יום רביעי, 20 בינואר 2010

יום רע לקניות

זה לפחות מה שהרוכלים החליטו, ככל הנראה בגלל מזג האוויר, כשהחליטו להופיע במתכונת דלילה במיוחד לשוק השבועי האהוב עליי.
אני אוהבת את מזג האוויר הנוכחי בכל הקשר אחר, אבל היום אני קצת כועסת עליו שחירב לי את הפעילות השבועית האהובה עליי.
פרט לעובדה שאני אוהבת לצוד מציאות בשוק, אני מאוד אוהבת להסתובב שם ולספוג את האווירה. מה שמצחיק הוא שבקניון אני מצליחה להסתובב לכל היותר שעה עד שסבלנותי פוקעת והגב מתחיל לכאוב לי באופן סימולטני עם העקבים ואילו בשוק? אני יכולה לשרוף בקלות שעתיים עד שאני נאלצת להזכיר לעצמי שיש לי עוד מה לעשות באותו יום וחוזרת הביתה עם טעם של עוד.

מאחר והיום לא התקיים השוק נסעתי לקניון כדי לרכוש מוצרי איפור שהייתי זקוקה להם.
איפור הוא התחום היחידי שלא אכפת לי להשקיע בו כסף, אפילו הרבה כסף אם יש בכך צורך. כשזה נוגע לבגדים למשל, אני לא מבינה מדוע אני צריכה לשלם מחיר מופקע עבור אותם פריטים שיובאו מסין אם אפשר לקנות אותם בזול. בכל הנוגע לאיפור לעומת זאת- חוק הברזל שלי אומר שאסור להתפשר על איכות בשום מקרה.
רק כשזה נוגע לאיפור, אני מבינה שתווית המחיר המוצמדת למוצר מייצגת את האיכות שלו ומאחר ואני מניחה אותו על הפנים בסופו של דבר- הוא חייב להיות איכותי מהמעלה הראשונה.
שנים התאפרתי במוצרי איפור פחות איכותיים או פחות מקצועיים ונראיתי כמו דראג קווין. אני לא תולה את כל האשמה במוצרי האיפור עצמם, שכן ככל שצברתי יותר נסיון כך גם יכולות האיפור שלי השתדרגו לכדי יכולות שאני אפילו גאה בהן כיום, אך אין ספק שכאשר מדובר באיפור איכותי ויקר- לא צריך להשקיע הרבה כדי להיראות טוב.

הזמנתי מאתר 'תותית', אתר הקוסמטיקה החביב עליי (יחד עם callperfume ו-just4you) מסקרה של הלנה רובינשטיין שיצאה לאור בשנת 2004.
למרבה הצער המסקרה אבדה בדואר ותותית זיכו אותי על מלוא הסכום.
זה המקום לציין את שירות הלקוחות המעולה של תותית שתמיד מעניקים פתרון מיידי ואדיב ועל כך הם ראויים לשבח.
המסקרה הקודמת של לנקום התייבשה לאחרונה ולכן החלטתי לבקר ברשת אפריל כדי לבדוק במה כדאי לי להתחדש הפעם.
דיילת היופי באפריל המליצה לי מיד על המסקרה של הלנה רובינשטיין, כאילו שידעה שרציתי בה עוד קודם. הפעם רכשתי את המסקרה בגרסא החדשה יותר, עם האריזה המנומרת, ב-141 ש"ח.
מה שמוזר הוא, שהמסקרה ב'תותית' עלתה 145 ש"ח למרות שהיא ישנה יותר, כך שלמרות שאני בד"כ משוכנעת שבאינטנרט הכל יותר זול- כנראה ששווה לפעמים לעשות סקר שוק בין הפארמים השונים כדי לאשר את ההנחה הזו.

בנוסף, קניתי גם איילנר נוזלי של גארלן ב-170 ש"ח ואת פריימר פוטו פיניש המהולל של סמאשבוקס.
חודשים השתעשעתי ברעיון לקנות את הפריימר של סמאשבוקס, במיוחד לאחר שהתרגלתי לשימוש בפריימר של מאק, למרות שהוא לא היה איכותי במיוחד.
אחרי שקראתי את הפוסט האחרון של יפותו עליו ועל סגולותיו נכנעתי, הרמתי ידיים, פתחתי את הארנק והוצאתי 180 ש"ח ממיטב כספי כדי לראות על מה כל המהומה.

יצא שחרגתי ממנהגי והגעתי לסניף של אפריל לא מאופרת. זה הרגיש לי מוזר להגיע למקום שמקדש איפור וקוסמטיקה ללא איפור. כשהדיילת המאופרת למשעי ניגשה אליי ובחנה את העור שלי כדי לנסות לשווק לי עוד כמה מוצרים שאין לי בהם צורך, הרגשתי איך היא שופטת את "זו המוזנחת"- כלומר אני, על כך שהעזתי להכניס את כף רגלי לבועת האיפור והטיפוח הקסומה הזו בלי מייק-אפ, קונסילר או אפילו נגיעה של סומק כדי לכפר על עוגמת הנפש.

החלטתי לעשות סיבוב באותה הזדמנות בקניון ולראות מה חדש בעונת הסיילים ועד כמה הם שווים באמת. הסיילים הכי שווים נרשמו להפתעתי אצל קסטרו. כל תכשיטי החורף עולים שם 20 ש"ח, ג'קטים ב-159 ש"ח, מעילים ב-300 ש"ח, שמלות ב-159 ש"ח וחצאיות ב-100 ש"ח.
למרות שהיו פריטים רנדומליים שמצאו חן בעיניי בחנויות השונות, קשה לומר שהתפעלתי מגודל ההנחות או שמצאתי פריט שרציתי עד כדי אובדן הכרה.
מצד שני, אחרי שאת מתרגלת לקנות בשווקים ובחנויות יד שניה כנראה שגם כל המנטליות לגבי צרכנות וקניות באמת משתנה עם הזמן ומתקבלות הבנות חדשות לחלוטין לגבי מה נחשב יקר ומה נחשב זול.


(בתמונה: פריימר פוטו-פיניש של סמאשבוקס לעור רגיל, מסקרה Lash queen Feline blacks, איילינר שחור של גארלן)
במוצרים טרם הספקתי להשתמש, אשמח לדווח על התרשמותי מהם ברגע שאעשה בהם שימוש.

12 תגובות:

  1. איזו קנייה מרשימה, תתחדשי!

    השבמחק
  2. תתחדשי! רכת מוצרים מעולים!
    הפריימר של סמאשבוקס נהדר נהדר נהדר!

    אני רק לא מבינה באיזה סניף של אפריל היית שפגשת דיילת מאופרת למשעי?! 0-:
    בד"כ הן נראות כדרג קווין שהתחפש לדראג קווין(-:

    השבמחק
  3. תתחדשי..האמת יש לי את המסקרה ולא התלהבתי ממנה כמו מ-FAUX CLIS של YSL.רק שתדעי שאת המוצרים שרכשת את יכולה לקנות במחיר יותר נוח באתר סטרוברי..הם מעולים.

    השבמחק
  4. סליחה על הבורות...אבל מה זה בדיוק פריימר? הכוונה לבסיס שמורחים לפני המייק אפ?
    תודה

    השבמחק
  5. standing ovation- תודה
    חן- היא לא היתה מאופרת כמו דארג קווין, בחיי! כמעט ולא יוצא לי לקנות באפריל אז לא ידעתי שגם הן בד"כ מתאפרות כמו דיילות יופי במשביר ובניו פארם, שם המצב באמת רע.
    מרינה- אני מכירה את האתר למרות שלא יצא לי לרכוש בו. האמת היא שאני בספק שאפשר למצוא שם מוצרים כמו הפריימר של סמאשבוקס, ככל הידוע לי תותית מייבאים משם את המוצרים, מה שאומר שהמוצרים שם טיפה פחות עדכניים. בכל אופן, אחרי שהזמנתי בתותית והמשלוח אבד, לא רציתי להמתין יותר ורציתי מסקרה חדשה ומיד! :)
    אנונימי- פריימר זה אכן בסיס שמורחים לפני המייק אפ, הוא אמור להעניק לעור מראה אחיד יותר ולכן גם המריחה של המייק אפ אמורה להיות מושלמת יותר.

    השבמחק
  6. אה, דווקא כן יש פוטו פיניש באתר, יצאתי טונה.

    השבמחק
  7. לא יודעת, לדעתי המייקאפ עצמו מיותר אלא אם כן יש לך חצ'קון.
    ולכן גם שכבה נוספת להחליק את המייקאפ בסכום של 180 שקל נראת לי מופרכת לחלוטין.

    השבמחק
  8. מה זה פריימר? תמיד תהיתי
    אני לא שמה שום דבר על הפנים... כשאני מתפרעת ושמה אייליינר אני מרגישה כמו פרחה כל הערב...
    פעם אפילו שמתי גלוס ורוד והשיער שלי כל הזמן עף ברוח ונדבק אליו.
    איך נשים מתאפרות דרך קבע, איך? זה כשרון מיוחד, אני אומרת לך.

    דרך אגב הסיפור דואי שבר לי את הלב... אני מקווה שהוא ימצא בית חם ואוהב בקרוב.

    השבמחק
  9. תתחדשי בובה! אני בטוחה שתעשי בהם שימוש ראוי למהדרין, ואף יום אחד תסבירי לי מי צריך את כל אלה.

    דנה, אני איתך בקטע של להרגיש אובר-מודעת לעצמי כל הזמן אם אני מאופרת. מצד שני, אני נושקת ל-30 ועדיין נראית כמו סדין חיוור (מי אמר תכריך? מכות!). מתנחמת בזה שאני כ"כ עקומה ולא מוכשרת בזה, שזה כנראה לטובה שאני לא מתאפרת.

    השבמחק
  10. אנונימית- למרבה השמחה, איש לא מכריח אותך להוציא כסף על מוצרים שלא נראים לך הכרחיים :)
    דנה- אני מרגישה בדיוק ההיפך, מבחינתי איפור זה כבר סוג של דרך חיים.
    נעלולה- קיבלת כבר שיעור מבוא לאיילינר מחן? כי אם לא אני מתנדבת להעביר אותו ברצון! D:

    השבמחק
  11. היא לא רוצה!
    הצעתי לה שעור מבוא לאיפור כולל! אין לה אומץ0-:
    (-:

    השבמחק
  12. לובה, כמו שראית - לא.

    חן, זה לא שאין לי אומץ, זה פשוט לא ממש בוער בעצמותיי D:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top