יום שישי, 1 בינואר 2010

Happy new year!

אז, עבר עשור, הא?
זה הסילבסטר הרביעי שלי ושל נתן ביחד והסילבסטר הראשון שאנחנו חוגגים יחדיו בפועל. גם הפעם היה חשש שדרכינו יפרדו גם בפעם הרביעית ברציפות, שכן נתן חש ברע אתמול והגעתו לארוחה המשפחתית הוטלה בספק.
בסופו של דבר, רצו אלוהי הנוסידקס שלא ניפרד גם הערב ונסענו לביתה של אמי לחגוג את ערב ראש השנה האזרחית יחד.
אני משוכנעת שרובכם חגגתם את הכניסה של העשור החדש בצורה מרטיטה יותר אם כי ראוי לציין שגם לנו היה לא רע בכלל.
קצת לפני חצות חזרנו הביתה ונתקלנו במהדורת חדשות שמבשרת על נפילת טילים בנתיבות. תחושה כל כך כבדה של דה ז'ה וו תקפה אותי עד שלא הצלחתי להבין אם מדובר בשידור חי או מעין סיכום לא סימפטי במיוחד של השנה הקודמת.
בפתח השנה החדשה כבר היינו במיטה, יחד עם פרדי ויכולתי להרגיש עד כמה טוב לי ועד כמה אני שמחה.

השנה החדשה היא תמיד בסימן של משאלות, מטרות והחלטות לגבי העתיד לבוא ואני החלטתי לסמן לעצמי כמה מטרות שחשבתי שהן ריאליות מספיק כדי שאצליח להגשימן השנה- המטרה הראשונה תהיה בראש ובראשונה להפסיק להרוויח משכורות רעב. השאיפה היא לפתח את המגמה שהתחילה בשנה הקודמת כדי שאפשר יהיה לסיים את החודש בכיף ולא רק בדוחק.
המטרה השניה מתקשרת לכך שדואי חוזר לבקר אותנו אחרי שבועות שלא ראיתי אותו. בשנה האחרונה היה לנו רק שיברון לב מכלבים שניסינו לעזור להם. באנו עם הכוונות הטהורות ביותר, פרסמנו בכל הכח והגענו למבוי סתום בכל פעם מחדש.
מסתבר שדואי לא שכח אותנו, ואחת ליום הוא מגרד את הדלת ובוכה בצדה השני עד שפיתחנו ריטואל חדש שבו אני מקדישה לו כל יום עשר דקות, שהן רק עבורו ובהן אנחנו יושבים בחדר המדרגות ומתחבקים.
לפעמים דואי בא לבקר בגלל האוכל ולפעמים כל מה שהוא רוצה זה תשומת לב- הוא כל כך מתרפק ואוהב הכלב הזה, שזה נעלם מהבנתי איך איש לא רוצה בו.
הצעתי לנתן לשמש כמשפחה אומנה לכלבים שנמצאים בסכנת חיים וזקוקים לבית זמני עד שיאומצו. אני חושבת שזו פשרה ראויה בהתחשב בעובדה שאין לנו אפשרות לאמץ כלב נוסף, למרות שאני מאוד רוצה. גם לפשרה הזו נתן הגיב בחשש, למוד מהכאבים שכבר עברנו, אבל אני משוכנעת שכל מה שאנחנו צריכים זו חוויה מתקנת אחת- כלב אחד שנצליח למסור לאימוץ, כדי שנקבל מוטיבציה להמשיך לעסוק בזה באופן קבוע.
אז זו המטרה הנוספת שלי לשנה החדשה: ניסיתי ליצור קשר עם אנשים שפתחו קבוצות בפייסבוק שמחפשות משפחות אומנות אך בינתיים לא קיבלתי שום פידבק. זו הסיבה שאני כותבת את זה כאן- אם יוצא לכם להיתקל בקבוצה שמחפשת משפחות אומנות או יוצא לכם לשמוע על משהו כזה, צרו עמי קשר בבקשה כדי שאוכל לקדם את המטרה הזו במהירות האפשרית.

אני מקווה שנהניתם אתמול ושמצפה לכולנו שנה אזרחית מוצלחת, פורייה ומהנה.
הנה התמונות מהערב שלנו:




האאוטפיט- שמלת נוצות: מתנה מאמא, נקנתה בזארה ב-200 ש"ח, ג'קט- מתנה מאמא, נקנה בגולף לפני כ-6 שנים, גרביונים- נקנו באיביי ב-45 ש"ח, נעליים- נקנו בשוק באשדוד ב-20 ש"ח, תיק- מארק ג'ייקובס, נקנה באיביי ב-140 ש"ח, סיכת פפיון- מתנה מיוד.
האאוטפיט של אחותי- נעליים: זארה, חצאית- תמנון, שאל וטבעת- נקנו בטיול בטבריה, חולצה וגרביונים- אנונימיים.

וזה כבר מה שלבשתי היום- שמלת השבת של לובה'לה:



האאוטפיט השני- שמלה: מתנה מבוטיק 'פיליה' (תודה שוב!), קלאץ'- מתנה אמא, נקנה ב-150 ש"ח, גרביונים- נקנו בניו פארם ב-20 ש"ח, נעליים- טופשופ יד שניה, נקנו באיביי ב-30 ש"ח, חגורה- h&m נלקחה מחולצה אחרת, קשת לשיער- מתנה מיוד

'ארץ נהדרת' חוזרת הערב סוף סוף לשידור כך שאני לא יודעת מה איתכם אבל לנו מצפה ערב נהדר :)

10 תגובות:

  1. לובה היקרה! 2 האאוטפיטים ממש מושלמים! איזה ניגוד- יום שחור ויום לבן צחור. תתחדשי לך עם נעלי הטופ שופ- הן ממש שוות.

    השבמחק
  2. ממש ממש יפה לך לבן...

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי את מה שלבשת..
    והשמלה הלבנה מושלמת!

    השבמחק
  4. שתי השמלות מצויינות! אבל ממש אהבתי את הלבנה...את נראית בה מעולה

    אגב שיהיה לך ולחבר שלך המון הצלחה! אתם המון זמן ביחד (טפו טפו טפו)

    השבמחק
  5. ואוו הגרביונים באאוטפיט הראשון פשוט- וואו!
    שנה אזרחית טובה:)
    (ובהחלט ארץ נהדרת זה מתכון לערב מוצלח:) )

    השבמחק
  6. מהממת מהממת מהממת!!!
    2 האאוטפיטים ממש יפים..
    שתהיה לך שנה מעולה :)

    השבמחק
  7. תודה רבה לכולכן ושנה אזרחית טובה!

    השבמחק
  8. השילוב של שמלה לבנה עם גרביונים שחורים זה נפלא. גם האווטפיט השחור מהמם. הכי סילבסטר.

    השבמחק
  9. אין לי מילים
    שני האאוטפיטים פשוט מדהימים
    שתהיה לך שנה אזרחית נהדרת (באיחור כרגיל - אבל נראה לי שאת כבר רגילה לתגובות המאוחרות שלי :)

    השבמחק
  10. תודה רבה ו..רגילה, בטח שרגילה :)
    שנה טובה לכן!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top