יום שבת, 23 בינואר 2010

Life in suburbia



החיים בפרברים מטיבים עמי. לפחות כך נדמה לי, הרי בפועל אני לא באמת מכירה שום צורת חיים אחרת.
אני משתדלת למצוא הנאות וסיפוקים מהדברים הקטנים: מהבית הנקי אותו אני מתחזקת בקפדניות, מהארוחה החמה הממתינה כל ערב בתנור, מהשולחן שאני עורכת לכבוד בואו של בעלי החוזר עייף מהעבודה.
כשאני מסתכלת על התמונות שלנו לאחרונה, אני מבינה שאנחנו לא נראים מאושרים כמו בעבר, והאמת היא שאני תוהה לפעמים אם זה כל מה שיש לחיים להציע לי.
אני לעולם לא חולקת את המחשבות האלה עם איש- הרי זה יהיה לחלוטין לא יאה אם מישהו יגלה אותן, אך ביני לבין עצמי אני לא יכולה להפסיק לשאול האם יכולתי לבחור אחרת.
גם הריחוק בין שנינו מתעמק לאחרונה ובעלי חוזר כל פעם בשעות מאוחרות יותר- עיכובים בעבודה, כך הוא מסביר ואילו אני נדרשת לקבל הכל בהבנה: להכניס את הארוחה החמה למקרר, להתכסות בחלוק ולהמתין בסבלנות עד שיחזור.
הוא מעיר לי שאני מעשנת לאחרונה הרבה יותר, אפילו יותר ממנו וכי זה לא ראוי לאישה במעמדי. אני מסבירה לו שזו הדרך שלי למלא את חלל הזמן הפנוי שנוצר לי. גם הוא, כך נדמה, לא נשאר חייב ולאחרונה אני רואה את הבר שלנו מתרוקן בקצב מסחרר, "זו הדרך שלי לשחרר מתחים"- הוא מסביר, ואני מוזגת לו כוסית נוספת, לבקשתו.
אני משתעשעת לאחרונה ברעיון לצאת לעבודה אמיתית, במשרד. אמנם מעולם לא הזדמן לי ללמוד כפי שקיוויתי אך אני בטוחה שיש לי יכולות שעשויות להתגלות כשמישות בשוק העבודה, או לפחות כך הייתי רוצה לחשוב.
אני משערת שהיוזמה שלי לא תתקבל בצורה חיובית אם אי פעם אעיז להעלות אותה באוזניי בעלי, הרי הוא הרצה לי כמעט מאז שהכרנו על כך שעליו להיות המפרנס היחידי בבית.
אני מנסה לשכנע את עצמי שעליי להיות מרוצה מחלקי, הרי יש לי את כל מה שאני צריכה כשחושבים על כך לעומק.
החיים בפרברים..לא מתחשק לכם לדעת לפעמים איך זה שם בחוץ?


























































סטיילינג ועריכה- אני.
צילום- אני ונתן.

סט ראשון:
נתן לובש: חולצה מכופתרת מפוקס עודפים, ווסט- יד שניה מאחיו, מכנס- רנואר עודפים, ג'קט- מתנה ממני לרגל הוולנטיין דיי, נעלים- נעל סנטר, עניבה- שלי, מתנה מאמא.
אני לובשת: שמלה- מנגו עודפים, חולצה מכופתרת, קרדיגן וסיכה- יד שניה מיוד, גרביונים- משביר, נעליים- ניין ווסט עודפים, קשת צמה- אסוס, עגילים- דיווה, חגורה- לוצ'י עודפים, מעיל- קסטרו, כפפות- איביי.

סט שני:
נתן לובש: חולצה מכופתרת ומכנס- רנואר עודפים, ג'קט- מתנה ממני, ווסט- יד שניה מאחיו, נעליים- נעל סנטר, עניבה- שלי, מתנה מאמא.
אני לובשת: שמלה- שוק אשדוד, סיכה- יד שניה, מתנה מסבתא, קשת- מתנה מהמעצבת יעל שטיינברג, גרביונים- המשביר, נעליים- ניין ווסט עודפים, מעיל- זארה, נקנה בשוק באשדוד.

סט שלישי:
אני לובשת: חולצה מכופתרת- זארה, יד שניה מיוד, נעליים- 24/7, חצאית- שוק אשדוד, חגורה- מתנה מהמעצבת יעל שטיינברג, טבעת- יד שניה, מתנה מסבתא.


29 תגובות:

  1. וואוו! וואוו! וואוו! שאפו לובה על ההפקה המושקעת ומעוררת ההשראה!
    מהמממים אתם!

    השבמחק
  2. לגמרי וואו, תמונות מגניבות.
    אהבתי במיוחד את זו שאת יושבת ליד השולחן עץ במטבח ומוזגת תה.
    סחטיין

    השבמחק
  3. חמוד מאוד!
    השימוש בפלאש חזיתי מבאס חלק מהתמונות, אבל סטיילינג משובח!

    השבמחק
  4. כל הכבוד על הרעיון והביצוע!
    והלבוש האהוב עלי היה של הסט השני.

    השבמחק
  5. מהמם!
    סחתיין על ההפקה :-)

    השבמחק
  6. ההפקה ממש מושקעת .

    אהבתי!:)

    השבמחק
  7. לובלוב הדהמת אותי! יותר נכון הדהמת-ם!
    אמרתי לך, כל מה שלא תלבשי נראה וינטג'
    ד"א פעם הבאה שאני באשדוד את כל כך עושה לי את התסרוקת עם ה"כתר-צמה", ברור?!?!!?

    השבמחק
  8. מדהים!!!
    אין לי מילים
    והתזמון שלך פשוט מושלם!
    נכנסתי להביט בזה בדיוק אחרי שראיתי את פרק סיום העונה שלישית של mad men
    ואני חייבת להגיד שבתמונה עם הסיגריה ביד יצא לך סטיילינג מושלם של בטי דרייפר
    כל הכבוד על ההשקעה!!
    שאפו..

    השבמחק
  9. הפקה מדהימה,אבל חוץ מהסטיילינג מאוד אהבתי את הקטע שצירפת למעלה.
    כתבת או ציטטת?
    דרך אגב- התגובה הראשונה והאחרונה שכתבתי בבלוג נגעה לרכישות דרך אתרי אינטנט, ואני חושבת שמגיע לי מזל טוב- עשיתי את ההזמנה הראשונה שלי וקיבלתי אותה!. תודה על הטיפים ועל העזרה בהיכרות עם העולם של רכישות דרך האינטנט.

    השבמחק
  10. מתה על הבלוג שלך, בד"כ לא מתחברת ללבוש - אבל הפעם הכל היה פשוט וואו אחד גדול!

    נ' 2.

    השבמחק
  11. wow!
    אפשר לכתוב כאן ,כוסית,? כי זה הדבר הראשון שחשבתי עליו בזמן שעברתי בין התמונות..

    שאלה - זו צמה או קשת שקנית?
    מאוד יפה.

    השבמחק
  12. אני ממש בהלם מהאופן החיובי שבו ההפקה מתקבלת. הגיתי אותה בהשראת 'מד מן' כמובן ואז כשביקרתי במשרדים של 'את' וקיבלתי את גליון הסילבסטר החגיגי עם יהודה לוי במחווה לאותה סדרה בדיוק- החלטתי שזה סימן ושחייבים לממש את זה.
    מאז הספקתי לבטל ולהחזיר את התוכנית לפועל כמה פעמים, פשוט כי ידעתי שאנחנו נטולי תפאורה ראויה, יכולות צילום סבירות ושאר אמצעים.
    זו הפקה ב-1.90 ש"ח מכל הבחינות ולמרות זאת אני שמחה שהיא יצאה ממש מוצלחת.
    לכל מי ששאל: את הטקסט בהתחלה אני כתבתי, כאילו בעקביה האדומות של הדמות המופרעת שגילמתי באותו יום.
    הצמה המאולתרת היא למעשה קשת שעלתה 1.75 פאונד והזמנתי לפני כשנה באסוס, יצא שהצבע של הקשת זהה לחלוטין לצבע השיער שלי ולכן היא היתה סוג של שיחוק.
    הסתובבתי עם חיוך מטופש כל הערב אתמול כי שמחתי שיצא לי פוסט בדיוק כפי שקיוותי, אין ספק שהתגובות של כולכן שימחו אותי אפילו יותר.
    תודה!

    השבמחק
  13. אה ונופר- מזל טוב! וזכרי את הסלוגן הבא:
    לובה- מבתקת בתולות איביי מאז שנת 2009.
    (כן, גנבתי מלורליי).

    השבמחק
  14. הבהלת אותי בהתחלה עם הטקסט. לשנייה קניתי את זה. כמובן שברגע שכתבת "בעלי" וראיתי את התמונות בהמשך הבנתי שמישהי הושפעה קשות מהסדרה "מד מן" (או כמו שקראו לה בהתחלה בישראל "הגברים של שדרות מדיסון").

    השבמחק
  15. מהמם ממש, סחטיין על שיתוף הפעולה מהצד הגברי.
    יצא נפלא. הבית מתאים מאוד גם לאווירה אפלולית של כאילו הכל נחמד אבל מתחת פני השטח... טוב את יודעת. מקווה שאצלכם הכל מושלם בחיים.
    נשיקות.

    השבמחק
  16. וואו! אחד הפוסטים המדהימים שנתקלתי בהם
    כל הכבוד על ההשקעה והמקוריות!
    ושאפו לנתן על שיתוף הפעולה- איזה חמוד :)

    לירון

    השבמחק
  17. אהבתי... לא מכירה את הסדרה שכולם פה מדברים עליה אבל יצא פוסט מקורי ומעניין.

    השבמחק
  18. אהבתי... לא מכירה את הסדרה שכולם פה מדברים עליה אבל יצא פוסט מקורי ומעניין.

    השבמחק
  19. מתה עליך! את נהדרת!
    שאפו!!!!
    חולצת הדובדבנים היסטרית!!!
    אני צופה לך עתיד מזהיר...יאללה-תפרצי!

    השבמחק
  20. אחלה! יצא מעולה! ממש מושקע ויפה!

    השבמחק
  21. אני לא רוצה את הסדרה המדוברת אבל הזכרת לי בתמונה עם הקומקום את ברי מעקרות בית נואשות:)
    יצא מהמם!

    השבמחק
  22. רק אני רואה פה זעקה של ילד לעזרה?
    בחורה לא מרוצה. שנראית לא מאושרת.
    בחור, שנראה לא מאושר בערך כמוה.
    מבטים של אכזבה, לא אותה אהבה שהייתה פעם.
    בתמונות, בפוסטים ישנים. נראיתם הרבה יותר מרוצים, אוהבים. נראיתם שלמים.
    היום את נראית כ"גבירה" והוא כבחור שנשאר מאחור. כאילו היית מלכת היופי שמנפנפת את החבר הישן ודוהרת קדימה.
    15 דקות התהילה שלך הן עכשיו. בעוד כ-15 תהיה זו מישהו אחרת.
    אולי תחזרי להראות מאושרת? גם ממנו. ואולי גם לו יחזור הניצוץ, והוא לא יראה אומלל.

    השבמחק
  23. שאפו לובה על פוסט והפקה מדליקים!!

    השבמחק
  24. הפקה מקסימה, נערת פרברים שכמוך! כל הכבוד.

    השבמחק
  25. תודה רבה לכולכם על המחמאות!
    ותודה לנתן הדוגמן שפרגן לי ושיתף איתי פעולה.
    אנונימי אחרון- שפשפתי את הראש כמו בסרט מצויר וניסיתי להבין האם התגובה שלך רצינית או לא. עד עכשיו לא הבנתי.

    השבמחק
  26. יואווווווווווו
    מה פספסתי כאן בשבוע שלא הייתי!
    שיר מדהים ותמונות עוד יותר מדהימות.
    ממש קטלוג!

    השבמחק
  27. מהממת!!!!
    אני חייבת לדעת, את באמת מעשנת, או רק בכאילו?

    השבמחק
  28. בלונדי- תודה רבה :)
    נינה- תודה! עישנתי בעבר, לעולם לא באופן קבוע. נתן לעומת זאת לא ניסה אף פעם לעשן :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top