יום שישי, 29 בינואר 2010

קמפיין הבלוגריות ממשיך (או- הפרפר שלא פחד ממני)

כשהגעתי לסניף של TNT כדי לבחור לעצמי את הפריטים, החלטתי (לאחר שאספתי אוסף נאה למדי של פריטים עבור עצמי) לקחת גם פריט עבור אחותי למען פוסט משותף בנושא. כשחיפשתי את הפריט המושלם עבור טלי, ישר קלטתי טרנץ' בצבע פוקסיה שמונח לו על קולב המבצעים ב-129 ש"ח בלבד. מעבר לעובדה שהצבע שלו מאוד רענן ונעים, הוא גם עשוי מעולה עד הפרטים הקטנים ואהבתי במיוחד את הצד האחורי שלו שנראה מאוד מוקפד ועשיר.
בתור חובבת טרנצ'ים, הייתי חוטפת את הטרנץ' הזה לעצמי מבלי לחשוב פעמיים, אלא שכבר יש לי מעילים וג'קטים בכל צבע ותת גוון אפשרי ולכן החלטתי שהגיע הזמן שגם אחותי תתחדש בטרנץ' משל עצמה.

אני חושבת שמה שניסינו להדגים עם הפוסט הזה הוא שרשת כמו TNT מאפשרת ללקוחות בכל הגילאים למצוא לעצמם פריטים שיאהבו והנה כדוגמא- גם בין שתינו יש פער גילאים לא קטן של עשור ובכל זאת- שתינו לבושות בפריטים של TNT.
מעטות הרשתות שמצליחות להתאים את עצמן לטווח גילאים רחב יחסית ואת מרביתן אני מקטלגת כ"צעירות מדי" או לחילופין כ"מבוגרות מדי". הנסיון של חלקן לייצר נישה מיוחדת הופכת את מרבית רשתות הבגדים כמתאימות לטווח גילאים או לטווח מידות מסוים ואילו על TNT ניתן לומר בלב שלם שהיא רשת אקלקטית ככל הניתן.
הייתי שמחה לראות ברשת בעתיד גם טווח מידות רחב יותר, אם כי גם עכשיו ניתן למצוא שם סריגים והטופים במידות שמניחות על הדעת. בכל הנוגע ליתר מחלקות הבגדים ברשת, אני מאמינה שיש מקום לשיפור במגמה לפנות לקהל יעד גדול ככל הניתן.
במידה וגם המטרה הזו תושג, אוכל להוריד את הכובע בפני TNT ולהכתיר אותם באופן רשמי, בדומה לדנה, כרשת הישראלית הטובה ביותר.


































































(פשטידת התירס של אמא)

(והמאפינס המופלאות של טלי, את המתכון שלהן תוכלו למצוא כאן)

(ילדות ארוזה בקופסא)

אני לובשת: חולצה מכופתרת- יד שניה מיוד, חצאית- המתנה שקיבלתי מיריד מעצבי העיר של גלית לייבוביץ' (100 ש"ח), קרדיגן- TNT ב-90 ש"ח, נעליים- נרכשו בחנות ליד הבית ב-70 ש"ח, תיק- יד שניה, נקנה באיביי ב-50 ש"ח, סיכה- יד שניה, מתנה מסבתא, קשת- איביי, 50 ש"ח.
אחותי לובשת- מעיל טרנץ' של TNT, מגפיים- איטליקה, גרביון- וואו!, קשת וחולצה- אנונימית, שרוולון- יד שניה ממני, סיכת דש- טופ טן, תיק- יריד בקניון.

סופ"ש מקסים לכולכם!

3 תגובות:

  1. אני אישית אף פעם לא הסדרתי ב TNT,האוירה שם גורמת לי לסוג של לחץ של לצאת משם כמה שיותר מהר.
    שני האאוטפיטים מקסימים,ודרך אגב-הפוני בכלל לא נראה נורא!

    השבמחק
  2. שתיכן לבושות מדהים :)
    וכל כך בא לי את המעיל של אחותך!

    השבמחק
  3. ניצן- תודה רבה בובה, הפוני באמת לא כזה נורא- זו החוויה שהיתה נוראית, אני מעדיפה אותו ככה על הצד.
    מירב- תודה בובה, יש את המעיל הזה בעוד כמה צבעים וכולם יפים, אהבתי במיוחד את הפוקסיה ועוד אחד בגוון ורוד בהיר ממש, על גבול הלבן- מאוד מיוחד. בקסטרו יש אחד כזה עכשיו בתור קולקציית מעבר והוא עולה פי 3 יותר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top