יום רביעי, 6 בינואר 2010

הגרלה! הגרלה! הגרלה!

לפני כמה ימים השתתפתי בהגרלה של יריד מעצבי העיר. במסגרת ההגרלה עולה כל יום תמונה חדשה מתמונות היח"צ של האירוע בפייסבוק וכל מה שצריך כדי לזכות הוא לתייג את עצמכם בתמונה.
תייגתי את עצמי והספקתי כבר לשכוח מזה, עד בסביבות 18:00 קיבלתי התראה על תגובות חדשות לתמונה שבה תוייגתי ופתאום גיליתי שזכיתי בשובר של 200 ש" ח מתנה למימוש ביריד.

בעקבות הזכיה, יצרתי קשר עם רותם תורג'מן שאחראית בין היתר על עמוד הפייסבוק של היריד, והחלטנו לערוך את ההגרלה הראשונה שלי בבלוג.
הפרסים שיוגרלו הם חמישה שוברים על סך 200 ש"ח למימוש ביריד (כפי שאני קיבלתי) ו-20 כרטיסי כניסה בחינם לאירוע שיתקיים בסופ"ש הבא (14-16 בינואר) בביתן 10 בגני התערוכה ת"א.
כל שצריך לעשות הוא להשאיר תגובה בפוסט הזה עם השם המלא שלכם או לחילופין עם כתובת אימייל עדכנית ע"מ שאוכל ליצור איתכם קשר במידה ותזכו.
הזוכים בהגרלה יוכלו לממש בקופת הוי.איי.פי של האירוע שם ימתין להם הכרטיס/השובר. שימו לב כמובן שהכרטיסים/שוברים הם שמיים ולכן הם לא ניתנים להעברה.

כדי להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם, אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הרשמי של מעצבי העיר בפייסבוק ולהשתתף בהגרלה שבה זכיתי. את העמוד תוכלו למצוא כאן.
על הזוכים בהגרלה אכריז ביום ג' הקרוב (12.01.10) ב-20:00.
אם תרצו לפגוש אותי ביריד- אני אהיה שם ביום שישי בשעות הבוקר (על השעות המדויקות אדע בוודאי בהמשך).

קצת על היריד עצמו:
חברת I.D. Production יוזמת ומפיקה ב -15 השנים האחרונות את "אירוע מעצבי העיר".
"אירוע מעצבי העיר" הינו אירוע האופנה הגדול בישראל. זהו אירוע דו-שנתי המאחד כ-100 מעצבי אופנה,מהמעצבים הוותיקים והמובילים בארץ ועד למעצבים חדשים מבטיחים וצעירים שהשוק מהווה עבורם קרש קפיצה לעולם האופנה הישראלי.
המעצבים מציגים ומוכרים את קולקציות העונה האחרונה הכוללת בגדי קז'ואל וערב, נעליים ואביזרי אופנה מכל הסוגים והמינים לגברים, נשים וילדים כאחד בהנחות של 30%-70%.
עם המשתתפים הקבועים באירוע נמנים מעצבי אופנה ואקססוריז שכבשו להם מקום של כבוד בעולם האופנה הישראלית, ביניהם יוסף, סיגל דקל, couple of, שומייקר, דיוויד ששון, לצד מעצבים חדשים ביניהם ענבל גוויילי, אניה פליט, רוס אובטה, שרון ויקסמן וקובי לוי.



(תמונות יח"צ של ליאת אשורי לאירוע, צילום- דודי חסון)

לראשונה באירוע מתחם גברים המשלב אביזרים, נעליים ובגדי גברים ליומיום וערב. כמו כן מארח האירוע השנה מותגים בינלאומיים נחשקים לגברים: LEE ו WRANGLER וזאת לאור ביקוש קהל הגברים בארץ.
עוד מציע האירוע מתחם המוקדש לילדים, המאגד את מיטב מעצבי הילדים: SUGAR BOBUX, YOKA BABY, BLACK SHEEP, , טפליא, ורישל ואמא בגדי הריון.

מחיר כניסה: 15 ₪
"מעצבי העיר" – City Fashion
מרכז הירידים, ביתן 10, גני התערוכה, תל אביב
יום ה', 14.1.10: 16:00-24:00,
יום ו', 15.1.10: 11:00-19:00,
יום שבת, 16.1.10: 12:00-22:00.
לקבלת שירות סטיילינג אישי מהמעצבים, שעות קבלת הקהל:
יום ה'-16:00-24:00
יום ו' 16:00-19:00
יום שבת: 14:00-17:00



(תמונות יח"צ של מורן מקובסקי לאירוע, צילום: דודי חסון)

בנוסף לכך, שמחתי לגלות שיריד המעצבים משתפים פעולה עם עמותת 'חבר-לי' במסגרת פרויקט מיוחד:
12 מעצבים מהאירוע תרמו מזמנם וכישרונם ויצרו צעיפים שיימכרו במהדורה מוגבלת באירוע וסך ההכנסות ממכירת הצעיפים יועברו לעמותה שתסייע למצוא לאותם כלבים עזובים ותחת סכנה, למצוא בית חם ולהתאכסן בפנסיון בזמן החיפוש.
יוסף, כתומנטה, ושרון ברונשר לצג מעצבים חדשים כמו עטרה דלנגה, Toosha ואניה פליט, החליטו לעצב צעיפים ברוח המותג, שיימכרו בטווח המחירים של 50-90 ₪ על מנת לסייע לעמותה לקבל כמה שיותר הכנסות. מיטב סלבריטאי ארצנו דוגמת אסתי גינזבורג, אורי גוטליב, טלי שרון, שרון חזיז ועוד, התנדבו להצטלם עם הצעיפים וחיית המחמד שלהם על מנת לעודד את באי האירוע לרכוש את הצעיפים ולתרום לעמותה.

(צילום: רונן פדידה)

ולסיום, קבלו לינק לשיתוף הפעולה בין מארגני האירוע לבין הסלבס שנרתמו למאמץ:



בגדים זה אמנם כיף גדול אבל אני רוצה להוריד את הכובע בפני מארגני האירוע שחשבו על היוזמה המבורכת הזו.
הלוואי וחורף חם יעבור על כל הכלבים מחוסרי הבית!



שיהיה לכם בהצלחה בהגרלה, אשמח לראותכם באירוע בין אם תזכו ובין אם לא!
תודה לרותם ולמארגני האירוע שהעניקו לי את ההזדמנות לצ'פר את הקוראים שלי :)

53 תגובות:

  1. איזה יוזמה! כל הכבוד!
    אשמח להשתתף בהגרלה. מקווה שאזכה...

    השבמחק
  2. רעיון מקורי ומהנה!
    אני בפנים :)

    השבמחק
  3. גם אני רוצה, הלוואי ואזכה ותודה מראש על ההזדמנות והיוזמה.
    מאיה שפיגל.

    השבמחק
  4. איזה כייף - תרשמי גם אותי... גילי גולנדר.

    השבמחק
  5. גם אני! גם אני!
    אשמח להשתתף בהגרלה,
    תודה,
    לירון שפיצר

    השבמחק
  6. איזה כיייף!!!!
    מקווה לזכות
    לובה קוליק

    השבמחק
  7. אם וכן.. אז תודה מראש...מיכל

    השבמחק
  8. איזה כיף!:)
    מצטרפת

    בת-אל
    batel.ge@gmail.com

    השבמחק
  9. אני היתי רוצה מאוד להגיע לשם
    אבל היות שזה בדיוק בסופשבוע לפני הבחינה הראשונה שלי הסיכויים נראים קלושים למדי.. :(

    השבמחק
  10. כל הכבוד! יופי של יוזמה!
    למרות שכניסה ב-15 שקלים זו העלאת מחיר לעומת שנים עברו...

    (-: יאללה למה לא. גם אני.

    השבמחק
  11. הגרלה זה טוב :-)

    אודליה odel76@gmail.com

    השבמחק
  12. דברים חינם זה נחמד :)
    והבויפרנד שלי גאון, אז המחשב שלי חזר לפעול וכנראה גם אני אחזור לפעול :)

    או, כל מציאות השוק שלך עשו גם לי חשק, איך את עם השבוע הבא?

    השבמחק
  13. אני אשמח להשתתף בהגרלה :)
    שימרית אטד

    השבמחק
  14. יש לי מגיבה בשם לובה! קול.
    אנונימית מיכל- אני צריכה שתשאירי תגובה חדשה עם שם מלא או האימייל שלך כפי שביקשתי בהנחיות כדי שאוכל להכניס את השם שלך להגרלה..
    יוד- הכל שאלה של כמה עומס בעבודה יהיה לי ואיך אני אצליח לפנות את היום, שמחה שחזרת לחיים..דאגתי לך!

    השבמחק
  15. בהצלחה לכולם...

    talilas@hotmail.com

    השבמחק
  16. אני! אני! אני!
    טל סויסה (את צריכה את השם באנגלית כדי להגיע לפייסבוק?)
    taltul_91@hotmail.com

    השבמחק
  17. מעולה!
    כבר מזמן אני קוראת כאן ובאמת הגיע הזמן להתחיל לרשום תגובות...
    יריד מהנה!
    שרון גולץ

    השבמחק
  18. אם כבר, אז גם אני :)
    האמת שמה שהכי "עשה לי את זה" - אלו הצעיפים בסוף. תמיד שמחה לתרום למען בעלי חיים.

    השבמחק
  19. תרומה לטובת חיות זה באמת חדש ומגניב. התמונות גם יפות.

    השבמחק
  20. רעיון יפה מאוד
    יצא לי להיות בכל יריד מעצבים שהיה עד עכשיו ונהנתי מאוד אני, אני יהנה יותר אם יהיה לי 200 שח' יותר לבזבז.

    השבמחק
  21. סחטיין על השת"פ- משתתפת בהגרלה- אנה אלקיס

    השבמחק
  22. רוצה שובר ליריד המעצבים, איזה כיף!!
    קרן
    keren_pt@yahoo.com

    השבמחק
  23. וואוו נהיה שווה להגיב פה:)

    השבמחק
  24. יוזמה מבורכת!!!
    :)

    טלי
    mankochka@yahoo.com

    השבמחק
  25. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  26. אשמח להשתתף בהגרלה.
    ilana_ri@walla.com
    כל הכבוד על היוזמה של המארגנים! איזה יופי!

    לובה אני חייבת להגיד שהתמכרתי לבלוג שלך בחודשים האחרונים. יש לי אפילו טקס קטן ונחמד כזה כל יום יומיים להתיישב מול המחשב ובין כל המועדפים שלי ללחוץ קודם כל על הבלוג שלך... מה אני אגיד לך - ממכר! פשוט כיף לקרוא פה, ולראות תמונות שלך ותמונות מאתרים וקמפיינים. תמשיכי ככה :]

    השבמחק
  27. איזה נחמד , בהחלט משהו חביב לחיילת מרוששת כמוני חח

    אור איבשיץ
    orale89@gmail.com

    השבמחק
  28. אשמח לזכות, אחותי מגיעה מניו יורק והיא עושה שופינג רק בארץ....הזדמנות נפלאה
    יעל

    השבמחק
  29. רד, וורי רד.
    :)
    או בשמי הפחות רשמי - אליזבת וולפסון, האישה והשומן המנטאלי.
    3>

    השבמחק
  30. אחלה רעיון למרות שאני אף פעם לא זוכה... אולי הפעם..

    דקלה נשיא

    השבמחק
  31. אני אשמח להשתתף (:
    נועה לדיז'נסקי

    השבמחק
  32. אני גם רוצה להשתתף...
    מירב אוחנה
    merav_ohana7@walla.com

    השבמחק
  33. חברים, אני מאוד מודה לכם על ההיענות
    אבל שימו לב שכדי להשתתף בהגרלה צריך להשאיר שם מלא או מייל וחלקכם לא השארתם.
    יש הרבה מגיבים והרבה פרסים אז תקלו עליי בבקשה ותזדההו או לפחות השאירו אמצעי התקשרות כדי שלא אצטרך לרדוף אחריכם במידה ותזכו :)
    בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  34. שיר נוב shir_nov@walla.com
    את כזאת חמודה!
    אני מקוה שאראה אותך שם...

    השבמחק
  35. אחלה בלוג !!!



    עדן לוי EDEN0101@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  36. רשא עואד...
    בהמלצת חברה טובה ...
    כם אני רוצה להשתתף בהגרלה !

    השבמחק
  37. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  38. ליאת אשורי נראת בתמונה כמו ילדה מפגרת. עדיף לה להישאר מאחורי הקלעים....

    השבמחק
  39. מגניב ביותר!!
    שיר נוב
    והימיילי שלי- shir_nov@walla.com

    השבמחק
  40. " Roncho ציין...
    הי, קודם כל סחתיין. חוץ מזה, אמנם זו הגרלה, כלומר אבל זה המקום לציין שאני אף פעם לא הייתי בשוק מעצבי העיר (למרות שזה נערך לא רחוק מהבית שלי) - אז נראה לי שהגיע הזמן ללכת. אז תרשמי אותי להגרלה, ואולי יהיה לי מזל גדול :)"

    נו, אז אני קצת מפגרת. המייל המלא שלי הוא
    dont.send.spam82 (at) gmail.com
    בטח ברור לך למה אין שטרודל...
    מצטערת :)

    השבמחק
  41. קמפיין חדש יצא לשטח: תנו לג'ינג'ית לזכות!!!
    לובה היקרה!!
    אני מקווה שתבחרי בי ואזכה ב200 שקל מתנה!!! אחרי סקירה מעמיקה של האתר של מעצבי העיר אני יודעת בדיוק מה אני אקנה בהם!!! עד אז אמשיך לחלום על אותם פריטים שווים (יש לי טעם יקר חחח)
    תמר ניר tamarinir@walla.co.il

    השבמחק
  42. אני רוצה להשתתף בהגרלה!

    לילך יחזקאל
    LILACH422ֲWALLA.COM

    ד"א אני קוראת את הבלוג שלך מדי יום ואני פשוט נהנית! את גדולה!

    השבמחק
  43. מה לא עושים בשביל להפתיע את החברה: נדב ארבל nadavskunk16@hotmail.com

    השבמחק
  44. איזה כיף הלוואי שאזכה.... ;)

    השבמחק
  45. מרים יוסקוביץ11 בינואר 2010 בשעה 15:30

    אשמח להשתתף ותודה על הרעיון!
    מרים יוסקוביץ

    השבמחק
  46. איזה יופי של רעיון!

    אשמח גם להשתתף, ואולי אפילו לזכות באיזה שופינג מענג!

    אני לגמרי בפנים!

    השבמחק
  47. מגיבים יקרים, מי שהשאיר תגובה ללא פרטי התקשרות- זה הזמן לעדכן.
    ההגרלה תיערך רק בין המגיבים שפרטי ההתקשרות ו/או שמם המלא מופיעים בגוף התגובה.
    אני אצטרך להעביר את שמות הזוכים למארגני האירוע ולכן חשוב מאוד שאוכל ליצור עמכם קשר.
    תודה!

    השבמחק
  48. רוצה, רוצה!

    yael.rozenvald@gmail.com

    נרמשתי רשמית,

    יעל רוזנולד

    השבמחק
  49. נרשמתי עכשיו ומאוד מקווה לזכות בשוברי הקנייה. אוהבת מאוד אופנה והולכת תמיד לשוק מעצבי העיר, אולי יצא הפעם לזכות במשהו במסגרת הארוע.
    בתודה,
    ורד
    verdy1@wlla.com

    השבמחק
  50. נרשמתי באופן רשמי. אשמח להשתתף בהגרלה ולזכות בשוברים.
    verdy1@walla.com

    השבמחק
  51. נרשמתי לאתר ולהגרלת מעצבי העיר, אך השארתי בתגובה מייל שגוי. המייל הנכון: verdy1@walla.com
    בתודה,
    ורד

    השבמחק
  52. נרשמתי ואני חושבת שזה מדהים ומקווה שגם אזכה בצופר
    arieltc10@hotmail.com

    השבמחק
  53. איזה כיף! :)
    אני גם אשמח להירשם להגרלה
    עדי לירון

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top