יום שבת, 30 בינואר 2010

מחווה לפגי באנדי

החלטתי לנצל עד תום את הבגדים שקיבלתי מיוד במסיבת הקח-תן הפרועה שלנו, ולכן גם השמלה שאני לובשת הפעם וגם הקלאץ' שאני מחזיקה בידי היו שייכים ליוד במקור.
אמנם את קורותיו של הקלאץ' הזה טרם יצא לי להכיר (אם כי גם הוא עושה רושם של תיק איכותי ממש), על השמלה אני יכולה לספר שהיא וינטג' אמיתית ושהיא נקנתה ע"י יוד יחד עם הטיקט המקורי שלה ותג המחיר הדמיוני שהיה מודפס עליו.
גם אני, עד לפני כמה שנים, לא נמניתי על קהל חובבות המנומר. אני חושבת שהחיבה שלי להדפס הזה היתה חלק ממגמה רחבה יותר של פתיחות שהתחלתי לגלות כלפי אופנה בתקופה האחרונה והיא לאו דווקא קשור לכך שמנומר הוא סוג של טרנד בחודשים האחרונים.
הרי פעם היו סקאלות צבעים שלא הייתי מעיזה בכלל לעלות על דעתי והיו לי כמה איסורים בולטים ואילו בזמן האחרון אני אומרת 'הכל הולך' בנוגע ל..בעצם כמעט על הכל: צבעים, הדפסים, גזרות.
יותר כיף ככה, באמת שכן.






























אני לובשת: שמלה וקלאץ'- יד שניה מיוד, סנדלים- Dune, יד שניה מאיביי (30 ש"ח), חגורה- שייכת לשמלה אחרת, קשת- מתנה מהמעצבת יעל שטיינברג, קרדיגן- איביי (60 ש"ח).

אם לגבי אופנה אני מגלה פחות ופחות שמרנות, הרי שלגבי סדרות הטלוויזיה שלי אני בד"כ דוגלת בגישה של "חברי וי.איי.פי בלבד" ולכן מצחיק אותי לחשוב שקייטי סיגל היא לא רק פגי באנדי כי אם גם ג'מה, האישה הקשוחה וחסרת הרחמים של 'ילדי האנרכיה'.
בזמן האחרון, המועדון הסגור שלי (שנפרד לאחרונה מ'גיבורים' ואת 'איך פגשתי את אמא') קיבל לשורותיו, אם כי בהיסוס מה את 'ילדי האנרכיה', את 'מד מן' ואפילו את 'האחות בטי' שקופצת לבקר מדי פעם.
עדיין לא התמכרתי מספיק כדי להגדיר את הסדרות האלה בתור הקבועות שלי, באותה מידה שבה לא כל חבר תבחרו להביא הביתה לאמא, אבל אנחנו כנראה בדרך לשם.

ולסיום, פנינה אמיתית שיכולה לצאת אך ורק ממני:
-"נתן, זה מוזר שבא לי לגרד מוצרלה מעל התירס שלי, שגם ככה ספוג בחמאה?"
-"מוזר ביחס למה? ביחס אלייך? זה לא מוזר בכלל, את גם ככה מוזרה"
-"אתה צודק, לא יודעת מה חשבתי לעצמי"
*מגדרת את המוצרלה מעל שניצל תירס במקום*

שיהיה לכם שבוע טוב וגבינתי!

נ.ב
תודו שזה מסודר, יחסית אליי:


15 תגובות:

  1. מאוד אהבתי. הולם אותך המראה. אני עכשיו מחפשת מנומרים בטירוף ולא מצליחה בינתיים למצוא כאלה שאני רוצה לאמץ אליי.

    השבמחק
  2. ושתי- תודה בובה! על מה את מדברת? יש לך שני מנומרים לוהטים בבית :)
    טלי- זו טלי? טלי אחותי? זו שמאותם הורים נוצרתי איתה? תודה! :)

    השבמחק
  3. אהבתי :-) מאוד הולם אותך והמנומר נראה קלאסי ולא צ'יפ.
    יש עונה חדשה של "איך פגשתי את אמא" שמשודרת בארה"ב מאז אוקטובר, ואני מקווה שבקרוב תשודר גם אצלנו.

    השבמחק
  4. את מקסימה!לוק מתוק!

    השבמחק
  5. girl u r sexy
    התמונה עם פרח (ברח לי שמו) מקסימה

    השבמחק
  6. יפה! והחגורה ממש חמודה..

    השבמחק
  7. רחלי- אני יודעת! ניסיתי לעקוב אחרי העונה הזו ברגע שהיא שודרה בארה"ב ופשוט לא התחברתי אליה. הם איבדו את הסוס ברמה כזו שזה גרם לי לתהות האם אי פעם היה בה משהו.
    ליאן- תודה בובה!
    more4me- תודה וגם אני לא מצליחה להיזכר בו כרגע משום מה.
    מירב- תודה רבה, החגורה הזו כ"כ מוצלחת שאני גונבת אותה בתדירות גבוהה מאותה שמלה שלה היא שייכת במקור.

    השבמחק
  8. השמלה מתאימה לך בול! והצילומים רק משתפרים מפוסט לפוסט! מאוד אהבתי. שבוע טוב!

    השבמחק
  9. מה? למה היתה מוצרלה על השניצל תירס מלכתחילה?...
    אני אוהבת מנומר עד מאוד.
    וארונות.
    ואת פרדי.
    ואת הקשת שלך.

    השבמחק
  10. או, את עושה חסד עם דברים שלא חשבתי שיראו יותר אור שמש.
    לתיק אין היסטוריה מסעירה כמו לשמלה. קניתי אותו באדרת, הלכתי איתו שבועיים, קיבלתי עליו מחמאות, הבטחתי לעצמי שלא אוריד אותו לעולם כי הוא מושלם ודחפתי אותו באיזו פינה לשלוש וחצי שנים - עד את הגעת.

    אני ממש נדהמת לפעמים מכמה שונה אותו פריט יכול להראות על אנשים שונים. אני הרגשתי בשמלה הזו [שכיניתי במשך שנים "שמלת השפנפנות שלי"] כאילו יצאתי ממדור "הבת של השכן" ב'פנטהאוז' והיא סימלה בשבילי כוח, מעין "לבושה להרוג" שכזה.
    את לעומת זאת, נראית איתה רומנטית וכל המראה הזה משדר משהו שבחיים לא הייתי מייחסת לשמלה.

    השבמחק
  11. ליליה- היי, שמעתי עלייך הרבה. ברוכה הבאה למאפיה שלנו? D:
    דנה- לא היתה מוצרלה על השניצל, אני הוספתי אותה לשם בבהמיות אופיינית ואפילו ציינתי שזה היה טעים במיוחד.
    את יודעת שחלמתי הרגע שהייתי במסיבת יום הולדת אצלך? סיפור אמיתי!
    יוד- זה עדיין סיפור מוצלח יותר מאשר "את התיק הזה קניתי בסייל בזארה". ולגבי השמלה- כנראה שהסוד הוא בציצים D:

    השבמחק
  12. הדיאלוג בנושא המוצרלה שעשע אותי להפליא (בתור מי שנשנוש אולטימטיבי אצלה הם שקדי מרק ו/או כרוב כבוש מקופסה, בדרך כלל כל אחד לחוד, אני לחלוטין מבינה את הצורך במוצרלה על התירס).
    השמלה מקסימה, במיוחד עם שילוב החגורה מהשמלה האחרת. לאט לאט גואה בי החשק להיות גם חברה של יוד. נראה לי שווה.
    נ.ב כשתגיעי לתל אביב בפעם הבאה, אשמח אם תעברי גם בארון שלי, יש לי שם כמה פריטים עם שמך עליהם, שממזמן הפסיקו לשאת את שמי (אי שם לפני שתי מידות).

    השבמחק
  13. יעל- לאור ההצלחה עם השניצל, אני עדיין שוקלת לנסות את המוצרלה מעל התירס, מטורף ככל שיהיה!
    ואיטס אה דייט, איתך וגם עם הארון שלך :)

    השבמחק
  14. השמלה הולמת אותך ביותר.הצלחת לעדן את המנומר שבשמלה עם שאר האקססוריז וליצור לוק מתוק במיוחד. אני אוהבת את הסטייל שלך. את מוזמנת לבקר גם.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top