יום חמישי, 14 בינואר 2010

מנת יתר של כנפיים?

חברתי צחית באה לבקר אותי היום אחרי כמה חודשים שלא ראיתי אותה. בתקופת התיכון והצבא היינו צמודות אחת לשניה באופן מחליא כמעט, יודעות אחת על השניה הכל, ולצערי בחלוף הזמן והשינויים בנסיבות (השנה שגרתי בחיפה, המעבר של צחית לרמת גן לאחרונה) המפגשים ביננו התמעטו עד לכדי אסאמאסים פה ושם ומפגשים אחת לכמה חודשים.
אין ספק שעדיף מעט מפגשים על כלום וגם הסיטואציה הנוכחית הגיונית אם לוקחים בחשבון את השלב בחיים ששתינו נמצאות בו ואת השינויים התכופים שכל אחת מאיתנו עוברת כרגע, ובכל זאת- חבל שזה לא קורה לעתים תכופות יותר.
למרבה השמחה צחית עלתה בהגרלה האחרונה וקיבלה כרטיס חינם ליריד מעצבי העיר, שזה תירוץ מעולה מבחינתי להיפגש איתה גם מחר.



בזמן הביקור, צחית חשפה בפניי עולם שלם שלא הכרתי, אתר משלוחה. אין לי מושג אם זה באמת מחדש לכם משהו או שאולי אני כבר לא בעניינים אבל ממש התפעלתי מהנוחות של האתר הזה. בתחילה רצינו סיני וחיפשתי באופן אקראי באינטרנט עד שיצא שהתקשרתי לכל מיני מספרי טלפון לא רלוונטיים והתייאשתי.
אחרי כל החיפושים, הזכירה צחית את האתר הזה, שבו אפשר לסנן באופן פשוט מסעדות שעושות טייק אוואי לפי אזור, עיר, רחוב ולפי סגנון והגענו למסעדת 'כנפיים'.
אין לי לאחרונה חשק לאכול עוף אז התלבטתי אם באמת אני רוצה כנפיים או לא, אבל הציפוי הקריספי שלהם (ונציג השירות שוידא שאני רוצה אותם 'פריכים') הכריע את הכף וביצענו את ההזמנה.


מעבר לכך, גם אני וגם פרדי נחשפנו לנייד הקטן והחמוד של צחית: הוא כל כך מיניאטורי ומתוק שבא לחבק ולמחוץ אותו, בדיוק כמו שבא לי לעשות לפרדי רוב הזמן. הקטנצ'יק של Lenovo שלה, נקנה במבצע והיא אומרת שזה פתרון מעולה לסטודנטים, כי היא לא צריכה להסתובב עם מחשב נייד כבד ששוקל למעלה מ-3 קילו בתוך התיק שלה.
אותי הנייד הקטן אולי כבש, אבל את פרדי הוא הפחיד עד כדי בעתה, בייחוד כשבקעה ממנו מוסיקה.
אולי הוא סתם לא מעריץ של בטהובן?



קיבלתי היום את ספר צילומי האופנה של קבוצת יולי בשיתוף עם אירוקה. מעבר לכך שהעטיפה של הספר מאוד מרשימה ונושאת את הכותרת המסקרנת The book, מדובר גם בפרויקט ישראלי מבורך שמאגד בתוכו את הכוכבים הבולטים של ענף הדוגמנות הישראלי. כל הספר נראה כמו הפקת אופנה בסגנון גלאם של שנות ה-60' ומרבית התמונות הן בשחור-לבן. על הספר חתומים מיטב היוצרים בתחום היופי וגם מרגישים בכך- הוא מאוד אסתטי, מהוקצע ויש בו אפילו קצת ארומה של חו"ל.
היה קצת חסר לי יותר דגש על הפן האופנתי בספר ולמרות זאת מאוד נהניתי לדפדף בו.
תודה לדיקלה חנן ששלחה לי את הספר!


ולסיום, קבלו ממתק מושלם כדי להתחיל על רגל ימין את הסופ"ש:

גוגו בוגו! (או במילים אחרות, סופ"ש נעים!)

תגובה 1:

  1. לי האתר הזה גם לא מוכר. טוב לדעת. תודי לחברה שלך בשמי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top