יום שני, 11 בינואר 2010

ילדות בלוגים

אחותי רצתה כבר תקופה לפתוח בלוג אופנה משלה. בהתחלה התנגדתי נחרצות לרעיון, כי חשבתי שלפתוח בלוג בגילה זה רעיון רע, שלא לומר- חסר תועלת. בסופו של דבר, הגעתי למסקנה שזה תחביב הרבה יותר מועיל מהתחביבים שהיו לי בזמנו. למעשה, כשהייתי בגילה, התחביב העיקרי שלי היה נסיעה במעליות שקופות בקניון (ילדת פריפריה, בכל זאת).
מעבר לכך, לילדה יש כשרון בכל הנוגע לסגנון אישי ואני יכולה לומר שהיא מתלבשת טוב יותר ממרבית הנשים שאני מכירה.


מאחר וביום שישי הקרוב אני נוסעת ליריד מעצבי העיר, הארוחה המשפחתית שלי תיאלץ להתבטל באופן חד פעמי, ולכן נסעתי לבקר את המשפחה היום.
על הדרך גם עזרתי לאחותי לפתוח את הבלוג המדובר ועשינו סשן תמונות הדדי אחת לשניה שיצא ממש מוצלח לטעמי.
גם אם היא לא תהיה הטאבי הבאה, לכל הפחות יהיה לה תחביב מוצלח, מסוג התחביבים שיכולנו כנראה רק לחלום עליהם בגילה (למרות שאני כאמור מאוד נהניתי מהנסיעה במעליות).


לטעימה נוספת מטלי, כנסו לבלוג החדש שלה "ילדות אופנתית", ממש כאן

האאוטפיט שלי: מעיל- של זארה, נקנה בשוק באשדוד תמורת 30 שקלים, שמלה- של Kookai, יד שניה מיוד, גרביונים- ניו פארם, נעליים- נקנו כמתנה מאמא לפני 5 שנים (וננעלו פעמים בודדות מאז), תיק- נקנה כמתנה מאמא לפני כ-6 שנים, קשת- איביי, 40 ש"ח, סיכה- יד שניה, 40 ש"ח, חגורה- איביי, 20 ש"ח וצעיף קפלים- נקנה ליד הבית, ב-15 ש"ח.

לסיום, אם כבר אני במצב רוח ורוד *אהמ אהמ*, אז מוטב שאבשר לכם שהסייל באסוס נמשך והתרחב ל-70% הנחה (עכשיו שהדולר התרסק זה בכלל אטרקטיבי) על פריטים רבים, תראו את הקולאז' האפרסקי- סמוק-לוהט הזה!
אני רוצה את כולו, בדגש על המגפונים:


10 תגובות:

  1. אחותך מתוקה אמיתית!
    כשאני הייתי בגילה הייתי כתבת צעירה בעיתוני ילדים ונוער ואת הפקות האופנה הביתיות שמרנו לעצמנו. אין ספק שלכתוב בלוג אופנה זה הרבה יותר שיק!

    השבמחק
  2. איזה לבוש יפה יש לאחותך!
    כנראה הולכת בדרכך =]

    השבמחק
  3. הי, תגידי באיזה דוכן בשוק באשדוד קנית את המעיל? אני רוצה לנסות את מזלי!

    השבמחק
  4. שלומית- תודה, מקווה שזה יתרום לה באמת.
    מירב- הולכת בדרכי? היא כבר מזמן העפילה עליי :)
    אניה- לצערי לא אוכל לעזור לך, כי קניתי את המעיל לא בשוק עצמו כי אם בירידה לשוק ואין שם ירידים מוגדרים אלא רוכלים שפורשים את הסחורה שלהם, הם עושים את זה כל פעם במקום אחר, זה תלוי באיזו שעה הם מגיעים באותו יום.

    השבמחק
  5. אחותך מקסימה,המון בהצלחה שיהיה לה.
    מתה על צבעי הסומק למרות שהם לא כל כך מתאימים לי...הם עושים אותי חיוורת /:

    השבמחק
  6. אני יודעת שאני ממחזרת את עצמי למוות בתגובות, אבל מה לעשות? המעיל מ-ה-מ-ם (ותודה לצוות המהפך ז"ל על הפנינה הלשונית)

    בכלל הצבעים האלה כ"כ אירופאיים ומשדרים סנוביזם איכותי שווה שכזה.

    עלי, כמובן, זה נראה כמו פיג'מה.
    כל הגוונים החיוורים האלה מצהיבים את גוון העור הצהבהב במילא שלי, וגורמים לי להראות כמו כמו עוגיית מרנג לימון ביום חתונתה.

    השבמחק
  7. חחח, לא, הרגת אותי עכשיו עם התגובה שלך לתגובה הראשונה בבלוג של אחותך, חחח, אין, אין עליך, איזה בידור. איזה באסה שאני לא יכולה להציץ שם בתמונות, משום מה מופיע ריבוע קטנטן בפינה השמאלית העליונה של כל ריבוע שבו היתה אמורה להיות תמונה ואני לא מצליחה לראות כלום, רק לקרוא. מתוקה אחותך, בהחלט בדרך הנכונה.
    אנונימית אוהבת

    השבמחק
  8. חחח, לא, הרגת אותי עכשיו עם התגובה שלך לתגובה הראשונה בבלוג של אחותך, חחח, אין, אין עליך, איזה בידור. איזה באסה שאני לא יכולה להציץ שם בתמונות, משום מה מופיע ריבוע קטנטן בפינה השמאלית העליונה של כל ריבוע שבו היתה אמורה להיות תמונה ואני לא מצליחה לראות כלום, רק לקרוא. מתוקה אחותך, בהחלט בדרך הנכונה.
    אנונימית אוהבת

    השבמחק
  9. בלוסם באטן- תודה רבה, אני אמסור לה.
    כנראה שהדבר היחידי שמונע ממני להיראות חיוורת לגמרי בצבעים כאלה הם השיער הכהה..
    מרג'ורי- התגובות שלך מבורכות תמיד ולו רק בגלל שהזכרת לי את המהפך :)
    אנונימית- אני אחות מגוננת D: מוזר לי שאת לא מצליחה לראות את התמונות..

    השבמחק
  10. שני תותים מאותו שיח.
    מברוק. רואים ובצדק שאת מלאת גאווה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top