמלות ונעליים בעלות מצחיקה של עשרה דולרים בלבד. למה בתיאוריה? ראשית כל, בגלל פקטור המחיר כמובן. אם תזמינו נעליים בעלות של עשרה דולרים ותוסיפו לשקלול גם את מחיר המשלוח הגבוה ואת מחיר המכס הפוטנציאלי-תקבלו אמנם נעל בעיצוב שתתקשו למצוא בארץ- אבל במחיר לא אטרקטיבי במיוחד.
מעבר לכך, את כל הנעליים והשמלות השוות במיוחד חוטפים כמו לחמניות טריות: תוך דקות בודדות כל פריט שחשקתם בו יקבל את חותמת ה-sold out האכזרית ואז כל שישאר הוא ללחוץ בייאוש על המידה שלכן ולקוות שאולי הנעל בכל זאת תופיע במלאי כדי לשמח אתכם-והן לעולם לא מופיעות.

העניין הוא שלא כתבתי את הפוסט הזה כדי לדכא אתכן אלא כי אני עדיין חושבת שבמידה ויחברו כמה פשיוניסטות יחד ויחליטו להזמין מהאתר- זה ישתלם. כל אחת צריכה לעשות את השיקולים שלה בנוגע לרכישה, בדיוק כפי שעושים באסוס: גם שם מחיר המשלוח הוא גבוה אבל אם מזמינים שני מוצרים זולים ומחיר המשלוח מתחלק שווה בין שניהם- פעמים רבות זה עדיין יצא משתלם ושווה את הטרחה.
הנה כמה דוגמאות שיהרסו וישפרו לכם את הבריאות בו זמנית:






אז קניה מהנה?

16 תגובות:

  1. אוי! אני רוצה את הג'אז פלאטס של אנדי וורהול! עכשיו יש לי צביטה בלב ואינספור רעיונות diy מטורפים.

    השבמחק
  2. איזה קטע... בדיוק מוקדם יותר שיטטתי לי בMODCLOTH וחשבתי לעצמי בדיוק (!!) את אותם דברים (כנראה מנוסחים בפחות בהירות עקב דכאון OUT OF STOCK). אפילו הרכבתי סל קניות (לגמרי פיקטיבי)...
    מה שמוזר, שלאזור המרכז (נס ציונה)המשלוח עולה 28 דולר (שזה גם קצת היסחפות)...
    למה אין חנויות נורמליות ששולחות לישראל דברים יפים במחירים נורמליים???

    השבמחק
  3. בחרתי, חישבתי הכול והייתי מרוצה, שלחתי מייל לברר משהו ועד שענו קנו את הדברים שלי :-(

    השבמחק
  4. אוחח אני רוצה את הכל!!

    השבמחק
  5. אני קניתי באתר הזה מספר פעמים, כמובן שרק בסיילים(וגם ששער הדולר היה נמוך באופו מיוחד ), ועכשיו החלטתי להחרים אותם כי במהלך השנתיים האחרונות הם רק מעלים את מחיר המשלוח(אולי כי הם שינו את צורת המשלוח קודם זה היה דואר רגיל ועשיו זה יופיאס), לפני שנתיים עלה 20 דולר משלוח(לכל הארץ),ועכשיו עלה ל34 לצפון.בקיצר חצופים

    השבמחק
  6. אוי, אני חולה על הדברים שלהם,במיוחד הנעליים המדהימות, גם אני כל הזמן משוטטת לי שם ומזילה דמעה וירטואלית.
    שאלה, אם מזמינים כמה דברים ביחד זה אמנם מחלק את המשלוח, אבל זה לא מעלה בהרבה את המכס?

    השבמחק
  7. כלמנסע- הן גאוניות!
    טלי- הרפואה צריכה להכיר בסינדרום out of stock!
    אגב, מצחיק שאפשר לתרגם את 20 דקות הנסיעה ביננו ל-8 דולר, מסתבר שגם בחו"ל חושבים שאשדוד היא מדינת עולם שלישית.
    more4me- לבי יוצא אלייך! בסיילים באינטרנט צריך להתאבד על כל פריט כי הלקוחות שם בדרך כלל מטורללות וחוטפות הכל.
    אנונימי- I hear you sister!
    אנונימית שניה- גלי לי, האם שילמת מכס? העלאת מחירי המשלוח היא תופעה מאוד מעצבנת, מצד שני- היא לא ייחודית רק ל-modcloth ואם אם משפרים את איכות המשלוח אולי זה לטובה.
    באסוס למשל גם הרימו את מחירי המשלוח לאחרונה אבל נדמה לי שגם שיטת השילוח שלהם השתפרה.
    קרה לא פעם שהזמנתי מאסוס והמשלוח אבד בדואר. אמנם הם מזכים מיד ויש להם שירות לקוחות מעולה אבל כשאת מזמינה מוצר את מצפה לקבל אותו ולא רק זיכוי.

    השבמחק
  8. האמת שלא שילמתי מכס, פשוט כי אני מאוד מקפידה לא לקנות מעל 50 דולר, ולא מעל 2 ק"ג (בגלל זה ההעלאה של דמי המשלוח קריטית בשבילי),השיפור היחידי שהם עברו ליופיאס זה הזמן שלוקח לחבילה להגיע התקצר משמעותית. למזלי פעם יחידה שמשלוח אבד לי, התברר שסתם איזה פקיד במכס חיפה לא העביר את החבילה לסניף דואר שלי.

    השבמחק
  9. ליאת- סביר להניח שזה מייקר. היו לי חוויות עם המכס שגרמו לי לחשוב שהם עושים מה שבא להם כך שקשה לי להעיד.
    אנונימית- זה נכון, עם מחיר המשלוח הנוכחי כמעט בלתי אפשרי שלא לעבור את סף ה-50 דולר.
    אגב, ביקרתי שוב באתר שלהם וכמות הפריטים שם אזלה בצורה מדהימה- כמעט לא נשאר שום דבר בסייל.
    מסתבר שהלקוחות בחו"ל הן לקוחות אימפולסיביות או לחילופין- ממש החלטיות.

    השבמחק
  10. אני מתה על האתר הזה. בכל פעם שאני נכנסת אני ממלאת את עגלת הקניות ואז מוותרת בגלל מחיר המשלוח הגבוה :-(
    הדברים שלהם כל כך יפים ומיוחדים.
    אולי אם בעלי יסע השנה לארה"ב מהעבודה אני סוף סוף אקנה דרכם ואעשה משלוח למלון שלו... הלוואי....

    ניסיתי להתאגד עם עוד כמה בנות אבל כולן חוששות מלהזמין בגדים דרך האינטרנט.

    השבמחק
  11. איך אפשר להזמין בגדים או נעליים באינטרנט? ואם זה לא יושב טוב או לא נוח... בעיה.

    השבמחק
  12. באמת אתר עם דברים מהממים. שמתי עליו את עיני כבר ממזמן, אבל אני כאמור גמרתי עם רכישה של פריטי לבוש דרך האינטרנט.

    השבמחק
  13. אתר מדהים! תודה שהכרת לי אותו.
    אולי בפעם הבאה שבעלי יטוס אני אעשה משלוח...
    קראת את התיאורים הפיוטיים שלהם על כל בגד ובגד? איזו הרגשה הבגד נותן, לאן ללבוש אותו, עם מה להתאים...איא פשר היה לעשות זאת יותר טוב!

    השבמחק
  14. כמעט כל הדברים שם מדהימים בעיני
    ד"א אם אהבת את הנעל השלישית מלמטה ראיתי משהו ממש ממש דומה לזה באלנבי במשהו כמו 100 שח
    עלי הנעל הייתה צרה מידי.. אבל אם אמרת שיש לך כף רגל מיניאטורית אני די בטוחה שלך היא תהיה אחלה
    אני יכולה להגיד לך בדיוק איפה אם תרצי

    השבמחק
  15. יוו הכול כל כך יפה ומוקפד כזה!
    ממש בא לי לקנות את זה אבל יש לי בעיה עם להזמין דרך האינטרנט :(

    השבמחק
  16. אני לא ידעתי על העלויות הגבוהות כל כך!!;(
    הזמני 2 זוגות נעליים בכמעט600 שקל והמכס רוצים ממני 320 שקלים .. מה אני עושה? יש להם שרות לקוחות שאני יכולה לדבר איתם? חבל לי על הכסף ומצד שני אני לא רוצה להוסיף עוד 320 שקל:/

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top