יום שישי, 15 בינואר 2010

יריד המעצבים

עוד ביקור בת"א עבר היום בשלום, ביקור שאפילו הצדיק את העובדה שהתעוררתי הבוקר ב-6 (אוי פרדי, פרדי).
היום התחיל ביריד מעצבי העיר, שמטרתו היתה להתרשם מהמקום (זה היה הביקור הראשון שלי) ולממש את השובר שזכיתי בו.


אז מהי ההתרשמות? ראשית כל, לא רציתי למות. במונחים שלי זו מחמאה אדירה שכן אני בטוחה שציינתי לא פעם עד כמה אני מקבלת קלסטרופוביה בירידים עמוסים ולא מצליחה לקנות שם כלום.
הגענו בסביבות 09:00 בזכות הזמנת הוי.איי.פי ששרון הדפיסה מהפייסבוק, מה שהפך את סביבת היריד לרגועה ובלתי מלחיצה בעליל.
המבנה היה מסודר בצורה סימפטית ומרווח יחסית עם הפרדה ברורה בין מתחם בגדים ואקססוריז. אפילו אני, הגדולה שבקלולסיות, ידעתי איך לנווט ולתמרן את עצמי שם בעיקר כי לא היתה תחושה כיאוטית של חוסר סדר.


מה שלא משתנה לעומת זאת, זה סף הסבלנות הנמוך שלי. למדוד לא רציתי, לשוטט הרבה גם כן לא רציתי וכך קרה שהגעתי למתחם של גלית ליבוביץ', ראיתי שכל חצאית שם עולה 100 ש"ח וחטפתי שתיים מהקולב מבלי לחשוב פעמיים.
פייר? לא חצאיות מדהימות, לא מהסוג שגורם לי להחסיר פעימה ולחלום עליהן חלומות רטובים. יש שיקראו לי שונאת בייסיקים, יש שיקראו לי דרמה קווין אבל החצאיות האלה לא הצליחו להרטיט לי את מיתרי ההתרגשות.
לקחתי אותן בכל זאת כי הגעתי למסקנה שיש לי מחסור חמור של חצאיות בארון (יחסית אליי, כן?) וכך לפחות לא אצטרך להוסיף אפילו שקל מכספי היקר- שמחתי בחלקי והמשכתי הלאה.
רק כשהגעתי למתחם של מעצבת אחרת (שאני לא זוכרת את שמה) ונתקלתי בשמלת א-לה רטרו מקסימה בסגנון שנות ה-60' ב-270 ש"ח, רק אז התחלתי לפקפק בבחירה שלי ולפנטז על השמלה, שדווקא כן הצליחה לגרום לעליה פתאומית בקצב פעימות הלב שלי.

בסך הכל אני עדיין לא מרגישה שאני קהל היעד של ירידים כאלה: אמנם אני יודעת להעריך איכות, אך כנראה לא מספיק כדי לרצות להשקיע בה הרבה כסף.
בכלל, כשאת מרגילה את עצמך לקנות במקומות ממש זולים כמו בשוק, פתאום את מגלה שגם מחירים שהיית מוכנה להוציא פעם על בגד מאוד יקרים לך עכשיו.
אז אני זו לא דוגמא, אבל מבחינה אובייקטיבית יכולתי להעריך שהיו מעצבים ופריטים שהיו שווים את המחיר וההשקעה לצד דוכנים שיכלו לשמש פוסטר למושג "תמחור יתר".
קשת ב-900 ש"ח? את רצינית? אפילו המוכרת היתה קצת נבוכה כששאלתי בתמימות כמה עולה המיצג הדרמטי עם הנוצות והרשת.


כשחזרתי הביתה וגיליתי שהחצאיות גם לא יושבות עליי טוב כמו שקיוותי, אכלתי את הלב עוד קצת . אני מזכירה לעצמי ששמלות בארון יש לי כמו צבא ולא בוכים על שובר שנשפך אז לא נורא.

האאוטפיט: מעיל- שוק באשדוד, 40 ש"ח, חצאית- יד שניה מיוד, חולצה- יד שניה מאטסי 100 ש"ח, גרביונים- הוניגמן 60 ש"ח, נעליים- ניין ווסט עודפים 200 ש"ח, תיק- ניין ווסט עודפים 150 ש"ח.
תודה לשרון על התמונות!

9 תגובות:

  1. ראיתי אותך ביריד! אותך ואת הגרביונים בעלי הצבע המקסימים שלך (שבמציאות נראים יותר טוב מבתמונה).
    תודה על המתנה שזכיתי בה בהגרלה שלך!
    על התרשמותי מהיריד, אכתוב בהמשך...

    השבמחק
  2. זה שלא היה כאוטי זה כנראה כי באמת באת מוקדם
    אמנם השנה לא היתי, אבל משנים קודמות אני זוכרת שזה לא לבעלות לב חלש..
    לגבי מה שלבשת זה אמנם יפה ומענין (היתי מתארת את זה כגלוית רטרו אבל עם טויסט) אבל אני לא בטוחה שזה עושה חסד עם גזרתך הנאה..
    מצד שני, אולי זה חלק מהמראה של פעם ואני פשוט לא מבינה כלום
    בכל מקרה הנעלים .. אח הנעלים.. מהסוג שאני סוגדת לו אבל לעולם לא אנעל בעצמי..

    השבמחק
  3. the eye- ראית ולא באת להגיד שלום? אתה לא בסדר..
    טוקסיקרוז- יכול להיות שאת צודקת, יכול להיות שגם בתמונות זה קצת נראה אחרת (משום מה תמיד מעירים לי שבמציאות אני נראית רזה יותר). תמיד כשאני לובשת משהו שנראה חסר הגדרה מדי לטעמי אני משלבת חגורת מותן כדי להדגיש קצת את הצורה ובאמת יש לכל מה שלבשתי היום אלמנט של אוברסייז.

    השבמחק
  4. אני הייתי היום בצהריים ויחסית לשנים קודמות באמת היה רגוע. אולי זה לא כזה טוב למעצבים שאין הרבה תנועה אבל לי היה סבבה ואפילו נהנתי.

    מה שלבשת היה יכול להיות הרבה יותר יפה אם היית לובשת טישירט במקום החולצה הלבנה שבגלל שהצווארון שלה סגור מכבידה על האווטפיט. הגרביונים והטרנץ' מהממים.

    השבמחק
  5. כמוך גם אני לקחתי משהו רק כדי לממש את השובר, אחרי שלושה סיבובים ומדידות בקושי ראיתי משהו שפוי, מחמיא ויפה.

    אגב, גם אני ראיתי אותך :-)
    ויש לי תחושה שראיתי את Th eye
    :-)

    השבמחק
  6. ממש זהה את הבלוגר! איזה סטולקרי זה לא?!(-:

    על בגדים איכותיים משלמים. על בגדי מעצבים איכותיים משלמים יותר. אני יכולה להגיד לך, שמניסיון שלי, גם כצרכנית וגם כאשת מקצוע בתחום, לא כל מה שנראה רע על הקולב יראה רע על הגוף ולהיפך. הדוג' הטובה ביותר היא הבגדים של יוסף שהוצגו שם. על פניו - אוונגרדיים משהו. על הגוף, נהדרים! גזורים ומותאמים בדיוק לגוף האישה. הוא הדוג' הטובה ביותר לבגד ששווה את הכסף שהייתה ביריד השנה, לדעתי.

    בכל מקרה - תתחדשי ותהני ממה שקנית.תסתכלי על זה בצורה חיובית כמתנה שקיבלת. אני בטוחה שימצא להן שימוש! (:

    השבמחק
  7. אהבתי את האאוטפיט! איזה יופי!

    השבמחק
  8. זיהיתם, תבואו להגיד שלום, אני נושכת רק כשאני רעבה :)
    תודה רבה לכולכם!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top