יום ראשון, 17 בינואר 2010

זאק פוזן לטארגט, באמת?




גם אם היו אומרים לי שזה הקטלוג האחרון של ג'אמפ לא הייתי מתפלאת.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני בעד שיתופי הפעולה של מעצבי העל (למרות שלהגדיר את זאק פוזן כמעצב על זו מחמאה גדולה מדי) עם רשתות מסחריות. הבעיה שלי מתחילה כשאני מעלעלת בקולקציות הללו, אחרי מסעות היח"צ מפומפמים, ומרגישה צורך עז לפהק. אז נכון שאף אחד לא מצפה שהקולקציות הללו יהיו הוט קוטור אבל יש ציפיה לראות ולו הבזק של אותה גאונות שמאפיינת את הליינים הרגילים של מעצבי העל.
ברגע שאין שום תמורה ברמה העיצובית לסכומים שאנחנו משקיעים במוצר (גם אם מדובר בסכומים נמוכים יחסית) נוצר מצב שרובנו משלמים למעשה על השם של המותג ולא על המוצר עצמו.
זה כבר שיתוף הפעולה הרביעי שמשעמם אותי: סוניה ריקל אכזבה אותי בקולקצית הלבשה תחתונה שאמנם היתה נחמדה אך לא מסעירה מספיק, הקולקציה של ג'ימי צ'ו היתה טרנדית מדי שלא לומר- מעט פרחית והקולקציה של רודרטה עבור טארגט גרמה לי להרים גבה: עם כל הכבוד לטרנד הלינז'רי, אם ארצה ללבוש כותונת לילה ולהצמיד לה תג של שמלה, מוטב שאשאיל מאמא או מסבתא כותונת לילה סובייטית שבוודאי נשארה אצלהן בארון ואשמח בחלקי.
אז נכון שיש שיגידו שהקולקציות הללו יפות, הטעם שלי לא בהכרח משקף את הטעם שלכם אבל אני חושבת שבועת ה"נכין בגדי מעצבים זולים כדי שגם העניים יוכלו להתלבש יפה" מזמן התנפצה מבחינתי וכל מה שאני רואה כרגע זה מסחור, מסחור, מסחור -ועוד כזה שחסר בו תוכן.
הייתי רוצה לומר שאנחנו לא טיפשים מספיק כדי ליפול למלכודת המותגים הזו וכשמעליבים אותנו עם קולקציות שלא מצליחות לעניין אנחנו יודעים לסגור את הארנק- אבל זה יהיה קצת תלוש מהמציאות לנוכח המכירות המוקדמות של הקולקציות, התורים העצומים בכניסה ל- h&m וטארגט והפריטים שאוזלים כמו לחמניות טריות.
עוד רחוק היום שבו יהיה כאן מרד צרכני אמיתי, לא?

7 תגובות:

  1. we hear you sister, זה בדיוק מה שגם אנחנו חשבנו על זה: http://bit.ly/71Leb7

    השבמחק
  2. האמת שהתמונות ששמת חמודות :))
    אבל אני מסכימה איתך

    השבמחק
  3. אותי מפליא יותר האופן שבו "מעצב על" כמו פוזן מתלבש: הוא מערים על עצמו אוסף של פריטים מצועצעים (צעיפים מנוקדים, שריגים בצבעי שנות ה70, מכנסים בגזרות ביזאריות וכו'). ללא טיפה של עריכה או סגנון והתוצאה קיעטש מזעזע. איך אפשר לסמוך עליו להלביש אנשים אחרים?!

    השבמחק
  4. זק פוזן לא מעצב על? אולי הוא לא ניחן בטעם יוצא דופן אבל גם קוואלי ודונטלה ורסאצ'ה לא בדיוק אניני טעם...

    השבמחק
  5. דונטלה ורסאצ'ה באמת פרחה שחבל על הזמן, וכך גם הרבה מהעיצובים שלה. כנראה שלהיות מעצב על זה לא בהכרח ערובה לטעם טוב.

    השבמחק
  6. מסכימה איתך במאה אחוז!!
    בתמונות ששמת, עם כל הכבוד לפוזן, לא רק שאין שום חידוש, גם אם היו מביאים לי במתנה את הפריטים סביר להניח שלא הייתי לובשת אותם לעולם.. לא משהו בכלל :\

    השבמחק
  7. סליחה, אבל חיבבתי את רוב הפריטים :).
    אמנם לא הייתי מוציאה עליהם סכומי עתק (כי הם נראים כאילו נשלפו הישר מהאאוטלט של ASOS), אבל הם בהחלט לבישים. קז'ואל חמדמד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top