יום שבת, 16 בינואר 2010

ספיישל נעליים

אז איפה אפשר למצוא נעליים יפות בזול? באסוס יש עכשיו מכירת חיסול, ממש לפני שקולקציית האביב החדשה נוחתת בחנות הוירטואלית. אמנם עלות המשלוח עולה כ-70 ש"ח אך אם מזמינים לדוגמא שני זוגות נעליים זולות (וניתן למצוא עכשיו באתר נעליים שעולות בסביבות ה-40 ש"ח בלבד), עדיין מדובר בקנייה כדאית ובנעליים זולות באופן משמעותי מהנעליים שאפשר למצוא בארץ.
אם אתן מעוניינות לקחת חלק בסייל, אני מציעה לכן להזדרז כי המידות והפריטים אוזלים שם תוך דקות וממש נחטפים מתחת לאף.
הנה כמה זוגות נעליים שאהבתי שעולות פחות מ-150 ש"ח (יש כאלה שעולות רק 40 כאמור):




אם כבר עסקנו על נעליים בסייל, אז גם אני נתקלתי במירי בוהדנה א-לה סשה פירס מדגמנת את המבצע האחרון לבית טו-גו, שני זוגות החל מ-99 ש"ח והחלטתי להיכנס לאתר כדי לראות מה התחדש שם לאחרונה.
יש לי כמה נעליים מטו-גו אבל רובן לא שמישות: חלק מהעיצובים לא רלוונטיים כבר בעיניי וחלקן פשוט נקנו בידיעה שהן גדולות מדי אז הן נחות בארון עד שהרגל שלי תחליט לצמוח. משם מה, טוגו לא מספקים כמעט אופציות לבעלות רגליים קטנות כמו שלי כך שרוב הזמן אין לי מה לחפש שם.
גיליתי שגם העונה, מבחינה עיצובית אין להם הרבה מה להציע וזה חבל לדעתי, כי זו רשת שיש בה פוטנציאל ויש מקום להשקיע בה קצת יותר.
אלו הנעליים הסבירות היחידות שמצאתי באתר הרשמי של החברה:

מה שכן, רואים שיש נסיון להשקיע, גם ברמת המבחר וגם ברמת הצבעים של המגפיים (אפשר למצוא בחנות מגפיים בצבעים כמו לילך, צהוב ובורדו), אולי בעונות הבאות תירשם מגמה של שיפור.

חוץ מזה, גם באורבן אאוטפיטרס יש מלאי חדש של נעליים יפות, מה שעשוי לעניין את הטסות בקרוב לחו"ל או לחילופין את אלו שיש להן כתובת זמינה למשלוח בארה"ב:


המחירים נעים בין 40$ ל-150$ (עבור נעליים של ג'פרי קמפבל למשל) לא כולל עלות משלוח ומיסים.

מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך זה שכתוב לי בתעודת זהות שנולדתי בבריה"מ אבל יש לי כרגע האנגאובר משתייה של כמה כוסות יין? תוקם ועדת חקירה לאלתר!

11 תגובות:

  1. יש לי פלאשבק. רק לפני כמה ימים ריירתי על רוב הנעליים שהעלית מאסוס וגם ביקרתי באתר של טו גו :). דעתי כשלך, במיוחד לגבי עניין המידה הקטנה. יש להם גם עקבים בעייתים. יש לי מגפונים אדומים שבכל פעם שאני הולכת איתם, אני נושאת תפילה שקטה בלבי שלא אשבור את הראש באמצע הרחוב.
    :)

    השבמחק
  2. התמונות שלך מאסוס ממש ממש עשו לי חשק (המגפונים הכחולים פשוט נראו כמו משהו שאי אפשר לעמוד בפניו..)
    אז נכנסתי..
    וגיליתי שאין שום דבר שאני אוהבת במידה שלי (38) ועד 30 לישט (שזה נראה לי הקצבה סבירה לאחת שבכלל מפחדת מקניות אונליין) חוץ מזוג אוקספורדס מהממות אבל על עקב כל כך גבוה שאני יודעת שאם אני אקנה אני לעולם לא אנעל..
    טוב נו... הם חסכו לי די הרבה כסף...

    השבמחק
  3. אליזבת'- גם האיכות של טוגו זו בעיה ידועה. חבל שכבר שנים הם מדשדשים באותה נישה ומסרבים להשתפר.
    טוקסיקרוז- יש באסוס בעיה רצינית של מידות, אין לך מושג עד כמה חוטפים שם הכל. היתה פעם ששקלתי להזמין גרביון בצבע חרדל: עד שסיימתי להתלבט כבר חטפו אותו והוא אזל מהמלאי.

    השבמחק
  4. את יודעת אולי איפה אפשר למצוא נעלי בלרינה שחורות בארץ ?
    [זה פשוט זן נדיר !]

    השבמחק
  5. האמת היא שאני לא בדיוק קהל היעד של נעלי בובה ולכן לא יצא לי לשים אליהן לב עד עכשיו אבל היום בדרכי לבנק עברתי על פני חנות נעליים והיה נראה שיש להן אוסף של נעלי בובה שחורות אז חשבתי עלייך. הבעיה היא שהחנות הזו היא לא רשת אז אני משערת שלא עזרתי לך הרבה :/

    השבמחק
  6. המגפונים האדומים הורסים..
    לגמרי.

    והבלוג ממש כיפי!

    שאלה:
    השוק באשדוד שאת כותבת עליו לפעמים הוא השוק בימי רביעי ליד הים? אם לא- אז לאיזה שוק הכוונה ובאילו ימים הוא פועל?

    תודה :)

    השבמחק
  7. תודה רבה יקירה, אני אכן מתייחס לשוק המפורסם של ימי רביעי באשדוד, הוא מתקיים במרחק מעבר חציה אחד מהבית שלי, זה כיף!

    השבמחק
  8. אוף המגפונים הכחולים! :/

    השבמחק
  9. אגב, עשיתי קצת חיטוט באסוס.
    יש מגפונים ספורטיבים של לקוסט שאני חושקת בהם כבר חודשיים, וראיתי אותם בחנות בקניון גבעתיים ב-1000 ש"ח!
    באסוס הם עולים 60 פאונד, ויחד עם המשלוח זה 70 פאונד.
    בכל חישוב שהוא בשער הפאונד הגבוה ביותר שהוא 6.16 (שער מזומנים גבוה)
    זה יוצא רק 431 ש"ח, וזה המקסימום!
    אז יש נעליים שכנראה ממש משתלמות :)

    השבמחק
  10. נדמה לי שביאסתי את כולכן עם הפוסט הזה :)
    השאלה היא האם הנעליים בחו"ל באמת עד כדי כך משתלמות שבארץ פשוט עושקים אותנו יותר מדי.
    מגפיים ב-1000 ש"ח, מה קרה?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top