יום רביעי, 13 בינואר 2010

כך נפלו גיבורים

התחלתי את היום הזה בצורה חיובית, באמת שכן: עד 9 בבוקר הספקתי לטייל עם פרדי פעמיים, לנקות ולחטא את כל הבית, לקפל כביסה ולבקר בשוק, כך שהרגשתי ממש על הסוס.
אלא שהסוס הזה עשה לי תמרון א-לה כריסטופר ריב כשהחלטתי לבשל ארוחה לסופ"ש. המנות היו פשוטות יחסית- מרק בטטה מוקרם וספגטי ברוטב שמנת ופטריות, ההוראות היו ברורות, המצרכים היו זמינים ובכל זאת- פישלתי, ממש פישלתי. פישלתי ברמה כזו ששפכתי את המרק כמעט ברגע שטעמתי אותו והפסטה אמנם עדיין נחה במקרר אבל זה רק עניין של זמן עד שאתייאש גם ממנה.
זריקת אוכל- לא חראם על כל העניים בהודו ועל ניצולי רעידת האדמה בהאיטי? חבל, וחבל גם עליי שעמלתי במטבח שלוש שעות ובסופו של דבר לא יצא מזה כלום.
בכל מקרה, יש שאומרים שלכולם יש אסונות בישול ושזה לא נורא, אבל זו היתה הפעם הראשונה שלי כך שהרשיתי לעצמי להתרגש מהעניין.

חוצמזה, אני עייפה..חזרתי מביקור בת"א סחוטה וגמורה אפילו שהביקור עצמו (כולל הנסיעות) נמשך בקושי שלוש שעות. כנראה שמעייף להיות לא יוצלחת :)
בכל אופן, זה מה שלבשתי היום:


האאוטפיט- ג'קט: יד שניה מיוד, חצאית עור- יד שניה מאיביי (80 ש"ח), גרביונים- ניו פארם, תיק- מקס מורטי (נקנה בתלושי חג+ 100 ש"ח), חגורה- לוצ'י עודפים (30 ש"ח), צעיף גולגלות- איביי, 30 ש"ח.

ואלה הבייביז האחרונות שלי, נקנו בשוק באשדוד ב-30 ש"ח. עור אמיתי ומענג לחלוטין.

11 תגובות:

  1. איזה ג'קט מהמם!

    השבמחק
  2. אני לגמרי מעריצה.
    תתחדשי על הבייביז, על הז'קט המהמם של יוד, על צעיף הגולגולות המהמם ושאר הדברים שעשו לי כל כך נעים בעין.
    :)

    השבמחק
  3. הי , ראית את זה?
    פירגנו לך
    http://fashionisrael.wordpress.com/2010/01/12/israeli-fashion-blog-buzz-week-of-110/

    השבמחק
  4. It happens to the best of us! אין מה להתרגש... וזה גם יקרה עוד פעמים רבות בחיים. ישנם ימים שבהם אסור להכנס למטבח!
    וחוץ מזה, את כרגיל הורסת בריאות :.)

    השבמחק
  5. יש ימים מתסכלים כאלו. אני ניסיתי לעשות פעם עוגת גבינה דיאטטית ואת מה שיצא - אפילו אבא שלי, שואב האוכל האנושי, לא הסכים לאכול.
    שנים הייתי חיקוי קולינארי לסרט
    אפוקליפסה עכשיו". עד ש...(רעש תופים דרמטי)... נתקלתי בספר "הנאות פשוטות, אוכל שקל להכין". המתכון הראשון שלי משם היה פסטה בעשבי תיבול, פלפלים בשלושה צבעים ופטה, וזכה להצלחה מסחררת.
    ובלי שום קשר, בדיוק בשביל ימים כאלו מתסכלים אני שומרת שקית קפואה של אדממה בפריזר. אוכל ג'יפה נהדר בשביל רחמים עצמיים!
    :)
    ובמילותיה של סקרלט אוהרה - TOMORROW IS ANOTHER DAY

    השבמחק
  6. לא נורא, לא אספיק לבשל!
    תודה רבה בנות,
    more4me- ראיתי! מגניב לגמרי :)

    השבמחק
  7. גם כשאני נכנסת למטבח השכנים יורדים למקלטים-לכן אני דבקה במה שאני הכי טובה בו-מרקים ופסטות, לפעמים שניצל וקציצות. זהו!
    מזל שמר יפותו מבשל...:-P

    השבמחק
  8. הג'קט מיוחד מאוד
    והנעלים פשוט מקסימות!
    ולגבי האסון במטבח.. זה קורה לפעמים.. אחרי כמה זמן וקצת יותר נסיון גם לומדים לאלתר ולתקן מה שאפשר על ידי שינוי יעוד או הוספת מרכיבים נוספים..
    אבל גם אם לא.. לא נורא..

    השבמחק
  9. יפותו- דווקא אני שמעתי שיצא לך נזיד עדשים בן פרוצה אתמול D:
    טוקסיקרוז- תודה בובה, היום אני מבינה שהייתי סתם דרמטית מדי :)

    השבמחק
  10. יצאו תמונות מהממות מהרגיל, על גבול האומנות הפעם, זויות מעולות :)

    השבמחק
  11. לתמונה הראשונה אני קוראת "לובה על רקע בלוני הגז" D:
    ותודה ל-autofix של photobucket שהביאני עד הלום!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top